ahdistusta suuresta omaisuudesta
Perin lukioikäisenä merkittävän omaisuuden. Yleensä ihmiset kuvittelevat, että jos varallisuutta on paljon, on elämä huoletonta. Paskanmarjat, sanon. Rahasta ei ole minun tapauksessani ollut kuin murhetta ja huolta. Lisäksi omistamieni kiinteistöjen ja muun omaisuuden hallinnoiminen käy täyspäiväisestä työstä. Usein toivonkin, että olisin tavallinen ihminen tavallisine ongelmine. Tästä en uskalla kuitenkaan ystävilleni puhua, sillä he eivät tätä ymmärtäisi.
Kommentit (25)
Älä puhu paskcaa.
Jos et olisi perinyt rahaa voisit olla ihan peeaa!
Lahjoita kaikki pois ja katso onko nyt hyvä kun oikeasti joutuisit tekemään toimeentulosi eteen jotain!
Olet kultalusikka suussa syntynyt luuseri joka elää harhoissa! (paris hilton)
Jos on varma toimeentulo niin MITÄ VALITAT???
Helppo uskoa, että vähissä on ymmärrys tälle ongelmalle. Eipä mullakaan ole vertaistukea tarjota, mut uskoisin että korvausta vastaan joku juristi tai pankkiiri hoitaa omaisuuttasi niin että saat keskittyä oikeaan elämään.
Mä oon vanha akka, elämä on mennyt niin että omaisuus jota omistan on vanha auto ja plätti joutomaata.
Kuitenkin, keskustelin poikani, aikuinen mies, kanssa isosta lottovoitosta ja mitä sitten tehtäisiin, jos ihan oikeasti olisi rahaa, niin että ei elämän tarkoitus olisi käydä töissä jokapäiväisen leivän takia. Pojalla oli ajatus että hii-haaa ja rommia pullo, siitä se autuus aukeaisi, eikä ymmärtänyt ajatustani että ei se raha ihan oikeasti elämää autuaaksi tee.
Ymmärrän hyvin ap, että ei paljon tavis ihmisiä ole, jotka ajattelisivat että raha ei tee onnelliseksi, mikä oikeasti on se tärkein, sen verran olen rikkaita ihmisiä kerännyt ystävikseni, hih, että tiedän että ihan tavallisia ihmisiä ovat, parhaat kaverini, jotka varmasti ovat ihan yhtä rikkaita kuin sinä ovat ihmisiä, joille ihan oikeesti haluan vain hyvää, tosin heillä on ihmiset joille he puhuvat bisnesasioista tietäen että niistä en ymmärrä, koita sinäkin löytää sellaisia ihmisiä jotka ymmärtävät.
Omaisuutta on siis yli 20 miljoonan edestä?
No voisitko valittaa tähän ketjuun? Mä ymmärrän tuon pontin just, kun ei voi purkaa kenellekään. Mutta on sekin totta, että se vaatii jonkun, jolla on saman kaliiberin ongelmia, että tulee ymmärretyksi.