Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin pääseväni eroon masennuksesta pysyvästi

Vierailija
04.09.2020 |

Nyt olen taas ajautunut siihen. Kuukausi kuukaudelta pahentunut. Olen aivan loppu enkä jaksa enää yrittää. Kaikki kaatuu päälle. En jaksa tehdä enää mitään. Ei mitään toivoa. Haluaisin usein vain pois...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuitenkin tiedät, että siitä ylipäätään pystyy päästä eroon. Se on aika kannustavaa.

Vierailija
2/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapia ja lääkityskö ei auta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nukkumaan, huomenna on uusi päivä, anna sille mahdollisuus. Koita tehdä joka päivä jotain mistä pidät, vaikka se olisi pientä kuuntele edes lempibiisisi...

Vierailija
4/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapia ja lääkityskö ei auta?

Käyn terapiassa, mutta se tuntuu masentavan vain enemmän. En haluaisi syödä mitään lääkkeitä. 

Vierailija
5/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tää. Se ei auta, mutta itselleni toi hetken piristyksen, kun joku ymmärsi.

https://www.buzzfeednews.com/article/kayeblegvad/dog-years

Vierailija
6/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuitenkin tiedät, että siitä ylipäätään pystyy päästä eroon. Se on aika kannustavaa.

Ei siitä pääse eroon, masennus menee korkeintaan horrokseen mutta tulee taas esille kun kokee elämässään sopivasti vastoinkäymisiä. Vähän samoin kuin alkoholisti ratkeaa putkeen yhdestä ryypystä.

Vierailija
7/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä pääse eroon, masennus menee korkeintaan horrokseen mutta tulee taas esille kun kokee elämässään sopivasti vastoinkäymisiä. Vähän samoin kuin alkoholisti ratkeaa putkeen yhdestä ryypystä.

Mulla on parhaimmillaan ollut 10 vuoden tauko masennuksesta, on se tyhjää parempi.

Vierailija
8/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on parhaimmillaan ollut 10 vuoden tauko masennuksesta, on se tyhjää parempi.

Eli eroon et kuitenkaan kokonaan päässyt, joten viestini alapeukutus vähän ihmetyttää.

Vierailija
9/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi hankkia lääkitys. Mulla oli myös itsemurha - ajatuksia kun lapset pieniä. Hankin toimivan lääkityksen ja se auttoi. Soita heti maanantaina aika itsellesi ja sano että kiireellinen, muuten joudut odottaa kauankin

Vierailija
10/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy terapiassa jos se masentaa. En minäkään käy. Aina kun hetken viettää jonkun psyke ammattilaisen kanssa niin alkaa kuukauden alakulo ja kriisi. Kun niiden kanssa ei ole missään tekemisissä niin elämä hymyilee.

Vierailija
11/12 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä parempi hankkia lääkitys. Mulla oli myös itsemurha - ajatuksia kun lapset pieniä. Hankin toimivan lääkityksen ja se auttoi. Soita heti maanantaina aika itsellesi ja sano että kiireellinen, muuten joudut odottaa kauankin

Joillain tomii lääkitys, toisilla ei. Pitää olla vielä oikeanlainen lääke. Ei automaattisesti sovi kaikille, mutta asiasta kannattaa puhua lääkärille.

Vierailija
12/12 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lääkitystä. Koen, että masennukseni on osittain elämäntilanteestani johtuvaa, mutta tämä tila koko ajan vain syvenee. En jaksa enää tehdä mitään, nukkuminen on ainoa lohtu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä