Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni ihmettelee miksi olen nelikymppisenä eläkkeellä. Ulospäin ei näy,,että esim.perunoiddn kuoriminen tekee käsiini mielettömän kipeää ja pitää jättää kesken

Vierailija
05.09.2020 |

Kun tein lapsille omenapaistosta mies kuori ja pienii omenat. Mies myös alustaa sämpylätaikinan, minä hoidan sitten sen loppuun.
Käsieni lisäksi polvet rutisee ja kipuilee, vessanpytyltä nousen lavuaarista tukea ottaen ja kun ostimme talon, kriteerinä oli että mahdollisemman vähän portaita.
Olen aloituiseen hyvin väsynyt ja saatan vetäistä välikuoleman jossain missä vaan on suht. Koht pehmeä maata. Viimeksi lapsen huoneessa pehmonallen päällä..
Tiedän näyttäväni terveeltä, mutta en ole.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastealtaasta voi ostaa kuorittu ja paloiteltuna perunoita eikä maksa paljon.

Vierailija
22/23 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvammainen käteni ei voi pidellä ns kuorimaveistä, mutta juustohöylällä saa helposti kuorittua perunat, omenat ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla eds vai mikä?

Miksi et pysty esim lakimiehen työhön? (siis opiskelemaan sellaiseksi)

Kerrotko, miten ihminen voi opiskella jos on useimpina päivinä niin uupunut, että hädin tuskin jaksaa pukea ja ruokkia itsensä, pestä vähän pyykkiä ja tehdä sairauden hallinnan kannalta pakolliset ulkoilut ja jumpat? Jos täytyy odottaa erityisen hyvää päivää voidakseen käydä kaupassa?

Minulla on "vaan" fibromyalgia. Opiskelisin erittäin mielelläni jos pystyisin.

Niin joo, vehnää en ole syönyt 20 vuoteen koska keliakia.

-eri-

P.S. Fibron kivut on muuten ihan fun and games tämän uupumuksen rinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan