Saako kauppaan astua sisään ostoksille 2 minuuttia vaille sulkemisajan jos ovet vielä auki?
Kommentit (12)
Seuraava aloitus sitten "Saako kauppaan astua sisään 1 minuutti ennen sulkemisaikaa", eikö niin?
Ravintoloihin ja kauppoihin ei saa mennä jos sulkemisaikaan on alle 30min.
Ja turha kitistä jos en pysty myymään sitä mäyristä sulle klo 21:00:00:01. Ei ole mun ongelma.
T. Työntekijä
Jos ulos ovesta, kun suljettu paikka, niin sitten. Ei voi mennä klo 20.59 ja paikka sulkee 21.00 ellei minuutissa hoidu ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ja turha kitistä jos en pysty myymään sitä mäyristä sulle klo 21:00:00:01. Ei ole mun ongelma.
T. Työntekijä
Tasan tarkkaan saa mennä. Meille ovat asiakkaat tervetulleita niin kauan kuin ovet ovat auki. Kunhan ehtivät poistumaan ennen kuin sulkemisaika koittaa.
T. Kauppias
Vierailija kirjoitti:
T. Työntekijä
Antaisin välittömästi potkut, jos työntekijäni estäisi asiakkaiden tulemisen liikkeeseen aukioloaikojen puitteissa. Siihen jopa käsken, että yliajalla ostostenteko estetään.
Osassa paikassa myyjille tulee kiire purkaa kassajono, kun kello lähenee sulkemisaikaa. Muuten ei ole niin väliä. Esim. Maunulan S-Market.
Vierailija kirjoitti:
T. Työntekijä
Hölynpölyä. Kuinka kauan sinä oikein kaupoissa kuppaat, jos et puolessa tunnissa pääse sieltä pois?
Jos maksat henkilökunnalle palkan yliajalta jonka joutuvat jäämään niin siinä tapauksessa kyllä voi viettää vaikka kokoyön ostoksilla
Vierailija kirjoitti:
T. Työntekijä
Käyn lähestulkoon joka päivä lähikaupassani aikavälillä 21.40-22. Liike sulkeutuu klo 22. Ikinä ei ole kukaan yrittänyt estää ostostentekoani. Olen toki aina huolehtinut, että olen pois kaupasta viimeistään 22.00
Vierailija kirjoitti:
Jos maksat henkilökunnalle palkan yliajalta jonka joutuvat jäämään niin siinä tapauksessa kyllä voi viettää vaikka kokoyön ostoksilla
Veikkaan, että henkilökunnalle riittää ihan normityövuorot, varsinkin näin korona-aikoina. Ei edes rahasta viitsi jäädä kuppaamaan yhtään ylimääräistä työpaikalle.
Saa astua sisään, mutta varaudu siihen, että:
1) Et ehdi toimittaa asiaasi kuitenkaan, jos myymälässä on vielä muitakin asiakkaita.
2) Myyjän naama saattaa olla norsunveellä ja hänellä on tähän täysi oikeus, koska vain idiootit tunkevat kauppaan sulkemisajan kynnyksellä.
3) Saat mahdollisesti huonoa palvelua ja siitä on turha valittaa. Oma vikasi, kun et tullut ajoissa ja se ei ole myyjän vika.
Kuvittele itsesi myyjän tilalle ja mieti huvittaako jäädä venymään paskapalkalla yliaikaa. Ei huvita. Asioidaan siis aukioloaikojen puitteissa ja tsekataan näin korona-aikana mahdolliset poikkeavat aukioloajat. Mukavia ja huomaavaisia asiakkaita on aina ilo palvella vastavuoroisesti huomaavaisesti ja hyvin.
No jos hoitaa asiansa niin että poistuu liikkeen sulkeutuessa niin mikä ettei?