Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidän hyvästä ruuasta ja pelkään lihovani

Vierailija
11.10.2013 |

Onko muita? Olen koulutukseltani kokki ja osaan tehdä hyvää ruokaa. Olen vielä ainakin normaalipainoinen, mutta ikää alkaa olemaan 30+. Pelkään, että lihon älyttömästi, koska hyvää ruokaa en vain voi vastustaa! Jos tarjolla on jotain mistä en pidä, en syö paljoakaan. Mutta päivittäin pyörii mielessä: mitähän hyvää sitä kokkaisi, kun lapset nukkuvat? Nyt olen alkanut harrastamaan juoksua, että saisi edes osan kaloreista palamaan. Pidän siis myös salaateista ym. kevyemmistä ruoista, mutta mietityttää tämä himo hyvään ruokaan...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo 50+ ja rakastan hyvää ruokaa kuten koko perhe. Ei se ruoka lihota vaan napostelu ja makeat ruokailujen välillä. Meillä on ruokavieraita lähes joka viikonloppu ja tarjolla on 3 ruokalajia kakkuineen kaikkineen. Koko perhe tekee ruokaa ja herkkuja,  kokeillaan uutta ja nautitaan pitkän kaavan mukaan.

Mutta - meillä syödään kohtuullisia annoksia. Arkena vaikka en kieltäydy mistään jälkiruuistakaan syön vain max 1500 kalorin edestä, viikonloppuna ehkä 2000 jompanakumpana päivänä.

Tänään syötiin kotona ihanaa kalakeittoa ja kun ruoka oli kevyttä voitiin illalla syödä erilaisia juustoja ja hilloja. Muutama siivu riittää, ei niitäkään tarvitse satoja grammoja syödä. Ja viiniäkin meni vain lasillinen.

Mistään ei kieltäydytä koskaan, silti ollaan normipainoisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla