Yleensä en ikinä kadehdi ketään mutta Minttu Räikkönen on ainoa jonka instaa selatessa olen vihreänä kateudesta!
Voin fyysisesti pahoin! Harvoin tämän takia kiinitän Räikkösiin mitään huomiota mutta tänään eksyin hänen instaansa ja lukemaan hänen haastattelun ja apuwa mitä elämää😭
Kommentit (69)
Kateellinen? Mistä, siitä kun hän elää miehen rahoilla, vai siitä kun vei kavenrinsa exän, mistä?
Ei ole kaunism, vaan omituisen näköinenkin.
Kai tiedät, että Instagramissa ja haastatteluissa Räikkösetkin antavat silotellun kuvan elämästään? Kyllä se arki painaa kaikkia tavalla tai toisella.
En ole heille kateellinen, eivät ole sen tyyppisiä ihmisiä, jotka herättäisivät minussa kateutta. He vaikuttavat kyllä oikeasti onnellisilta ja tuntuu siltä, että molemmat saavat tehdä sellaisia asioita, joista oikeasti tykkäävät, oli sitten kyse harrastuksista tai työstä. Heillä on selvästi myös sama huumorintaju. Onhan heillä rahaa ja puitteet kunnossa, ovat osanneet järjestää elämäänsä hyvin. Eipä siis ihme, että osa ihmisistä on kateellisia.
Tyhjää täynnä molemmat ja tyhjää täynnä se elämä. Erikoisille asioille olet kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen? Mistä, siitä kun hän elää miehen rahoilla, vai siitä kun vei kavenrinsa exän, mistä?
Omituinen on juuri oikea sana. Kaunis kun hymyilee, mutta huh siis ihan eri naama kun nauraa. Katsokaa kuvia jostain menneisyydestä. Ihan ufo face.
En oo kyllä kellekkään julkisuuden henkilölle kateellinen. Kauhea rasite jakaa "arkensa" kaikkien kanssa. Meet minne vaan niin aika joku noupadi tunnistaa ja lähettää jonkun uutisvinkin seiskaan.
Ehkä moni nuori ihminen haikailee mainetta ja mammonaa. No eihän tuo mammona haittaisi muttei hinnalla millä hyvänsä.
Minä olen kateellinen muusikoille, kirjailijoille, kuvataiteilijoille ja aktivisteille, joilla on ajatuksia ja uskallusta toteuttaa niitä.
En voi arvostella ketjun aiheena olevaa henkilöä, koska en ole hänen sometilejään ikinä seurannut, mutta en oikein osaa kuvitella, mitä muuta nuo sisältäisivät kuin kuluttajuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen on juuri oikea sana. Kaunis kun hymyilee, mutta huh siis ihan eri naama kun nauraa. Katsokaa kuvia jostain menneisyydestä. Ihan ufo face.
Linkkaapa kuva itsestäsi tänne.
Minä en ole kateellinen kenellekään. Jokaisella on onnensa ja huolensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2013080117317544
tässä on naama nuorempana. Ihan kuin hampaat olisi tosi lyhyet. Hän on opetellut poseerausilmeen, jossa noita hampaita ei näy tai sitten ne on korjattu.
Nostan ap:lle suuresti hattua tuosta itsetuntemuksen ja itselleen myöntämisen määrästä.
Te jotka haukuttu Mintun ulkonäköä. Ette kai suinkaan väitä, että hän on ruma?
Haukkuisitteko sellaisen ulkonäköä, joka on oikeasti ruma? Rumahan kärsii rumuudestaan, ette kai te niin julmia olisi, että kääntäisitte veistä haavassa.
Miksi olla kateellinen naiselle jonka mies on jo monta vuotta peräkkäin aika huonosti menestynyt formuloissa. Minä tunnen viimeiset vuodet vain myötähäpeä niistä. Räikkönen ajaa surkeasti eikä hän ole osannut lopetta huipulla
Pelkästä rahasta en pysty millään olemaan kateellinen. Räikköset ovat rahoistaan huolimatta melko juntteja ja kouluttamattomia. En tiedä mistä heidän kanssa voisi oikeasti keskustella. Mitään kummoisia luovia taitojakaan ei heillä ole, toki Kimi osaa ajaa nopeasti autolla... arvostaa sitäkin kai jotkut.
Oikeasti? No, onhan niillä rahaa.
Tossa kuvassa näyttää Minttu harvinaisen rumalta. Ihmettelin jo tuolloin kun se kuva oli seiskassa että miten noin rumalla on mitään shansseja tulla Räikkösen tyttöystäväkseen.
Voisin ottaa noiden rahat kyllä mutta en missään nimessä vaihtaisi paikkaa Mintun kanssa. Kimi on kamala narisevaääninen perusjuntti.
On minustakin todella kaunis, mutta se mitä kadehdin, niin sen miäs on ÄIJÄ:).
Siis oikeesti? En tiedä tylsempää ja koomisempaa hahmoa kuin Kimi ja tämä hänen vaimonsa vaikuttaa aivan yhtä tylsältä. Itse kadehdin jotain tohtoreita ja dosentteja.