Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos paastossa kuntoilee, niin miten käy painon?

Vierailija
03.12.2013 |

Alkaako lihakset pistää vastaan eikä paino tipu enää vai tippuuko entistä enemmän? Onko kenelläkään tietoa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se tippuu enemmän, kun kulutusta on enemmän. Paaston aikana rankka kuntoilu ei kuitenkaan ole suositeltavaa, käy keholle liian rankaksi. Reipasta kävelyä voi kyllä harrastaa oman jaksamisen mukaan.

Vierailija
2/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Tavallisessa laihdutuksessa vain ainakin mulla usein painon lasku hidastuu, kun alan kuntoilemaan rankasti. En tosin ajatellut paaston aikana yhtä rankasti kuntoilla. Aloin vain ajattelemaan, että käykö tässä samalla lailla. Päätavoitteena on kuitenkin nyt pudottaa mahdollisimman monta kiloa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 11:54"]

Ok. Tavallisessa laihdutuksessa vain ainakin mulla usein painon lasku hidastuu, kun alan kuntoilemaan rankasti. En tosin ajatellut paaston aikana yhtä rankasti kuntoilla. Aloin vain ajattelemaan, että käykö tässä samalla lailla. Päätavoitteena on kuitenkin nyt pudottaa mahdollisimman monta kiloa.

ap

[/quote]

Merkittävä lisäys liikunnassa normaaliin verrattuna kerää kyllä nestettä kudoksiin, mistä voi vaa'alla näkyvää painoa tulla kilo-parikin lisää tilapäisesti. Mutta silti sitä rasvaa kyllä palaa koko ajan kehosta, ja sitä enemmän mitä enemmän kulutus ylittää energiansaannin. 

Vierailija
4/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasto ei ole laihdutuskeinona kovin toimiva, koska siinä paino häviää suhteellisesti enemmän lihaksista kuin normaalissa laihduksessa.

Vierailija
5/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmissa paastoissa mä olen saanut hyvin pudotettua ja pidettyä sen jälkeen painoni. Nyt vain niistä on aikaa vuosia ja ikä tekee tepposiaan painon pudotuksessa ja mietin parhainta tapaa toimia. Kuntoilen siis voimieni mukaan, niin sitten lihaksetkin saavat vähän jotain tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi