Kysy kirjoista ennustavalta eukolta (minulta) rakkauspulmistasi ; )
Vastaan viidelle ensimmäiselle "maagisella" sormella tökkäämälläni kirjan kohdasta satunnaisesti löytämilläni lausahduksilla.
Kirjoitan lähdekirjan.
Kommentit (47)
Minä. Kerro rakkaustulevaisuuteni kuviot?
Kerro jotain hyvää, 7 vuotta sinkkuna.
Löydänkö koskaan elämäni rakkautta?
Ei, en ehtinyt. :( No, kysyn silti, jos tekisit päivän hyvän teon tässä. Olen ollut parisuhteessa vain kerran, olen 25-vuotias ja hyvin erikoinen ja syvällinen ihminen. Koska löydän jonkun?
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö uusi yhteys?
Miten tarve hallita auttaa tai estää meitä kohtaamasta elämän tosiasiat, jotka ovat elämän edellytykset tällä maapallolla? Maailmassa, jossa asiat muuttuvat ja päättyvät, on järkevää asennoitua hyväksyen ja luottaen.
RICHO, DAVID: Viisi asiaa joita ei voi muuttaa
Kysyn, jos kuitenkin vielä ehtii...
Mitä minun pitäisi tehdä seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Minä. Kerro rakkaustulevaisuuteni kuviot?
Nähtyämme Melanien kaltaisten naisten nappaavan unelmiemme miehiä, me kysyimme häneltä, miten häntä aina onnisti.
.Hänestä meissä ei ollut sinänsä mitään vikaa, mutta puhuimme liikaa, olimme yli-innokkaita ja teimme virheen yrittäessämme olla miesten kanssa "ystäviä" sen sijaan, että olisimme olleet vaikeasti
pyydystettäviä perhosia.
FEIN, SCHNEIDER : Säännöt
Tapa(a)nko tämänhetkisen ihastukseni vielä joskus? Vinkki: hän on ulkomaalainen kuuluisa näyttelijä, LOL!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö uusi yhteys?
Miten tarve hallita auttaa tai estää meitä kohtaamasta elämän tosiasiat, jotka ovat elämän edellytykset tällä maapallolla? Maailmassa, jossa asiat muuttuvat ja päättyvät, on järkevää asennoitua hyväksyen ja luottaen.
RICHO, DAVID: Viisi asiaa joita ei voi muuttaa
Kiitos sekä tästä että kirjavinkistä. Olen ajatellut paljon sitä, että haluan päästää irti kaikesta kontrollista.
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain hyvää, 7 vuotta sinkkuna.
Eräänä päivänä hevonen heitti hänet selästään ja hänen oli pakko pysytellä kotona kuukausien ajan toipuakseen.
Saadakseen ajan kulumaan hän alkoi kirjoittaa romanttista kertomusta Atlantasta sisällissodan ajalta. Hän työsti romaania 10 vuotta. 1936 julkaistu Tuulen viemää voitti Pulizerin kirjaliisuuspalkinnon ja siitä tuli hänen perintönsä maailmalle.
RICHO, D. :Viisi asiaa joita ei voi muuttaa
Onko toivoa vielä, vai pilasinko kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Ovi raollaan.
Väliin vaativat olosuhteet, ettei ovi ole kiinni eikä auki, vaan hiukan raollaan, jotta silloin tällöin voisi kurkistaa nukkuvaa ..häntä herättämättä.
Mutta ovilla on useinmiten itsepintainen taipumus joko paukahtaa kiinni tai lentää selkosen selälleen.
Joka naisen niksikirja v. 1951
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovi raollaan.
Väliin vaativat olosuhteet, ettei ovi ole kiinni eikä auki, vaan hiukan raollaan, jotta silloin tällöin voisi kurkistaa nukkuvaa ..häntä herättämättä.Mutta ovilla on useinmiten itsepintainen taipumus joko paukahtaa kiinni tai lentää selkosen selälleen.
Joka naisen niksikirja v. 1951
Aaahahhaaa, olipa osuva :) Kiitti! Kahdeksan vuoden sinkkuuden jälkeen voi todeta että se ovi on kyllä paukahtanut tähän saakka kiinni ja näpit on olleet välissä. Jatketaan kurkkimista toiselle puollele.
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö koskaan parisuhteeseen?
Älä käsitä tätä neuvoa väärin. Emme me tarkoita, että sinun tulisi hävetä menneisyyttäsi tai lapsiasi. Sinun kannattaa kuitenkin odottaa jonkin aikaa ennen kuin esittelet perheesi hänelle.
Muutamilla ensi treffeillä teidän olisi hyvä tavata asuintalodi edessä, kaupungilla tai ravintolassa.
FEIN, SCHNEIDER: Säännöt
Löytyykö uusi yhteys?