Kaaduin suoraan selälleni (olen raskaana!) :(
Olin koirien kanssa pihalla ja koirat (iso kokosia) juoksivat takaapäin niin kovaa, että lensin suoraan selälleni maahan. En ehtinyt tekemään mitään!
Pääsin omin avuin ylös. Nyt sattuu paljon alaselkään ja hieman nipistää oikealle alavatsaan. Olen rv:lla 8.
Voiko tämä olla pikkuisen kohtalo? :( Onko teillä kokemusta kaatumisesta raskauden aikana? :((((
Kommentit (6)
Sikiö on tosi hyvässä suojassa kohdussa. Tuskin mitään kävi, varsinkaan noilla viikoilla.
Koirien koulutus kannattaa kyllä aloittaa jo tänään. Lapsiperheessä holtiton iso koira on tosi rasittava.
Kiitos vastauksista!
Koirat olivat (omassa) pihassa vapaana ja juoksivat keskenään kilpaa. Täysin siis vahinko. Ovat kyllä koulutettuja. Mutta olet oikeassa, täytyy olla varovaisempi!
En jaksaisi uskoa minäkään, että mitään kävi. Seuraa kuitenkin (niin kuin varmaan tekisit kehottamattakin =) ). Toivotaan parasta, tsempit! =)
Nyt vain lepään sängyllä ja odotan.. Kiitos tsemppauksesta!
Mä olen kaatunut monta kertaa selälleni raskaana, jopa ihan raskauden loppuvaiheessa. Mitään ei ole koskaan käynyt, paitsi ehkä mustelmia ja venähdyksiä. Tosi huono tuuri olis jos jotain sattuis, sanoisin melkein että silloin olis jo alun alkaenkin raskaus jotenkin epästabiili
i.