Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies ihastunut? Kaverimies lähetti viestin:

Vierailija
11.10.2013 |

Menen tänään baariin. Haluatko tulla mun kanssa? 

Mitä hän tarkoittaa? Tarkoittaako, että hän haluaa just minut kanssaan sinne? Voiko olla ihastunut? Tai tarkoittaako, että olen tärkeä hänelle? Miten tulkitsette? Voiko mies lähettää tuollaista viestiä ihan neutraalisti naiselle? Voisko lähettää tuon miehelle?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta neutraali viesti. 

Vierailija
2/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa lähteä baariin jonkun kanssa. Ja jos haluaa lähteä vain ryyppäämään on kätevää lähteä naisen kanssa niin välttyy iskemisyrityksiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää sinun seurastasi baarissa. Ilmeisesti olet kivaa juttuseuraa vähän humaltuneenakin. Monmi nainen ei ole, vaan sortuu ruikuttamaan ja uikuttamaan. Kuulostaa ihan lämpöiseltä ystävyydeltä, ei rakkaudelta. Voisin lähettää samanlaisen viestin äidilleni, siskon miehelle tai vaikka työkaverille.

Vierailija
4/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on kaveri, niin eikö kavereilla ole tapana pyytää mukaan baariin. Ei tuosta nyt kannata mitään kummempia tulkintoja tehdä.

Vierailija
5/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika neutraali, ei voi päätellä mitään. Multakin on eräs parikymmentä vuotta nuorempi fb-kaverini kysynyt joskus fb:n chatissa, joskus jopa soittanut että lähdetkö bisselle. Olenpa joskus mennytkin. Kahdella viimeisimmällä kerralla olin molemmilla kertaa sairas. Mukava mies tää kaverini, mutta ei noissa pyynnöissä mitään ihastumista ole ;)

Vierailija
6/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihastunut/ei vihjaile. Jos miehellä olisi ollut taka-ajatuksia, niin olisi muotoillut viestin toisin. Esim. "Mentäiskö tänään yhdessä baariin pitämään hauskaa?".

Sen sijaan mies laittoi menevänsä tänään baariin, tulit sinä tai et. Eli olet käytännössä yhdentelevä. On voinut lähettää saman viestin monellekkin, kun on hyvin neutraali sävy/ei mitään henkilökohtaista.

Vierailija
7/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti olla ihastunutkin, mutta ei ole mitenkään antanut ymmärtää niin viestissä. Neutraali viesti, kysyy jotein muuta jos et lähde.

Vierailija
8/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan sanamuotoa, eli tuota HALUATKO TULLA MUN KANSSANI. Eli voisko tuo mun kanssani tarkoittaa jotain enemmän? Mitään hän ei ole kyllä vihjannut aikaisemmin. Tulee usein jos minä pyydän ja juo paljon. 

Ap

Vierailija
9/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos mies on minulle ehdottanut baariin menoa, on kyllä ollut ihastunut ja itse asiassa tilanne on johtanut suhteeseen ja aviolittoon.

Vierailija
10/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole tärkeä. Kaveripohjalta laitto viestin. Hän on näköjään joka tapauksessa menossa, ehkä muut kaverit ei nyt kerkiä ja ajatteli sitte kysästä sua seurakseen. Voooihan se silti olla hieman ihastunut mutta ei sitä tossa tekstarissa lue minkään rivin välissä :)

Mee sinne baariin ja ota miekkosesta selvää parin bissen jälkeen... ;)

Vierailija
11/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:33"]

No, jos mies on minulle ehdottanut baariin menoa, on kyllä ollut ihastunut ja itse asiassa tilanne on johtanut suhteeseen ja aviolittoon.

[/quote]

Mulla on joitakin kaverimiehiä ja tämäkin baarikaveri on ollut sellainen. Osa on varattuja, osa ei,  eikä ole mitään ihastumisia ollut kuvioissa. Baarikaverin kanssa ei nähdä muuten kuin baarissa.

Ap

Vierailija
12/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:35"]

No et ole tärkeä. Kaveripohjalta laitto viestin. Hän on näköjään joka tapauksessa menossa, ehkä muut kaverit ei nyt kerkiä ja ajatteli sitte kysästä sua seurakseen. Voooihan se silti olla hieman ihastunut mutta ei sitä tossa tekstarissa lue minkään rivin välissä :)

Mee sinne baariin ja ota miekkosesta selvää parin bissen jälkeen... ;)

[/quote]

Mies on varattu.

Ap

Vierailija
13/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan neutraali viesti, jonka vois ihan hyvin lähettää toiselle miehellekin. Sun reaktiosta sen sijaan voi päätellä että taidat itse olla ihastunut :)

Vierailija
14/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai voisi lähettää toiselle miehelle? Muidenkin mielestä? En tunne olevani ihastunut. Aloin vasta ajatella asiaa tuon viestin jälkeen.

Ap

Vierailija
15/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet siis pyytänyt häntä baariin useasti ilman taka-ajatuksia, miksei hän voisi pyytää sinua?

Vierailija
16/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoko paljon siksi, että haluaa olla kanssasi baarissa? Jos juo muutenkin niin ehkä ei kannat harkita vakavaa suhdetta

Vierailija
17/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas erikoista minusta. Et jos on varattu ja ootte vaan baarikavereita. Tietääkö miehen vaimo/tyttöystävä sinusta?

Vierailija
18/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:44"]

juoko paljon siksi, että haluaa olla kanssasi baarissa? Jos juo muutenkin niin ehkä ei kannat harkita vakavaa suhdetta

[/quote]

Juo kyllä paljon ja juo muulloinkin enkä ole siis harkitsemassa suhdetta vaan pohdin tuota viestiä ja miten tulkita sitä. 

Ap

Vierailija
19/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko että et ihmettelisi jos mies oisi kirjottanut vaikka "lähex megeen", mutta tuo "haluatko tulla mun kanssani" on tosi epäilyttävän korrekti ja vaikuttaa siltä että on miettinyt pitkään miten tämän nyt muotoilisi...? Veikkaan että kirjotettu kännykällä ja ennakoiva tekstinsyöttö on antanut nuo sanat, ennen vanhaan olisi varmaan näpytellyt "haluuks tulla mukaan" tai "haluuks tulla mun kans", mutta nykyään nää puhekieliset ilmaisut on hitaampi kirjoittaa kun kännykkä yrittää väkisin tarjota niitä oikeampikielisiä.

Vierailija
20/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:48"]

Siis tarkoitatko että et ihmettelisi jos mies oisi kirjottanut vaikka "lähex megeen", mutta tuo "haluatko tulla mun kanssani" on tosi epäilyttävän korrekti ja vaikuttaa siltä että on miettinyt pitkään miten tämän nyt muotoilisi...? Veikkaan että kirjotettu kännykällä ja ennakoiva tekstinsyöttö on antanut nuo sanat, ennen vanhaan olisi varmaan näpytellyt "haluuks tulla mukaan" tai "haluuks tulla mun kans", mutta nykyään nää puhekieliset ilmaisut on hitaampi kirjoittaa kun kännykkä yrittää väkisin tarjota niitä oikeampikielisiä.

[/quote]

Ja mun mielestä olet kyllä myös vainoharhainen jos tollasta jäät sekuntia pidemmäksi aikaa tulkitsemaan tai miettimään... Kannattaa ehkä vähentää baari-iltoja ja harrastaa vaikka liikuntaa raittiissa ilmassa, jos pää selkenisi ;).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme