GALLUP: Jos miehesi olisi ilmapalloisä...
Jos miehesi olisi ilmapalloisä, mitä teillä tapahtuisi juuri nyt?
a) Pitäisit mykkäkoulua
b) Riitelisit miehesi kanssa
c) Tukisit miestäsi haukkumalla Stockmannia av:lla
d) Kehuisit miestäsi päättäväisestä toiminnasta uhkaavassa tilanteessa
e) Jotain muuta, mitä?
Kommentit (21)
e) Sanoisin, että ristus kun olet pelle ja häpeäisin silmät päästäni miehen tempauksen takia.
Tottakai olisin samaa mieltä mieheni kanssa. Noista vaihtoehdoista en kyllä tekisi mitään.
Häpeäisin silmät päästäni ja katkaisisin kaikki yhteydet häneen netissä. En haluaisi että yksikään yhdistää mua häneen. Olisin myös äärimmäisen vihainen, koska oli pahoittanut lapseni mielen ja tehnyt siitä vielä julkisen.
Kaiken muun voisin jotenkin vaivoin kuvitella mieheni tekemäksi, mutta ei hän ikinä olisi ladannut mihinkään julkiseen jakeluun videota lapsestamme. Meillä arvostetaan koko perheen ja erityisesti lasten yksityisyyttä.
Jos hän olisi tehnyt kaiken muun, mitä tuo isä, olisin varmaan maininnut hänelle, ettei hän ehkä toiminut fiksuimmalla mahdollisella tavalla, mutta ei siitä sen enempää puhuttaisi. Tehty mikä tehty.
Antaisin miehelle 25 euroa ja sanoisin, että mens poika ostamaan itsellesi oma ilmapallo.
Antaisin kuulla kunniansa. Kyllä hävettäisi miehen puolesta. Jos mies ei tajuaisi itse hävetä, niin voi olla että ajan myötä kehittyisi aviokriisi, ainakin jos olisi noin urpo muissakin asioissa...
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 17:38"]
e) Sanoisin, että ristus kun olet pelle ja häpeäisin silmät päästäni miehen tempauksen takia.
[/quote]
Samoin.
Olisin Teemuna puhkaissut ilmapallon kun se oli vartijan kädessä ja antanut kondomin ja sanonut että käytä tuota ettei vittumainen suku pääse jatkumaan.
Olisin miehelle erittäin vihainen, jos hän olisi mennyt laittamaan yleiseen jakeluun videon pojastani. Lapsistani ei ole edes kuvia meidän kummankaan vanhemman fb-tilillä, saati sitten missään yleisesti netissä.
Minusta hyvä toimintatapa olisi ollut palautteen laittaminen Stockalle, eikä yleisen metakan nostaminen jonkun yksittäisen vartijan melko merkityksettömän virhearvioinnin takia.
e) Olisin vihainen, kun ei puuttunut vartijan käytökseen. Tiedämme hyvin, että vartija ei saa ottaa fyysistä kontaktia asiakkaaseen.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 17:38"]
[/quote]
Samoin.
Luojan kiitos hän ei ole moinen huomiohuora :D
e) menisimme saunaan ja sitten syötäisiin iltapalaa.
e) Sanoisin: "Taas sun tekojes takia saa hävetä silmät päästään"
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:04"]
e) Olisin vihainen, kun ei puuttunut vartijan käytökseen. Tiedämme hyvin, että vartija ei saa ottaa fyysistä kontaktia asiakkaaseen.
[/quote]Vartija on vartioimassa omaisuutta ja juuri sen hän tekee, eli palauttaa stokkan omaisuuden takaisin.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:04"]
[/quote]No ei tuossa kyllä voimakeinoja käytetty. Otetettiin asiallisesti ja pojan mieltä pahoittamatta pallo takaisin. Iskä sai pikku hepulit, olisko jotain käsittelemättömiä traumoja lapsuudesta?
e) miettisin, mitä ihmettä olen moisessa ääliössä ikinä nähnyt?
Huomaisin että olen idiootin kanssa ja eroaisin.
Mulle on sekin jo melkein liikaa, että olen hieman samantapaisella alalla ja meillä on 5 yhteistä fb-kaveria. Jos yksikin noista viidestä olisi kirjoittanut Teemun profiiliin jotain puolustelevaa tästä asiasta, joutuisin jo totaalikriisiin.