Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin valmisruoka jonka olet koskaan ostanut?

Vierailija
04.09.2020 |

Itsellä Kokkikartano Metsästäjänleike ja muusi 350g, muusi oli velliä sekä itse leike oli limainen lätty

Kommentit (681)

Vierailija
181/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Xtra-lihapullat 1kg oli ihan paskan makusia. Pari maistoin, loput oli aivan pakko heittaa roskiin. Ikean lihapullista tykkään, joten tämä oli pettymys.

Täytyy ymmärtää, että nämä Xtra-tuotteet ovat halpaversioita ennestäänkin halvoista ruuista (kuten eineslihapullat). Normaaleissakin einespullissa käytetään halvimpia mahdollisia ainesosia ja lihanjatkeita, Xtra ja muissa vastaavissa nipistetään vielä siitäkin. "Liha" on niissä kanan teurasjätettä, sianhuulia, lehmän utaretta ja vastaavaa.

Eli kaikkea terveellistä mikä muuten jäisi syömättä.

Vierailija
182/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eines silakka- ja maksalaatikko rusinoilla.

Lapsena näitä pakotettiin syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

posin-kautta niin ylivoimaisesti paras on äitien tekemä poronkäristys

Vierailija
184/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppojen perunasalaateissa on perunat usein puoliraakoja, miksi ne jätetään sellaisiksi? Inhottavia syödä,  eikä tee vatsalle hyvää.

Tätä olen minäkin ihmetellyt. Ainakin Atrian pottusalaateissa, joissa olisi sopiva pakkauskoko minulle, on pikkuista vaille raakaa se peruna.

Vierailija
185/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostin jonkun ison lasagnen, olisiko ollut kilon vuoka. Vaikka olin ollut taas 5 päivää syömättä, niin en tuota pystynyt syömään kuin vähän. Sama x-tran perunasalaatissa, sitä olen vuosia myöhemmin kyllä saanut alas, olisiko resepti muuttunut.

Vierailija
186/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppojen perunasalaateissa on perunat usein puoliraakoja, miksi ne jätetään sellaisiksi? Inhottavia syödä,  eikä tee vatsalle hyvää.

Tätä olen minäkin ihmetellyt. Ainakin Atrian pottusalaateissa, joissa olisi sopiva pakkauskoko minulle, on pikkuista vaille raakaa se peruna.

Muistelen joskus lukeneeni jonkun valmistajan selityksen, en vain sitä muista. Olisko vain että siistein möhnätön salaatti, tai vain, että kuluttaja sen näin haluaa.

Itselleni ei kyllä ole liian raakaa, mielestäni forssan (ja pirkan) salaateissa kovimmat perunat, mutta minulle molemmat ihan ykkösiä. En vain raski ostaa kovin usein.

Vierailija
187/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

De är nog alla lika skit då man jämför med riktig mat.

Vierailija
188/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistelen joskus lukeneeni jonkun valmistajan selityksen, en vain sitä muista. Olisko vain että siistein möhnätön salaatti, tai vain, että kuluttaja sen näin haluaa.

Itselleni ei kyllä ole liian raakaa, mielestäni forssan (ja pirkan) salaateissa kovimmat perunat, mutta minulle molemmat ihan ykkösiä. En vain raski ostaa kovin usein.

Itselle tulee mieleen kumipallot niistä perunakuutioista. En osta enää nykyisin yhtään valmisperunasalaattia tästä syystä.

Vierailija
189/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italia lautasella Ahvenpyörykät ja joku härkispyörykkä. Piti jälkimmäisen jälkeen tuulettaa koko päivä.

Nuo ahvenpyörykät ovat tosi hyviä. Yksi parhaista valmisruuista ikinä. Mutta makuasioitahan nämä ovat.

munkin mielerstä nuo pyörykät on ihan ok, m yös lihaspujlla.annos

Vierailija
190/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finduksen pakaste sahramipullat. Maistui muovilta ja joltain täyssynteettiseltä öljyltä. En saanut edes yhtä alas.

Nöistä ne muut maut on kyllä tosi hyviä.

Vierailija
191/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäsavulohikeitto, yök. Meinasin oksentaa!

Vierailija
192/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyttipannu. Oli niin hirveänmakuista, että piti sylkäistä ulos. Ikään kuin eltaantunutta eli pilaantunutta ja oli merkkipakaste. En muista merkkiä, mutta en ole kokeillut mitään muutakaan tuon kokemukseni jälkeen.

Vierailija
193/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanon maksalaatikko. Haju oli niin kamala että pistin maistamatta suoraan roskiin. Ihmettelin mistä tuo vahva oksennuksen haju tulee kun lämmitin sitä. Syyllinen olikin maksalaatikko, jossa haju ei ollut niin voimakas kylmänä. En tiedä mitä ihmettä ne siihen laittaa, että tuollainen oksennuksen haju tulee. Sain lahjakortin hyvitykseksi kun reklamoin pahasta hajusta maksalaatikossa.

Vierailija
194/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten, HK:n ja Atrian ruoat ovat oksettavaa paskaa.

Vierailija
195/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartano antoi noron. En koskaan osta sieltä enää mitään.

Vierailija
196/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ruoka on täyttä jätettä. Vielä kehtaavat mainostaa että on laadukasta. Kannattaisi käydä Ranskassa, Espanjassa tai Italiassa opintomatkalla.

Vierailija
197/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lildin lasagne. Sitä oli täällä niin mainostettu hyvänä tuotteena, kuten myös parit kaverit irl, että ostin sellaisen ison koko perheen pakkauksen.

Voi hyvänen aika miten pahaa!

Ehkä se oli huono satsi tms. mutten lähde enää testaamaan uudestaan. Jäi aivan järkyttävä makumuisto ja se koostumus. Mä olen pikkaisen sihtikurkku, joten kaikki narskuva lihan tapainen ei sovi mulle.

Roskiin meni ja sekin mua harmitti pitkään.

Vierailija
198/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysytään pahinta, mitä itse olen ostanut, ylivoimaisse johtoon nousee Saarioisten lihakaalilaatikko, ensin luulin että sattui maanantai kappale, toisenkin kerran sama: Kaali puuttui lähes kokonaan, aavistus kaalia ja lihaa ja loppu olikin riisiä. Jos olisi ollut edes joku merkintä laihialaisesta kaalista ei sitten niin pahaa, mutta ei maistunut muu kuin riisi ja odotukset muita huomattavasti korkeammasta hinnasta johtuen korkealla. No nyt kierrän kaiken missä lukee saarioinen kaukaa.

Vierailija
199/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa itse tehdä ruoka niin tietää mitä syö

Vierailija
200/681 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIlen ostin Lidlistä kiinalaisia kevätkääryleitä.

EI ikinä enää, onneksi lämmitin vain yhden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan