Olin puhelinmyyjänä
Enää en siihen työhön jaksa alkaa vaikka en näin melkein viisikymppisenä naisena mistään töitä saa.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä eniten väsytti ja sai tuntemaan vastenmielisyyttä?
Joutui soittamaan ihmisille paikkaan pyhimpään, kotiin, ja kiusaamaan heitä myyntipuheilla ja tuputtamisella.
Mä olen puhelinmyyjä. Helppo työ, jossa tienaa jopa yli 5000 euroa kuukaudessa. En enää muuta haluaisi tehdäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen puhelinmyyjä. Helppo työ, jossa tienaa jopa yli 5000 euroa kuukaudessa. En enää muuta haluaisi tehdäkään.
Ai niin ja työn parasta antia ovat ystävälliset asiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutui soittamaan ihmisille paikkaan pyhimpään, kotiin, ja kiusaamaan heitä myyntipuheilla ja tuputtamisella.
Minusta on tympeämpää kun puhelinmyyjä soittaa silloin kun olen töissä ja tuhlaa arvokasta työaikaani. Minulle tulee kännykkääni myös työpuheluita, joten en voi jättää vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin ja työn parasta antia ovat ystävälliset asiakkaat.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tiina täältä Otavan tilaajapalvelusta hei! Olisiko sinulla aikaa hetki jutella? No ei se mitään, kerron silti ihan lyhyesti tästä meidän kampanjatarjouksesta, joka on voimassa enää tämän päivän. Sopiihan tämä? Ai ei sovi, no mutta jos ihan lyhyesti kuitenkin kerron tästä ja voit sitten päättää, että mitä tehdään tämän kanssa.
Nythän on tosi mukavat kelit ja olisi varmasti mukava siinä pihalla riippumatossa lueskella tuoretta laatujournalismia Suomen Kuivalehdestä. Ai ei ole riippumattoa? No ei se mitään, koska meillä on kuule juuri sinulle sopiva tarjous tässä. Tilaat SK:n 24 kuukaudeksi alennettuun (^(ylennettyyn)) kesäetuhintaan ja saat tilaajaläälahjana tällaisen mukavan muovisen riippumaton, joka ei sateellakaan mene huonoon kuntoon.
Niin, että laitetaanko tulemaan tällainen tilaus? Jaa, että olette näkövammainen. No, laitettaisiinko kuitenkin lahjatilaus vaikka vastavalmistuneelle sukulaistytölle tai -pojalle ja te voisitte pitää sen riippumaton tilaajalahjana? Ai ei ole vastavalmistuneita sukulaisia? No nyt kyllä kuuluu sen verran huonosti tämä puhelu, että laitan teille kuitenkin kaiken varalta tulemaan tuon 24kk Suomen Kuivalehteä ja jos tarjous ei miellytä, niin voitte peruuttaa tilauksen vierailemalla henkilökohtaisesti täällä Otavan tilaajapalvelussa jonain teille sopivana karkauspäivänä klo 9 ja 9.30 välisenä aikana. Niin, että oikein mukavaa kesän jatkoa teille laatulukemisen parissa.
Vatkaan veivaan
No, yli 3000 euroa kuussa pystyy parhaat puhelinmyyjät/buukkarit tienaamaan. Mutta kaikista ei tähän työhön vaan ole. Sitten voi mennä osa-aikaiseksi vaikka kaupan kassalle, ja tienata sen 1200€ kuussa.
Vierailija kirjoitti:
No, yli 3000 euroa kuussa pystyy parhaat puhelinmyyjät/buukkarit tienaamaan. Mutta kaikista ei tähän työhön vaan ole. Sitten voi mennä osa-aikaiseksi vaikka kaupan kassalle, ja tienata sen 1200€ kuussa.
Parhaat varmaan joo. Monissa puhelinmyyntifirmoissa on palkkasysteemin rakenne kuitenkin sellainen, että kauppaa saa tehdä poikkeuksellisen tiheään tahtiin saadakseen edes puolet tuosta. Välttämättä koko toimistolla ei ole ketään, joka pääsisi lähellekään noita lukuja. Riippuu toki tuotteesta ym, mutta vaikkapa lehtimyynnillä on vaikea päästä oikeasti hyville ansioille. Ja jos on niin huippumyyjä että tienaa kolme tonnia kuussa lehtien puhelinmyynnillä, niin saa varmasti jostain sellaisenkin myyjän paikan, jossa tienaa huomattavasti enemmän. Tällainen tapaus on esim. Jetro Rostedt (kirjoitinkohan oikein...) joka aloitti myyntiuransa lehtimyynnissä ja jonka parikymppisenä tekemät myyntiennätykset lienevät kyseisessä firmassa edelleen voimassa.
Hei, onko puhelimessa Pekka. Meillä on juuri teille, Pekka, loistava tarjous, Pekka. Saatte neljä numeroa Mikälie-lehteä ja tilaajalahjaksi 150 euron arvoisen hilavitkuttimen, Pekka, vain hintaan 19,90, Pekka, ja tämä ei sido, Pekka, teitä yhtään mihinkään, Pekka. Mitäs sanotte, Pekka, laitetaanko tulemaan tämä vuosisadan tarjous, Pekka. ... Ai, miks ei, Pekka. No mitäs sanotte, Pekka, jos laitettaisikin 6 numeroa Mikälie-lehteä hintaan 9,90, Pekka, ja toki hilavitkuttimen saatte kaupan päälle, Pekka. Laitetaanko tulemaan, Pekka, Tämä uskomaton tarjous, joka, Pekka, ei takuulla toistu. ... Ai ei, no... Jne. (Nimet muutettu)
Vierailija kirjoitti:
Hei, onko puhelimessa Pekka. Meillä on juuri teille, Pekka, loistava tarjous, Pekka. Saatte neljä numeroa Mikälie-lehteä ja tilaajalahjaksi 150 euron arvoisen hilavitkuttimen, Pekka, vain hintaan 19,90, Pekka, ja tämä ei sido, Pekka, teitä yhtään mihinkään, Pekka. Mitäs sanotte, Pekka, laitetaanko tulemaan tämä vuosisadan tarjous, Pekka. ... Ai, miks ei, Pekka. No mitäs sanotte, Pekka, jos laitettaisikin 6 numeroa Mikälie-lehteä hintaan 9,90, Pekka, ja toki hilavitkuttimen saatte kaupan päälle, Pekka. Laitetaanko tulemaan, Pekka, Tämä uskomaton tarjous, joka, Pekka, ei takuulla toistu. ... Ai ei, no... Jne. (Nimet muutettu)
Arvaan, että mikälie lehti on Tieteen kuvalehti. Olenko oikeassa? Ihan vaan, että sain ihan samanlaisrn puhelun ja taisi tuo 150 euron tilaajalahja olla Bluetooth kaiutin, jollaisia saa Tokmannilta kympillä.