Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi bloggaajat poseeraa kuvissa usein pää vinossa?

Vierailija
11.10.2013 |

Onko heillä niskavaivoja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Varmaan yrittävät näyttää "viehättävältä"... Monet laittaa tosiaan pään vinoon ja sitten vielä kiertää jalkoja miljoona kertaa toistensa ympäri. Tällöin bloggaaja näyttää niskavaivaisen lisäksi siltä että häntä kusettaa vietävästi :D

Vierailija
2/6 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset näyttävät pidemmältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä mahtuis kuvaan suorana?

Vierailija
4/6 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin tätä samaa ja piti oikein googlata hommaa. Kaveri on viimeiset 15 vuotta esiintynyt kaikissa valokuvissa pää kenollaan milloin oikealle, milloin vasemmalle ja jalat jotenkin vinksallaan, toinen polvi ja leuka yleensä koholla. Alkaa näyttämään jo vähän hassulta kun viiskööt mittarissa. Katsoin että 20 vuotta sitten oli vielä ihan "normaali" valokuvissa. Parikymppiset lapsensa ovat kuvissa ihan perus. Bloggaago nuoriso enää vai onko nää nolot tyylibloggaukset ikääntyvien tätien muinaisjäänne ja tuo mainittu poseeraus jäänyt eloon valokuviin? 

Vierailija
5/6 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin on ihan luontaista istua jotenkin vinossa, eli kroppa kenollaan milloin mihinkin suuntaan. Huomasin tämän itse juuri, kun kävin pitkästä aikaa työhaastattelussa. Piti oikein keskittyä etten olisi ihan kenossa. Tämän vuoksi varmaan kuvissakin olen erinäköinen kuin passikuvassa, mikä ei ole välttämättä huono asia...

Vierailija
6/6 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se onkin eri koska silloin asento on sulle luonteva. Mutta jos valokuvissa toistuu omituinen poseeraus vuosikausia millaisessa et muuten ihmistä näe livenä niin asia on eri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi