Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, oletko positiivisesti yllättynyt jos nainen tekee aloitteen Tinderissä?

Vierailija
05.09.2020 |

Otsikko.

Ja tarvitseeko aloitteen olla joku iskurepla, vai riittääkö, että moikkaa ja kyselee kuulumisia vaikkapa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Useimmat naiset suorastaan hyppäävät kimppuun ja tyrkyttävät itseänsä.

Vierailija
22/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sitä omaa luuserimaisen asenteen, jos tuosta ilahtuu. Molemmat ovat kuitenkin painaneet sitä sydäntä.

Siitä ilahtuisin, jos joku tuolla kadulla tulisi juttelemaan.

Sinulla on aika korkeat standardit itsekunnioitukselle, jos naisen viestistä ilahtuminen on sinusta luuserimaista.

M31

Itsekunnioituksen ja itseluottamuksen puute on ajanut meidät tähän tilanteesseen, jossa miehet ovat selkärangattomia matoja ja naiset prinsessa syndroomaa potevia sekopäitä. Miesten nöyristely ja naisten jalustalla nostaminen on omiaan ylläpitämään ja lisäämään tätä kehitystä.

Minä en elä semmoisessa harhakuvitelmassa, että joku nainen ilahtuisi minun avausviestistäni. Pitäisi sitä luvalla sanoen outona, jos joku ilahtuisi "moi" -viestistäni. Tai mista tahansa romaanin pituisesta aloituksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin naisen tasosta.

99% kerroista nainen on aina reilusti matalatasoisempi jos hän suostuu tekemään aloitteen.

Nainen yrittää aina liian tasokasta miestä jos tekee aloitteen.

Vierailija
24/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sitä omaa luuserimaisen asenteen, jos tuosta ilahtuu. Molemmat ovat kuitenkin painaneet sitä sydäntä.

Siitä ilahtuisin, jos joku tuolla kadulla tulisi juttelemaan.

Sinulla on aika korkeat standardit itsekunnioitukselle, jos naisen viestistä ilahtuminen on sinusta luuserimaista.

M31

Itsekunnioituksen ja itseluottamuksen puute on ajanut meidät tähän tilanteesseen, jossa miehet ovat selkärangattomia matoja ja naiset prinsessa syndroomaa potevia sekopäitä. Miesten nöyristely ja naisten jalustalla nostaminen on omiaan ylläpitämään ja lisäämään tätä kehitystä.

Minä en elä semmoisessa harhakuvitelmassa, että joku nainen ilahtuisi minun avausviestistäni. Pitäisi sitä luvalla sanoen outona, jos joku ilahtuisi "moi" -viestistäni. Tai mista tahansa romaanin pituisesta aloituksesta.

Olen samaa mieltä kommenttisi ensimmäisestä kappaleesta, toisesta taas eri mieltä.

M31

Vierailija
25/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä v...n takia teette naisten palstalla aloituksia koskien miehiä??? :'D

M32

Tässä täytyy olla aavistus ironiaa tai jokin arvoitus....

Tinderissä matchin tullessa naisen tykkäyksestä ehkä kolmannes naisista laittaa avausviestin. Ehkä puolet näistä avausviesteistä on "Moi" tai "Moi, mitä kuuluu?"Toki osalla naisista profiilissaan lukeekin, että heistä miehen kuuluu tehdä aloite. Sikäli heiltä ei avausviestiä voikaan odottaa.