Kuvittele, että heräät alasti alastoman Timo Soinin vierestä
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 12:30"]
Vihreiden salainen fantasia, kun ei ole saanut koskaan oikeaa miestä. Arvasinkin.
[/quote]
Voi ne olla vasureitakin tai jopa Stubbin. Milloinkahan se muuten tulee kaapista?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 03:30"]Käyttäisin tilaisuuden hyväksi ja lataisin kännyni akun sen töpselinenässä.
[/quote]
Hahahaha :'DDD
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 23:14"]
Mikä on ensimmäinen ajatuksesi?
[/quote]
eka ajatus olisi, että nyt oon ihan järkky sairaalla tripillä
Aaaaaaaaaaa...*kaksi viikkoa kuluu*.....rgh!!
Sitten bestgoreen, jos saisi kauniimpaa silmille ja toipuisi siten järkytyksestä.
"helvetti on sittenkin olemassa. Voi saatana"
Mä jaksoin sittenkin uida rantaan asti ( kun se laiva upposi) vaikka se haiparvi roikui vaatteissa hampaat irvessä!
Eiks kukaan muu pelastunut kuin me?
Nolostuisin että olisin tullut siihen kunon uskovaista houkuttelemaan syntin. En hetkeäkään uskois että seksiä olis tapahtunu. Anteeksipyytelyjen ja pukeutumisen jälkeen voitas jutella mukavia.
Kiipeäisin Soinin päälle ja herättäisin hänet ratsastamalla hellästi.
Täytyy myöntää et kyseinen ukko ja hänen politiikkansa ovat aika oksettavia, mutta oishan se silti hienoa synnyttää lapsi todennäköiselle tulevalle ministerille.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 02:50"]
Kiipeäisin Soinin päälle ja herättäisin hänet ratsastamalla hellästi.
Täytyy myöntää et kyseinen ukko ja hänen politiikkansa ovat aika oksettavia, mutta oishan se silti hienoa synnyttää lapsi todennäköiselle tulevalle ministerille.
[/quote]
Niinhän ne naiset toimii. Ihan sama minkälainen mies kunhan siitä saa revittyä rahaa ja muita etuja
Ajattelisin, että tarttis vissiin lopettaa dokaaminen. Tai sitten soittaisin polisiille, koska Soini on hiippaillut minun ja miehen väliin (mitenköhän edes oli mahtunut) yöllä salaa.
yäk, tämä keskustelu vei kyllä ruokahalun. Thanks.
"Jaaha, Soinikin on näköjään Espanjassa!"
"Hei Timppa! Herää jo! Hei, nyt ei soiteta kelloja. Lopeta! Timppa hei! Siis nähtiin illalla baarissa ja puhuttiin politiikkaa. Kuule, otetaas kahvit. Tässä on sun käyntikortti ja tässä mun. Mun mies sais raivarin jos sun tilallla olis kuka tahansa muu... Mut sie ja mie, me olllaan heteroita. Sinä oot politiikassa, mie oon vieläkin vähän kännissä. Molemmat ollaan naimisissa. Uskollisia eikä puutteessa. Joten kuten neukku sen sanoi: ystävyys, yhteistyö ja avunanto. Ja ollaanko samaa mieltä, että ollaan eri mieltä. Oot kyllä mukava kaveri. Mie en sinnuu kai äänestä, mut sie ymmärrät paremmin poliittista karjaa. Hölökyn kölykyn, otettaas veljeidelle. "
Ensin alkaisi naurattaa, sitten tunnustelisin että onko totta.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 21:25"]
Siis miten te voitte olla noin sivistymättömiä.Timo Soinilla on perhe ja vaimo,joka varmaan mielellään herää rakkaan Timonsa vierestä.Jos teitä ei Soini miellytä,niin lohduksi sanon:Ette varmaan tekään miellyttäisi häntä.
[/quote]
Ei kukaan ole oikeasti noin tosikko! Ei edes persujen äänestäjä. :D
"Ei hitto, ei kai tää oo aito?" Pohtisin siis, onko kyse jostain mieheni kepposesta: hän on nimittäin maahanmuuttaja ja aina Soinin aamutelkkarissa ym. nähdessään huudahtaa niin ilahtuneella äänellä "Se on Timo!" että epäilen joka kerta miehen mielenterveyttä ja/tai suomen kielen kuullunymmärtämistaitoa. :)
Ei siis kumpikaan allekirjoiteta perussuomalaisia näkemyksiä, mutta Timppa nyt oli ensimmäisiä suomalaisia poliitikoita, joita mies oppi tunnistamaan! Kepponen sopisi siis hyvin kuvioon ainakin innostuksesta päätellen. :D