Mies, minkälainen painoarvo naisen rinnoilla on suhteessa
Tai "tositilanteessa" ?
Olen huomannut, että olette te kyllä niin kiimassa olleet että ei siinä tisseillä niin suurta merkitystä ole, vaginalla enemmän :)
Kommentit (31)
Kertokaas mikä tää tissijuttu on. Ei ole koskaan auennut mulle mikä niissä on niin kivaa. Roikkuvat lollottimet ja rumat kuin mitkä.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas mikä tää tissijuttu on. Ei ole koskaan auennut mulle mikä niissä on niin kivaa. Roikkuvat lollottimet ja rumat kuin mitkä.
En minäkään tajua.
Koska olen peppumies niin rinnat ovat yhdentekevät. Kunhan on timmi peppu mahd vähällä selluliitilla.
Vierailija kirjoitti:
No samaa voisi sanoa miesten vehkeestä. Roikkuva uloke, jota käytetään enimmäkseen pissaamiseen. Mutta naisia ne kuitenkin kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Naisystävälläni on varsin pienet rinnat mutta hän pitää kovasti niiden koskettelusta.
Ja minä pidän myös :-)
Ei ole kaikki rinnat samasta muotista niin koon kun reaktioidenkaan suhteen.
Voin sanoa vain omasta puolesta. Tissien koko on aivan sivuseikka. Sellaiset asiat kuin nätti naama ja osaa jutella kaikenlaisesta on merkitseviä. Hyvä peppu on plussaa. En osaa selittää sitä itsellenikään niin turha kysyä miksi. Jokaisella meistä on jokin juttu mitä tai mikä vetoaa. Se mikä on mun mielestä hassua on se että osa naisistakin katsoo miesten perberiä.
M.48
Vierailija kirjoitti:
Ei kovinkaan paljon väliä, pylly tärkeämpi.
Se on ulostamista varten ja jos perä on ykkösasia, voi saman tien katsella miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ulostamista varten ja jos perä on ykkösasia, voi saman tien katsella miehiä.
Jos pinnistät näkökykysi äärimmilleen niin huomaat että miesten ja naisten perät ovat hyvin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 15 vuotta sitten. Tänä päivänä jos olet 18-30v nainen etkä anna miehen rakastella pakoputkeen, voit sanoa samantien hyvästit millekkään haaveille suhteesta. Ei kukaan itseään kunnioittava mies katsele tuollaista. Peppuskesi on arkipäivää nykysuhteissa.
M31
Aika pieni. Kunhan nyt ei olisi mitkään napaan asti roikkuvat säkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No samaa voisi sanoa miesten vehkeestä. Roikkuva uloke, jota käytetään enimmäkseen pissaamiseen. Mutta naisia ne kuitenkin kiinnostavat.
Ei kiinnosta. Ne kiinnostaa vain miehiä.
Mitä v...a aloittaja tekee mieheksi tekeytyvien naisten vastauksilla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvasti veikkaan, että tässä kontekstissa pyllyllä ei tarkoitettu suoraan sitä saviruukkua vaan peräsintä kokonaisuudessaan. Itsellenikin naisen tarakan muoto on tärkeämpi kuin rinnat, vaikka en edes juuri pakoputkileikeistä välitä.
Siis huom! Nais- ja mies OLETETTUJEN! Ja eikös niitä sukupuolia ole kymmenittäin? Eli kai nyt korrektiuden nimissä pitäisi puhua kaikkien näiden sukupuolten peppujen eroavuuksista!
Kurko kirjoitti:
Tissit on vauvoja varten.
Seksi on lisääntymistä varten, joten mielenkiinto pitäs olla terveellä miehellä siellä alempana. Kontillaan se mielenkiinto pitäisi on siellä pakaroiden alapuolella.
Nisät ovat vauvoja varten, kuten muillakin nisäkkäillä. Tissit ovat miehiä varten.
Isot rinnat on mahtava juttu! Vaikka on seksi pienirintaisen naisen kanssa kyllä tyhjää parempi.