Vähätelläänkö kauniin vai ruman naisen ongelmia enemmän?
Kummin päin? Joku väitti ketjussa, että kauniin naisen ongelmia vähätellään koska eihän niitä voi olla. Eikö kaunista kuitenkin myös kuunnella ja huomioida enemmän? Millainen naisen pitää olla jotta saa sympatiaa ja millaiselle ollaan ilkeitä ja vähätteleviä?
Kommentit (45)
Tämä ketju _todistaa_ että kauniiden ihmisten ongelmia vähätellään, ”niitähän ei voi edes olla”.
Ruman naisen ongelmia vähätellään eniten.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis kun olin Todella kaunis, pidin pakkomielteisenä huolta ulkonäöstä 247, ja olin kai masentunu, niin mulle naurettiin aina vaan, sanottii "eihän noin kaunis ja terveen näkönen masentunu oo :DD" Lääkärit sano noin, ihan kaikki. No poikaystävä ei sanonou, mut kaikki lääkärit jne. Ei otettu vakavasti. Sitten kun menin vähän rähjäsempänä lääkärille, niin otettiin vakavasti.
Eli ton perusteella joo, huono ulkonäkö nii ihmiset olettaa että menee huonosti, hyvä ulkonäkö nii ihmiset olettaa että menee hyvin. oma kokemus.
Olen kuullut saman ”ei noin kauniilla voi olla oikeita ongelmia.” Okei.. kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis kun olin Todella kaunis, pidin pakkomielteisenä huolta ulkonäöstä 247, ja olin kai masentunu, niin mulle naurettiin aina vaan, sanottii "eihän noin kaunis ja terveen näkönen masentunu oo :DD" Lääkärit sano noin, ihan kaikki. No poikaystävä ei sanonou, mut kaikki lääkärit jne. Ei otettu vakavasti. Sitten kun menin vähän rähjäsempänä lääkärille, niin otettiin vakavasti.
Eli ton perusteella joo, huono ulkonäkö nii ihmiset olettaa että menee huonosti, hyvä ulkonäkö nii ihmiset olettaa että menee hyvin. oma kokemus.
Olen kuullut saman ”ei noin kauniilla voi olla oikeita ongelmia.” Okei.. kiva.
Voi toki olla oikeita ongelmia. Silti elämä on niin paljon helpomaa, esim. työhaastattelussa olisin paljon mieluummin kaunis kuin ruma nainen. Miehen etsimisen helppouteen ei varmaan tarvitse mennäkään.
Rumuus haittaa melkein koko ajan, mutta kauneus vain toisinaan. Kaunis voi vaikuttaa elämään enemmän omilla valinnoillaan kuin ruma.