Ajatelkaa miten masentavaa kun vielä pari viikkoa sitten oli kesä kauneimmillaan, ja nyt ulkona sataa vettä ja lehdet kellastuvat. Lisäksi...
Kaiken lisäksi tänään aurinko laski Vantaalla 20:14, ja VAIN hieman reilun 1,5kk päästä se laskee 16:40
PIMEYS TULEE taas ja peittää kaiken alleen...Miten tämän kaiken jaksaa pandemian rajoitusten kanssa?
Hetki sitten oli kesä kauneimmillaan, ja 1.5kk päästä aurinko laskee 16:40
MIETTIKÄÄ
Kommentit (30)
Ihana,leuto syyskyyn alku . Kukat kukkivat vielä ja ruoho vihertää. Omenat, luumut kypsyvät. Kukkien siemenet kypsyvät. Kaunis aika. Nautitaan lämpimistä, tummista illoista.
Mä tykkää kesästä ja syksystä. Syksy koskettaa jotain mitä lie minussa? Kevätkin on ihan jees. Tuo talvi. Se olisi muuten ok sekin mutta se kestää aivan liian kauan. Jopa puoli vuotta täällä. Mun pitäisi asua etelämpänä. Kesälläkin pitäisi olla yöllä pimeää.
M.49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa tulis edes luminen talvi. Viime talvi oli kamala, loputon syksy.
Just ihan paras ikinä! Tulispa taas samanlainen 👍👍👍👍👍👍🙌🙌🙌🙌
Saisinko saman lääkityksen?
Kaikkihan me ollaan kateellisia niille joilla on hyvä lääkitys.
Joka vuosihan se on sama homma, koronalla tai ilman.
nyt on paras vuodenaika. olispa talvi samanlainen kuin viime talvi.
Enää ei pääse edes etelään karkuun. Ranteet auki.
Luonto on kauneimmillaan syksyllä ja talvella ainakin minun mielestä. Syksyllä on monia eri värejä ja puut ovat hienoimmillaan. Talvella taas lumi peittää kaiken kauniisti.
Suomi on lähellä napapiiriä/napapiirillä. Ei voi odottaa paljoa säiltä. Muutto on ainoa tapa parantaa kaamosmasennus.
Vierailija kirjoitti:
Pitää ajatella positiivisesti ja keksiä mukavaa tekemistä.
Haissta sinä kuule fiddu !!!
Saisinko saman lääkityksen?