Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderistä ei löydy tavallisia miehiä!

Vierailija
05.09.2020 |

Tinderistä ei sitten kerta kaikkiaan löydy tavallisia miehiä! Ei sitten yhtään. Valikoima on käsittämättömän suppea ja laaduton. Hävettää suorastaan. Miten ihmeessä nainen voisi löytää kumppanin tällaisesta mitäänsanomattomasta Tinder-verkostosta?!

Vinkki miehille: olkaa rohkeita Tinderissä ja tehkää aloitteita! Teidän ei tarvitse olla mitään lihaksikkaita ja rikkaita NHL-tähtiä. Ehei. Täysin tavallinen suomalainen SM-liiga pelaaja riittää varsin mainiosti (toisaalta jos olet vain Mestis-tason pelaaja niin se ei valitettavasti vielä riitä).

Sama juttu jos olet musiikkialalla. Ei me naiset etsitä mitään Robbie Williamsia tai Elvistä. Älytön ajatus! 😁.Täysin tavallinen suomalainen... Lauri Tähkän tai Olavi Uusivirran veroinen artisti riittää varsin mainiosti (edellytyksenä tosin on, että pidätte keikkanne Olympiastadionilla ja se on myyty loppuun viimeistä penkkiä myöten).

Teillä ei myöskään tarvitse olla mitään Lamborghinia tai Ferraria. Älkää olko turhan vaatimattomia näissä asiossa! Lopettakaa liiallinen nöyryys. Jos teillä on tämän vuosimallin Mersu tai Bemari, niin se on jo täysin ok, uskokaa se jo! Ärsyttää miesten kriittisyys ja pikkutarkkuus näissä autoasioissa.

Eli jospa nyt miehet vähän katsoisitte peiliin ja ryhdistäydyisitte. Syntyvyys laskee yhteiskunnassamme teidän takianne. Älkää olko turhan vaatimattomia ja nirsoja näissä seuranhakuasioissa. Riitätte hyvin noin.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan ne naiset ajattelee vaikkei ap olisikaan sellainen. Ja siis ne tavalliset naiset. Noi jotka luulee et ne on jotain, esim koska instassa niillä on muutama tuhat seuraaja tai koska ostarilla joku mies kehu kauniiksi, niillä taas on vähimmäisvaatimus juuri se ferrari-luksuskartano-marpella niko tai internäciönäl starajulkkis.

Mun kaveri on ns "ihan tavallinen". Eipä se edes päässyt kenenkään kaa treffeille tinderistä. Botteja pilailijoita ja maksullisia tuli vaan mätseiksi.

Vierailija
22/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen lauantai Trollilandiassa. Jonne, kaikki tietää, että sinähän se siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikkihan yhteiskunnassa voi olla pikkujulkkiksia, varakkaita, omistaa tavallista parempaa autoa jne. Jepajee.

Noi on vähän niinkun ne naisten pituusvaatimukset. Jos miesten keskipituus olisi se 185cm niin sitten naisten minimipituusvaatimus miehille siirtyisi ylös 190cm tai 195 cm:iin.

Vierailija
24/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa

Me naiset haluamme vain jykeväleukaisia, netsästäjänsilmäisiä miljardööri-astronautti- filmitähtiä. Sitä ennen Me kuitenkin haluamme ottaa kunnon kyydit kullikarusell!ssa. Olemme myös lompakkolois-huari!, joten muistakaa tämä, miehet!

Vierailija
25/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikkihan yhteiskunnassa voi olla pikkujulkkiksia, varakkaita, omistaa tavallista parempaa autoa jne. Jepajee.

Noi on vähän niinkun ne naisten pituusvaatimukset. Jos miesten keskipituus olisi se 185cm niin sitten naisten minimipituusvaatimus miehille siirtyisi ylös 190cm tai 195 cm:iin.

185 on ihan minimipituus miehelle. Yli 190cm pitää olla. Ja laatikkopää ja jykevät leukaperät. Ja vähintään 20cm pitkä kull

Vierailija
26/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me se laatikkoleuka sinullekin löydetään.

Vierailija
27/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salimaket etsivät seksiseuraa paidattomalla selfiellä. Peräkamarinpojat antavat tykkäyksen jokaiselle naiselle, jos jostain irtoaisi.

Kymmenen prosenttia on sitten sellaisia perusjamppoja.

Vierailija
28/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekkoilijat ovat harvoin hyvännäköisiä. En kelpuuttaisi edes NHL-pelaajaa jos ulkonäköä ei ole.

T: Nainen

Ottaisit ennemmin komean pesulatyöntekijän kuin naamaltaan vähän huonomman näköisen NHL-pelaajan?

En usko.

Ei tietenkään. Meille naisille kelpaavat vain rikkaat ja menestyneet miehet. Ja tussu Me jätämme vain top 1 prosentilla miehistä. Muut saa olla ilman

Vierailija
29/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11139 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekkoilijat ovat harvoin hyvännäköisiä. En kelpuuttaisi edes NHL-pelaajaa jos ulkonäköä ei ole.

T: Nainen

Ottaisit ennemmin komean pesulatyöntekijän kuin naamaltaan vähän huonomman näköisen NHL-pelaajan?

En usko.

No todellakin ottaisin. Mun puolesta voit olla uskomatta.

No et todellakaan ottaisi. Miksi valehtelet anonyymillä palstalla?

En valehtele, ei ole tarvetta. Onko tosiaan noin vaikea uskoa että kaikki naiset eivät ole statuksen perään?

Bullshit. -eri 

En minäkään usko tähän. T. Mies

Mulle on oikeastaan ihan sama uskotko sinä tai kukaan muukaan. Aivan yhdentekevää.

Se on ehkä vielä lisättävä, että tietenkään ei haittaa jos kiva ja komea mies sattuisi vielä lisäksi olemaan NHL- tai SM-liigapelaaja. Ei se mikään negatiivinen asia missään tapauksessa olisi. Mutta sellaista ei ole ihan realistista odottaa, enkä toisaalta koe että se toisi suhteeseen mitään olennaista lisää.

Vierailija
30/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kerran, kun ylipainoinen 40-vuotias tavisnainen jutteli tinderissä mallin näköiselle, 28-vuotiaalle ulkomailla asuvalle "kirurgille". Mies näytti niin komealta, että ehkä 1 % on niin komeita. Lähetteli tälle miehelle alastonkuviaan ja luuli, että toisessa päässä on oikeasti kuvan mies. Olikin joku turkkilainen huijari, joka yritti saada rahaa tms. huijatuksi. Ihmettelin vain, että miten on mahdollista, että se edes kuvitteli kyseisen miehen olevan kiinnostunut hänestä. Enkä tarkoita sitä millään pahalla. Olen itsekin ihan (oikeasti) tavallinen, enkä kuvittele mallin näköisten naisten olevan minusta kiinnostuneita, koska tiedän etteivät ole. Ehkä tinder vääristää todellisuuden tajua.

Vierailija
31/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisin tinderiin? Se on hyvä niille miehille joista käytän nimitystä karkkikaupan onnelliset. Se pieni porukka joita kaikki naiset haluaa. Tinder on seksisovellus eikä sinne tavismiehen kannata osallistua.

Vierailija
32/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lisätä, että olen tällä hetkellä tinderissä. Katson naisten profiileja pk-seudulla ikäluokasta 29-35 vuotta ja todella vähän tulee vastaan sellaisia naisten profiileja, joissa on perinteistä tavallista naapurintyttömäisyyttä. Niitä on ehkä arviolta viisi prosenttia profiileista. Melkein kaikki ovat toistensa kopioita, eli kuvissa esitellään instamalli-kuvia. Siis todella kauniin näköisiä naisia, mutta usein duckface tai joku teennäinen kuva ja emojirivi tai netistä repäisty yksi lause, joka on englanninkielinen pseudoviisaus tai vaihtoehtoisesti kerrotaan jotain täysin tyhjäpäistä tyyliin "tykkään kahvista ja hipsutuksista" eikä mitään muuta. Moni näistä on kuitenkin profiilin mukaan yliopiston käyneitä tai muita korkeakoulutettuja, ei uskoisi.

Vierailija
33/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sieltä löydy tavallisia naisiakaan. Tinderh**ja vain.

Vierailija
34/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin lisätä, että olen tällä hetkellä tinderissä. Katson naisten profiileja pk-seudulla ikäluokasta 29-35 vuotta ja todella vähän tulee vastaan sellaisia naisten profiileja, joissa on perinteistä tavallista naapurintyttömäisyyttä. Niitä on ehkä arviolta viisi prosenttia profiileista. Melkein kaikki ovat toistensa kopioita, eli kuvissa esitellään instamalli-kuvia. Siis todella kauniin näköisiä naisia, mutta usein duckface tai joku teennäinen kuva ja emojirivi tai netistä repäisty yksi lause, joka on englanninkielinen pseudoviisaus tai vaihtoehtoisesti kerrotaan jotain täysin tyhjäpäistä tyyliin "tykkään kahvista ja hipsutuksista" eikä mitään muuta. Moni näistä on kuitenkin profiilin mukaan yliopiston käyneitä tai muita korkeakoulutettuja, ei uskoisi.

No ne naiset ymmärtävät mikä vetoaa miehiin. Tuollaisilla profiileilla niitä tykkäyksiä satelee.

Vierailija
35/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa musta Tinder on täynnä ns. tavallisia miehiä - tosin mulla on reilu ikähaarukka. Mutta siis ovat niin tavallisia etten kaikkia edes huomaa, ovat massaa. Itse kun etsin vähän sellaista taiteellista hipsteriä, eipä juuri näy muuta kuin pk-seudulla. Treella on enimmäkseen lätkäjätkiä.

Vierailija
36/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun tähän. Itsellä aika samanlainen ikähaarukka kun itse olen 34v ja tosi vähän on tinderissä sellaisia maanläheisiä urheilullisia naapurintyttöjä.

Vierailija
37/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajan pointin. Tinderissä tuntuu siltä että tavallisena vakitöissä käyvänä urheilullisena hyväkroppaisena miehenä ei ole oikein mitään vientiä kuin itseäni matalatasoisempien parissa eli ne chubbyt tai laihaläskit tai itseäni vanhemmat naiset tai epäviehättävät hoikat naiset. Tavismiehen pitäisi aina pariutua alaspäin johon en suostu.

Vierailija
38/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä voiko minua pitää tavallisena, mutten todellakaan ole tinderissä vaikka sinkku olenkin.

Mitäpä siellä tekisin kun en muutenkaan ole kumppania löytänyt.

Eipä tuolta jyystöpalvelusta kannata kunnon kumppania etsiä.

Vierailija
39/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa musta Tinder on täynnä ns. tavallisia miehiä - tosin mulla on reilu ikähaarukka. Mutta siis ovat niin tavallisia etten kaikkia edes huomaa, ovat massaa. Itse kun etsin vähän sellaista taiteellista hipsteriä, eipä juuri näy muuta kuin pk-seudulla. Treella on enimmäkseen lätkäjätkiä.

Niin missä niitä lätkäjätkiä on...? Ei osunut mulla yhtään vastaan ainakaan pari vuotta sitten. Muutenkin Tampereen tarjonta oli ainakin silloin tosi heikkoa. Helsingissä oli sen sijaan reilusti valinnanvaraa vaikka minkälaisista miehistä.

Vierailija
40/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea se nykymaailma saakin aikaan?? Kännykkään saa sovellutuksen jolla saa kotiinsa puolessa tunnissa naisen/miehen panoa varten, ruuat voi tilata kotiin, alkoholin voi tilata kotiin, kaikki asiat lähestulkoon voi hoitaa netissä kännykän kautta. Mutta kumppanin löytäminen on sitten vaikeeta. Ja mitä enemmän ihmiset siellä netissä heiluukaan, sen vaikeemmaksi kotoa lähteminen toisten ihmisten ilmoille on.

Haukutteko kaikki ihmiset livenäkin narsisseiksi, läheisriippuvaisiksi, persoonallisuus häiriöisiksi? Olen lukenut täällä niitäkin syitä miksi treffikumppania ei enää halua tavata toista kertaa....ei ihme että mikään ei kelpaa ja kaikkia pidetään idiootteina. No, sitten pitää olla yksin, ja kävästä itsekkin välillä peilin edessä.

T. Nainen joka löysi netistä kumppanin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä