Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka joskus ns. "sorrut" ostamaan valmisruokia, mikä valmisateria on suosikkisi tai inhokkisi?

Vierailija
04.09.2020 |

Ei tarvitse tulla pönkittämään egoaan ja kertomaan ettei ikinä syö mitään mikropas kaa, tämä kysymys on meille tavallisille ihmisille jotka joskus arkeaan helpottavat valmisruualla.

Oma kestosuosikkini on kokkikartanon broileripasta, kananugetit + pakasteranut ja kokkikartanon lohikeitto!

Mites te muut "pahat" ihmiset, jotka ostatte valmisruokia, mitkä on hyviä ja mistä kannattaa pysyä loitolla?

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finduksen Agnus biff eli hyvin maustettu jauhelihapihvi ja ranut, vihreitä papuja ja joku hyvä kastike (choron?). Pakastealtaan herkku

Vierailija
62/145 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten jauhelihakiusaus ja lihamakaroonilaatikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikki on sellainen, jota en todellakaan suosittele kenellekään. Se on todella huono eines, eikä maistu sinne päinkään siltä, miltä nimen pitäisi maistua, mutta jostain ihmeen syystä mä olen koukussa siihen, lisäävät varmaan tuotteeseen jotain addiktoivaa. Ja tässä se tulee: Knorr Pasta Carbonara snack pot, johon lisätään vain vesi. Pahaa kuin mikä, mutta kerran kuussa pakko saada.

Sama!!! Siis sehän on todella kammottavaa, mutta silti himo! Purkillinen kuiva-aineita ja liraus kuumaa vettä päälle niin bon apetit 😂

Vierailija
64/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verilätyt paistinpannulla rapeaksi, näkkileivän päälle ja puolukkaa. Kumman hyvä välipala!

Vierailija
65/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkihernekeitto (lihaisa versio).

Aiemmin ostettiin myös toisinaan maksalaatikkoa rusinoilla, pakastepinaattikeittoa sekä kokkikartanon lohikiusausta. Nuorimmaisella lapsella on maitoallergia, joten enää ei näitä voida valmiina ostaa vaan tehdään itse. (Se vegepinaattikeitto ei maistu ollenkaan hyvältä).

Vierailija
66/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanon ruuat

Plus Atrian riisipuuro

Pirkka pinaattikeitto

Vierailija
67/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko verilättyjauhetta vielä olemassa?

Vierailija
68/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vain 50-70% alessa oleva. Muutoin en osta. Kovin ovat ylihintaisia. Halvemmalla saa parempaa. Vaikka lounasruokalan ylijäämää.

Vierailija
69/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on lohturuokaa Saarioisten kanakeitto. Nykyään siinä tosin on liikaa jotain ryynejä.. maissia? Joskus oli juustoinen kanakeitto ja se oli hyvää.

Kantarellikeitto on myös hyvää.

Vierailija
70/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kans aina ilta-alesta jos löytyy sopivia lounaaksi

Vierailija
71/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai Cubet, Coriander&Co Mini kevätkääryle, Dr. Oetker Rustica Cheese Deluxe -pizza, Grandiosa Vego mexicana kiviuunipizza, LounasHetki salaatit...

Vierailija
72/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tulee silloin tällöin syötyä.

Kokkikartanon tomaatti-vuohenjuustokeitto

Balanssin tomaattinen linssikeitto ja Kokkikartanon lohikiusaus ei kotitekoisille häpeä.

Yrjötyksiä on kaikki pastahärdellit ja pakastekalat.

Vierailija
73/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sorru vaan ostan koska kokkaus ei ole se johon aikani haluan käyttää

Vierailija
74/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten pasta pollo Limonellosta tykkään ja on monia muitakin hyviä. Huonojakin varmaan mutta en muista tähän hätään.

Vierailija
75/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten maksalaatikko pannulla ja sekaan hk-sinisestä kuutioita.

Joko pirkan tai k-menun hernekeitto, lisänä kivikylän täytettyjä lihapullia, kaikki versiot käy.

Vierailija
76/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasteesta pinaattikeitto ja osa pakadrepizzoista onnihan hyviä. Myös pinaattiletut/maksalaatikko eksyy normihyllystä matkaan. Pakasteranut ja niitten kanssa nakit/nuggetit/valmispullat/kalapuikot eksyy välillä myös pöytään😊

Vierailija
77/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uikutin tuolla muutama sivu sitten, että kaikki mun suosikkieinekset on lopetettu, ja tuli mieleen yksi toinenkin suosikki: Kedainu-merkkinen kasvisborssi lasipurkissa. Tai siis sitä varmasti vielä valmistetaan, mutta sitä ei saa enää S-ryhmän kaupoista, kuten ennen. Nyyh! Mulla on noita tölkkejä hillopurkkeina, joten usein muistan, miten hyvää tuo borssi oli. Samoin kaupaan Saarioisten OG kasvisroiskaria. 90-luvun kasvissyöjät tietää. No nyt meni kyllä vähän jo sivuraiteille itse aiheesta.

Vierailija
78/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin pinaattiletut tai valmis pakastepizza. Teemme joka päivä ruokaa itse ja meillä edes ole mikroa. Joskus harvoin kun olen esim töihin ostanut jonkun eineksen niin on ollut niin hirveän makuista että toista kertaa ei ole tehnyt mieli. Ai niin, joululaatikoita ostan joskus. Niitä menee meillä niin vähän, että Kokkikartanon valmis lanttulaatikko on ihan hyvä vaihtoehto.

Käyttäjä35379 kirjoitti:

Tonnikalapastaa, Kokkikartanon janssoninkiusausta, kantarellikeittoa, porkkanakeittoa, lohisusheja, kylmäsavulohikeittoa (erittäin hyvää, mutta suolaista), pinaattikeittoa, lohi- tai tonnikalasalaatteja. Pidän S-Marketeissa tai Prismoissa salaattipöydistä, joista voi valita suosikkinsa. 

Vierailija
79/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finduksen vegetarian couscous on tosi hyvää. Se pitää tosin paistaa pannulla eli ihan mikroon ja valmis-tyyppinen eines ei ole.

Vierailija
80/145 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "sorrun"? Normielämää, hyvällä ja kiitollisella mielellä ostan :) Kokkikartanon laatikot on perheen  ja keitot omia suosikkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan