Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katoin Netflixistä leffan "i'm thinking of ending things" En tajunnut yhtään mitään

Vierailija
04.09.2020 |

Voiko joku selittää mistä siinä oli kyse? Olen sentään katsonut Twin Peaksitkin aikoinaan ja silti tästä meni kaikki yli hilseen. Katoin loppuun koska pidin tunnelmasta, vanhanaikaisesta kuvaustyylistä, lavastuksesta ja odotin kaiken aikaa jotain tapahtuvan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni Jake teki vanhana kuolemaa (se koulun huoltomies oli myös Jake) ja tässä palasi menneisyyteen sekä kai kuvitelmiinsa. Tyttö oli joko hänen kuviteltu tyttöystävänsä tai myös hän itse? Tai sitten hänen vaimonsa, joka menehtyi ennen häntä? Lopussa kuoli sinne autoon?

En oikeastaan tiedä yhtään. WTF fiilikset ja tuhat kysymysmerkkiä jätti kyllä tämä leffa. Jotenkin jäi myös surullinen fiilis.

Siis yritin vastata tähän.:

Joo kyllä osuit jotakuinkin oikeaan, kyseessä oli hypotermiasta johtuva sekavuus, mielikuvitus ja harhat... 

Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki..

Vierailija
22/27 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä että tiedän varoa ko leffaa. Varmaan eka kerta että olen kiitollinen että luin spoilerit ennen leffan katsomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt toista kertaa tämän elokuvan ja todella surullinen fiilis jäi. Ilmeisesti Jake eli koko elämänsä yksin, mutta olisi halunnut jakaa sen naisen kanssa. Lucy/Louisa jne edusti kaiketi kaikkia niitä naisia, joita Jake ei ollut uskaltanut lähestyä.

Yksi asia mikä ihmetytti oli se, että miksi Jake työskenteli koulun vahtimestarina? Vai oliko kaikki opiskelukin kuvitelmaa? Hänhän vaikutti erittäin älykkäältä ihmiseltä.

Vierailija
24/27 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin sen ymmärsin, että koko juttu oli Jaken kuvitelmaa ja teki lopussa it_emurhan, jota koko ajan hautoi, vaikkakin kuvitteellisen tyttöystävänsä "äänellä".

Itse tykkäsin tästä kyllä, mutta kaipaan muutenkin älyllistä haastetta silloin, kun ylipäätään haasjaan aikaani leffojen/sarjojen katsomiseen. Täytyy olla todella, todella laadukas leffa/sarja, että minut saa jäämään ruudun eteen pelkän viihdearvon vuoksi.

Vierailija
25/27 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin 5min ja se riitti.

Tykkään oudoista sarjoista/elokuvista kuten Twin Peaks mutta tuo meni yli hilseen.

Vierailija
26/27 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun perusteella aion yrittää katsoa tuota leffaa

Vierailija
27/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä uuvattia porukkaa täällä, ei voi muuta sanoa :D Ymmärrän kyllä jos katsojan aivokapasiteetti ei riitä käsittämään kyseisen leffan ideaa, se saattaa siinä tapauksessa vaikuttaa järjettömältä sekoilulta. Vastaavasti jos idean ymmärtää, ymmärtää myös että kyseessä on 5 tähden mestariteos.