Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, oletko positiivisesti yllättynyt jos nainen tekee aloitteen Tinderissä?

Vierailija
05.09.2020 |

Otsikko.

Ja tarvitseeko aloitteen olla joku iskurepla, vai riittääkö, että moikkaa ja kyselee kuulumisia vaikkapa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happypancakessa alkuun innostuin, kun siellä jopa muutama nainen teki aloitteen. Mutta aika pian se kului pois kun kaikki päätyi samaan ghostaamiseen, viimeisimmän naisen aloituksesta en edes ilostunut vaan totesin "noniin, taas".

Vierailija
2/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joo, mutta eilen illalla en ollut.

M31

Vierailija
5/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happypancakessa alkuun innostuin, kun siellä jopa muutama nainen teki aloitteen. Mutta aika pian se kului pois kun kaikki päätyi samaan ghostaamiseen, viimeisimmän naisen aloituksesta en edes ilostunut vaan totesin "noniin, taas".

Samoja kokemuksia täällä, ja ongelma ei koske vain Happypancakea.

M31

Vierailija
6/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sitä omaa luuserimaisen asenteen, jos tuosta ilahtuu. Molemmat ovat kuitenkin painaneet sitä sydäntä.

Siitä ilahtuisin, jos joku tuolla kadulla tulisi juttelemaan.

Vierailija
7/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sitä omaa luuserimaisen asenteen, jos tuosta ilahtuu. Molemmat ovat kuitenkin painaneet sitä sydäntä.

Siitä ilahtuisin, jos joku tuolla kadulla tulisi juttelemaan.

Sinulla on aika korkeat standardit itsekunnioitukselle, jos naisen viestistä ilahtuminen on sinusta luuserimaista.

M31

Vierailija
8/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moimitäkuuluu" on maailman paskin aloitus ihan sukupuolesta riippumatta. Käytännössä se tarkoittaa "hei olen laiska enkä jaksa keksiä mitään keskustelun aihetta, joten sun pitää nyt tuoda varsinainen sisältö tähän mun aloitteeseen".

Vierailija
9/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä tunne on epäluulo, mitähän vedätystä tässä nyt yritetään?

Vierailija
10/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä v...n takia teette naisten palstalla aloituksia koskien miehiä??? :'D

M32

Vierailija
11/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moimitäkuuluu" on maailman paskin aloitus ihan sukupuolesta riippumatta. Käytännössä se tarkoittaa "hei olen laiska enkä jaksa keksiä mitään keskustelun aihetta, joten sun pitää nyt tuoda varsinainen sisältö tähän mun aloitteeseen".

Jostainhan se on aloitettava.

Vierailija
12/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostainhan se on aloitettava.

Mutta kun moimitäkuuluu ei aloita mitään. Toinen vastaa: ihan hyvää entä sulle. Sä vastaat niin mullekin. Eikä mitään ole aloitettu, koko kliseiden vaihto oli ihan turhaa. Jos haluaa tehdä aloitteen, niin miksi oi miksi ei voi suoraan aloittaa keskustelua jossa on SISÄLTÖÄ, esim kertomalla muutamalla lauseella ihan kysymättä mitä on tänään tehnyt, ja kysyä jotain ko aiheeseen liittyvää! Vaikka "Moi, kävin tuossa kävelyllä kun vihdoin paistaa aurinkokin. Tykkäätkö sinä kävelystä, kun huomasin että kuvassa olet luontopolulla?" - siis mielellään jotain joka toisen profiilin mukaan kiinnostaa häntäkin.

Jos nyt alat kommentoida kuinka se toinen voisi sanoa muutakin kuin ihanhyvääentäsulle, niin päästäänkin pointtiini = se kuulumisten kyselija jättää sisällön keksimisen sille toiselle, vaikka itse halusi tehdä aloitteen.

Vierailija
13/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee aloitteen mihin?

Vierailija
14/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kliseistä on varmaan kaikki mitä netissä yritetään keskustella. Kasaan ne kuivuu viestittelyt kuitenkin vaikka miten kommentoit jonkun kävely harrastusta.

Vierailija
15/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalijärjellä varustettu aikuinen kyllä osaa vastata "moimitäkuuluuhun" jotenkin siten että toinen pystyy tarttumaan johonkin asiaan ja jatkamaan keskustelua. Ja vastavuoroisesti toinen jatkaa sitten siitä.

Minkälainen luolamies( tai -nainen) täytyy olla jos keskustelun syntyminenkin on noin hankalaa?

Vierailija
16/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun liityin Fuckbookiin (kyllä, luit oikein, ei Facebook), niin heti kirjautumisen jälkeen ensimmäisellä minuutilla viisi blondia mimmiä oli kirjoittanut olevansa horny ja haluavansa tavata...

Heivasin samantien vaimon ja perheen, nyt viime kuukaudet olen kiihkeästi järjestellyt tapaamista näiden neitojen kanssa..

Kellään tietoa, montako maksuerää pitää laittaa, että saa viisumin Suomeen?

Kuulema riippuu tapauksesta, joskus selviää kolmella, joskus menee enemmän..

Vierailija
17/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sitä muuta odottaa, jos mimmin profiilitekstissä on lukenut

"ota selvää" 😖🔨😋😷🥙🤤🤔🌄🙈

Vierailija
18/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalijärjellä varustettu aikuinen kyllä osaa vastata "moimitäkuuluuhun" jotenkin siten että toinen pystyy tarttumaan johonkin asiaan ja jatkamaan keskustelua. Ja vastavuoroisesti toinen jatkaa sitten siitä.

Minkälainen luolamies( tai -nainen) täytyy olla jos keskustelun syntyminenkin on noin hankalaa?

Mot. Eli se kyselija odottaa toisen keksivän keskustelunaiheen. Kyselija siinä silloin on luolahenkilö.

Tuollaiset ihmiset eivät kokemukseni mukaan kykene jatkossakaan itse "tuomaan mitään pöydälle", vaan odottavat toisen tekevän kaiken vaivalloisen. Eli moimitäkuuluuseen ei kannata edes vastata, koska se on tyhjä arpa. Ei sen kysyjä kykene vastavuoroisuuteen, kun aloitekin on vain pyyntö toiselle tuottaa sisältöä.

Vierailija
19/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ooo tinderissä, mä oon fonecta fainderissa.

Vierailija
20/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko sitä muuta odottaa, jos mimmin profiilitekstissä on lukenut

"ota selvää" 😖🔨😋😷🥙🤤🤔🌄🙈

Tällaisia ei kannata kenenkään laittaa oikealle. Ja näitä on muutes miehissäkin todella paljon.