Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte tässä tilanteessa (koskee appivanhempia)?

Vierailija
11.10.2013 |

Elikkäs jälleen kerran he ovat tulossa meille yöksi (asuvat siis eri paikkakunnalla) ja aina vaativat että heidän pitäisi saada nukkua meidän sängyssämme, jolloin me mieheni kanssa nukumme toinen sohvalla ja toinen lattialla, koska meillä ei yksinkertaisesti ole tilaa. Nyt kuitenkin sanoin että minun pitää saada nukkua omassa sängyssäni hyvät unet koska olen töissä ja alkoi kauhea valitus miten anoppi ei voi nukkua patjalla kun ei pääse siitä ylös, hänellä siis on kaikenlaisia vaivoja polvi, selkä yms..

Kerran he olivat taas tulossa meille yöks, anoppi vihjaili että hän ei voi nukkua sohvalla että tarvitsee kunnon sängyn kun tulee tänne (eli hänen pitäisi saada nukkua meidän sängyssä). Mies ei tätä tajunnut ja ehdotti hotelliin menoa, koska siellä ainekin on kunnon sängyt. Tästä anoppi ja appi vetivät kunnon kilarit ja löivät miehelleni luuria korvaan ja valittivat miten eivät ole tervetulleita meille??

Mitä te tekisitte tälläisessä tilanteessa, minulle on ihan ok että he tulevat yöksi, mutta ärsyttää tälläinen kun ei saa nukkua omassa sängyssä koska itselläni tulee selkä samanlailla kipeeksi sohvalla nukkuessa:( Jos sanomme tästä, tiedän että siitä tulee varma riita, kumpikin heistä suuttuu helposti..

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 10:42"]

Jos appivanhemmat on 55, niin et itsekään mikään seniorikansalainen ole, mitä hittoa vungut omasta selästäsi nuori ihminen!

[/quote]

Kuule, nuorikin ihminen voi olla huonoselkäinen. Itse olin ylioppilaskeväänäni niin huonossa kunnossa, että minulle laitettiin koulun keittiöön (yo-kirjoitukset olivat ruokasalissa) kolme jumppapatjaa päällekkäin ja joissa kävin välillä oikaisemassa selkääni. En millään olisi pystynyt istumaan kuutta tuntia putkeen sillä tuolilla. Syy: selkärangan alin välilevy sisäänpäin kääntynyt. Siitä tilasta olen kärsinyt koko ikäni. Ei ole herkkua tämä elämä välillä, voin rehellisesti kertoa.

Vierailija
42/48 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi talo, notta sopii vieraatkin.

Vierailija
44/48 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaisin vuodesohvan ja jos ei kelpaisi, ei tarvisi tulla. Minä nukun omassa ja piste. Pitää olla aika ihmeellinen syy, että tarjoaisin omaa sänkyä vieraille.

Vierailija
45/48 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minun vanhemmat nukkuu aina olkkarin lattialla patjoilla. Eivät ole ikinä valittaneet, vaikka ovat jo kohta 80v

Vierailija
46/48 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin miehen ehdottaa jälleen sitä hotellivaihtoehtoa kilareista huolimatta, koska sinä et ole lomalla ja tarvitset kunnon sängyn. Minä en kyllä päästä meidän sänkyyn ketään vieraita nukkumaan.

Onko lapsillanne täyskokoisia sänkyjä, voisiko isovanhemmat tai toinen heistä nukkua niissä? Meille hankittiin jo aika nuorille perusrunkopatjat, 90 cm leveät, ja isovanhemmat ovat nukkuneet niissä mielellään.

Vierailija
47/48 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin vuodesohvan tai sellaisen paksun ilmapatjan. Meidän sängyssä ei nuku kukaan muu kuin minä ja mieheni, jos olemme kotona. Silloin kun olemme itse pois ja isovanhemmat lapsenvahtina, sänky on kyllä käytettävissä.

Vierailija
48/48 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa kunnollinen peti vieraille. Esim. laadukas ilmalla täytettävä patja, ovat todella hyviä nukkua kunnon peiton ja tyynyn kanssa. Ei vanhoja ihmisiä laiteta lattialle tai sohvalle nukkumaan ja kunnollisella varapedillä voivat nukkua yhdessä. Jos käyvät usein, niin tulee siis käyttöön, yhtä tai kahta yötä varten en minäkään mitään kummoisempaa ostaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan