Kuvittele, että heräät alasti alastoman Timo Soinin vierestä
Kommentit (84)
"Kaikenmailman hislumit muslii ja kyykkii"
ensimmäinen ajatus on, että taisi olla hauska ilta (eli miesten saunailta).
Mitään en pelkäisi Timosta, hänhän on hetsku. Menisin keittämään
kahvit, ja huikkaisin Timolle että tulehan kahville.
"tuossapa upea ihminen: ei hyväksy puolustuskyvyttömän vauvan murhaamista". ottaisin kaverikuvan, vaatteet päällä.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 23:24"]
Vihdoinkin ymmärrän, mikä on iso Jytky.
[/quote]
:D
Voih Soini ;) Otetaanko uusiksi? Grrauh <3
1. Miettisin, onko joku huijannut minut ( lähestulkoon absolutistin ) juomaan jollain hallusinogeenillä terästettyä viinaa, kun näen ihan kummia näkyjä enkä muista edellisestä yöstä mitään. Ihmettelisin myös, miksi mieheni on hylännyt minut yksin kaupungille ja Timo Soinin armoille. Ja jos olisimme ilman vaatteita, epäilisin meidän pudonneen kännissä eräässä keskustan puistossa olevaan lampeen ja siksi riisuneen märät vaatteet.
2. Herättäisin Soinin ja kysyisin, muistaako hän yöstä mitään. Jos jotain seksuaalista olisi tapahtunut, hommaisin itseni lataamoon. Muussa tapauksessa tarjoaisin kahvit ja röökit (tai en tiedä polttaako Timo) ja sitten lähtisin etsimään parempaa puoliskoani, joka varmaan saisi hyvät naurut kun kertoisin kenen vierestä heräsin :D
Onneksi ei ole pakko kuvitella... Mutta kos niin kävisi, niin olisin kauhuissani. En pysty edes katsomaan sen lehtikuvia.
Olen vihreiden kannattaja, joten epäilisin että joku on laittanut limuun tyrmäystippoja tai sitten näen painajaista.
Tuo kännykän lataaminen oli kyllä paras :D
Ajattelisin että olen jossain rinnakkaisulottuvuudessa koska olen absolutisti :D sitten tajuaisin että enköhän ihan tässä maailmassa ole ja ajattelisin että minut on huumattu ja miettisin että tehtiinköhäb mulle jotain seksuaalista :o sitten haluaisin kyllä jutella timon kanssa, olenhan persu :) siis jos hänetkin olisi kidnapattu, en haluaisi keskustella sen kanssa jos se oiskin se kidnappaaja :D
Hui kauhistus. Ei kai Timo saanut sydänkohtausta liiasta rehkimisestä?
Aika paljon on täytynyt viinaa ottaa että niin on käynyt, mutta mitä sitten täysheterona tiedän ettei mitään outoa ole tapahtunut.
Tv.mies
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 21:25"]
Siis miten te voitte olla noin sivistymättömiä.Timo Soinilla on perhe ja vaimo,joka varmaan mielellään herää rakkaan Timonsa vierestä.
[/quote]
Vamaan heräisi, mutta tässä skenaariossa Timon vierestä herääkin av-mamma.
Teippaisin äijän huolella sänkyyn kiinni ja laittaisin tämän soimaan taustalle.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 23:14"]
Mikä on ensimmäinen ajatuksesi?
[/quote]
Jytkyhän se ois mielessä.
Läpsisin itseäni naamaan jotta heräisin. Sitten ottaisin Soinista kuvan ja lähtisin vessaan tarkistaa alapääni kuntoa.