Kuinka muuttua miehenä haluttavammaksi?
No nyt vinkkejä kehiin!
Seuraavissa en tarvitse vinkkejä:
Olen jo rehellinen ja luotettava.
Olen jo hyvää keskusteluseuraa, osaan myös kuunnella ja tukea ystävää vaikeissa tilanteissa. Olen huumorintajuinen ja vaikken itse pidäkään itseäni hauskana, yllättävän moni on tästä eri mieltä.
Käyn suihkussa, pukeudun siististi ja kenties jopa tyylikkäästi.
Olen työelämässä ja työssäni vallan hyvä.
Olen normaalipainoinen ja melko hyväkuntoinen, joskaan en mikään atleetti. Harrastan terveellisestä ja säännöllistä liikuntaa, mutta en pakkomielteisesti.
Tiedän mitä haluan, en tavoittele puhtaasti seksiseuraa enkä metsästä nuorempia naisia...joskin minusta kiinnostuneista pari on ollut reippaasti nuorempia, siis iässä jossa perustetaan perheitä.
Kysymys on millä muuttua haluttavammaksi. Ei rationaalisesti paremmaksi kumppaniksi, tai ystäväksi. Vaan haluttavammaksi. Sellaiseksi mieheksi joka herättää romanttiset ja seksuaaliset halut, eikä vain silloin kun tarvittaisiin joku luotettava perhettä perustamaan tai ollaan alamaissa ja haetaan laastaria.
Kiitos!
Kommentit (297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zoomer sukupolven miehet kokevat naisten hyper-hypergamian pahiten, näiden miesten todennäköisyys saada vaimo ja lapsia on vain promilleissa.
Sympatiani teille kaikille zoomer miehille. Teillä on todella rankkaa, jos siis haluatte vaimon ja lapsia ja hyvän perhe-elämän.
Maailma on muuttunut paljon ja teidän sukupolven instagram naiset eivät ole samanlaisia naisia kuin aiempien sukupolvien naiset. Milleniaaneilla on vielä helppoa, mutta zoomereilla ei.
Hyper-hypergamia vie teiltä lähes kaikki mahdollisuudet. Onneksi voitte mennä omia teitä ja olla silti onnellisia.
Muuten olet oikeassa, mutta kyllä millenniaalinaisetkin ovat ihan totaali bitchejä ja hyväksikäyttäjiä. Sanoisin, että homma lähti pahenemaan jo joskus 80-luvulla, X gen -naisten ollessa nuoria. Viimeiset parikymmentä vuotta ainakin, pariutumisikäiset naiset ovat olleet totaalibitchejä, mutta viimeisen kymmenen vuoden kuluessa ( eli zoomerien ja nuorten millenniaalien tullessa pariutumisikään) totaalibitcheyden ohelle on tullut ilmiöinä vielä golddiggeröinti ja epämääräinen pan-lesbo-poly-aseksuaalisuus hihhulointi. Siinä mielessä zoomer-miehillä on entistä enemmän kestettävää.
Suurten ikäluokkien miehet eivät tajua sohvalla pierressään ja makkaraa ja kaliaa vetäessään kuinka helpolla ovat päässeet naisten kanssa.
Mitä tämä tarkoittaa, että "viimeiset parikymmentä vuotta pariutumisikäiset naiset ovat olleet totaalibitchejä"? Ja hyväksikäyttäjiä?
En tunnista itseäni.
N XenX
Don't worry, tarkoittaa instakaunottaria joille laittaa viestiä olet upea 😘🥰🤩😍.
Vierailija kirjoitti:
Ap, lue tämä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3873165/seksiterapeutti-paljastaa-viisi…
1. Nainen haluaa tuntea olevansa haluttu.
– Suurin osa naisista haluaa tuntea olonsa himoituksi – eikä ole mahdollista, että hyvää seksiä tulisi ilman sitä, Snyder toteaa.
Snyderin mukaan monet naiset sanovat kiihottuvansa eniten silloin, kun he tuntevat olonsa seksuaalisesti vastustamattomiksi. Mitä enemmän kumppani häntä haluaa, sitä vastustamattomammalta naisesta tuntuu.
Koska arkisissa olosuhteissa voi tuntua vaikealta saada nainen tuntemaan olonsa "jahdatuksi", moni nainen saattaa seksin jälkeen miettiä, miltä petipuuhat tuntuisivat jonkun toisen kanssa. Jonkun sellaisen, joka ei osaisi olla ajattelematta naista ja jahtaisi häntä.
– Se on monen salasuhteen juurisyy. Useimmille naisille seksin tekniikka ei ole niin tärkeää kuin yksinkertaisesti se, että tuntee olonsa halutuksi.
Mulle ainakin PITÄÄ olla semmonen mies jolla suu käy tyyliin Jari Tervo. Ja itse asiassa semmonen mulla onkin ( ei Jari Tervo ). Kun meikätyttö alkaa kiukuttelemaan mun mies parilla napakalla lauseella ( ja aivan rauhallisesti että mulla keittää ) stoppaa mun jutut. Ei voi muuta kun nauraa. Ja ulkonäkö on kymppi , samoin pituus 188 cm. (siis miehen )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele hymyilemään jos olet juro, sivistä itseäsi harrastamalla jotain kulttuuria, älä pidä naista jonain palkintona jonka saat "tekemällä kaiken oikein", käy erilaisissa paikoissa missä on ihmisiä, älä pidä liikaa ehdottomia vaatimuksia, ole ystävällinen kaikille ympärilläsi. Nämä asiat tulee tehdä itsesi takia, ei toisten. VAROITUS: saattaa johtaa seuran saamiseen
Nuo ovat kaikki hallussa. Ja ovat myös sarjassa yleisesti positiiviset ominaisuudet. Yhäkin haen sitä haluttavuutta.
On enemmänkin syytä epäillä että hymyilen liikaa ja vaikutan siksi koiranpentumaiselta.
-ap
Varmasti hymyilet juurikin liikaa.
Osaat tulkita itse omia virheitäsi todella hyvin, loppupeleissä.
Katso noita Clint Eastwood elokuvia. Hymyileekö hän usein? EI KOSKAAN. Silti saa kaikki naiset.
Väärin.
Kun Clint vihdoin hymyilee se on tajunnan räjäyttäjä. Ja sitä vaan haluaa lisää.Mies joka tuntee oman arvonsa, on sinut itsensä kanssa, tietää mitä haluaa, ei halveksi toista ihmistä eikä vähättele.
Ottaa sen minkä haluaa, on mies.
Määräpäinen, voimakas, itseenluottava ilman kysymyksia ja kuitenkin tiedostaa omat heikkoudet eikä nosta niitä jalustalle vaan on sinut niiden kanssa.Oikeanlainen itsevarmuus saa pikkarit märäksi. Uhoajat ei, eikä ujot. Tietää mitä on tekemässä ja luottaa omaan tekemiseen.
Tämä. Ja tällainen asenne saavutetaan (jos sitä ei kotikasvatuksen mukana tule) sillä että on elämä jossa mies tekee mielekkäitä asioita ja arvostaa sen takia itse itseään. Monilla naisettomilla miehillä vain on se tuhoisa, täysin päinvastainen strategia että kyllä minäkin sitten menisin töihin ja hankkisin elämän, jos ensin saisin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele hymyilemään jos olet juro, sivistä itseäsi harrastamalla jotain kulttuuria, älä pidä naista jonain palkintona jonka saat "tekemällä kaiken oikein", käy erilaisissa paikoissa missä on ihmisiä, älä pidä liikaa ehdottomia vaatimuksia, ole ystävällinen kaikille ympärilläsi. Nämä asiat tulee tehdä itsesi takia, ei toisten. VAROITUS: saattaa johtaa seuran saamiseen
Nuo ovat kaikki hallussa. Ja ovat myös sarjassa yleisesti positiiviset ominaisuudet. Yhäkin haen sitä haluttavuutta.
On enemmänkin syytä epäillä että hymyilen liikaa ja vaikutan siksi koiranpentumaiselta.
-ap
Tästä vastauksesta saa kuvan, että sinun pitäisi tuoda esille enemmän niitä miehekkäät puoliasi. Matala ääni, jämäkät otteet, rauhallisuus ja johtajuus.
Kaikki mikä lisää seksikyyttä on suotavaa. Miehekäs tuoksu, miehekkäät hiukset, miehekäs olemus ja miehekäs tapa puhua.
Peseydy 2 kertaa päivässä. Aamuin illoin. Harjaa ja lankaa hampaat ja Valkaise. Käy vaateliikkeessä ja pyydä myyjältä apua. Hiukset leikkauta ja ehkä värjää. Käy solariumissa. Sheivaa karvat muualta paitsi parta, tukka, kulmat rinta ja jalat.
Sinusta tulee haluttavampi kun kasvatat lisää itseluottamusta ja uskallat olla MIES. Silloin et käy vauva palstalla kyselemässä neuvoa miten tulla haluttavammaksi. Ole rohkeasti oma itsesi, käyttäydy kohteliaasti ja uskalla olla mies. Älä anna naisen pomottaa, eikä kävellä yli. Ihan sama mitä f e m a k o t täällä lässyttää, jokainen h e t e r o nainen kiinnostuu miehestä, ei epävarmasta pikku pojasta joka pyytelee anteeksi olemassa oloaan.
Mr Bean omaa itsevarmuutta. Hänellä on lyhyet hiukset ja huoliteltu ulkoasu. Lankaa hampaat ja käyttää dödöä.
Onko hän haluttava?
Puhua hän ei osaa eikä flirttailla. Mitä siis pitäisi tehdä?
Mikäli hän olisi kiinnostunut parisuhteesta, hän kyllä ratkaisi myös sen.
Kysymys onkin siitä mitä haluaa. Mr Beanin elämä on täyteläistä hänen omien rutiinien maailmassa eikä kaipaa muutosta.
Kyse on lopuksi rohkeudesta olla se mikä on.
Onko ap liian täydellinen ja "helppohoitoinen" mies? Monilla naisilla on tarve pelastaa mies itseltään. Siksi linnakundeilla ja a-ongelmaisilla riittää naisia ja väkivaltarikolliset alkavat saada ihailijapostia naisilta heti, kun heidän kuvansa on julkaistu mediassa. Siksi Toni Niemisellä käy aina flaksi.
Monikaan ei tätä myönnä, mutta useimmille naisille on tärkeää, että he saavat olla huolissaan ukostaan aika ajoin ja kokea olevansa välttämättömiä tämän hyvinvoinnille. Missähän se meidän isäntä mahtaa huidella? Taas se on kavereidensa kanssa jossain. Eihän se osaa edes pyykkiä pestä tai laittaa ruokaa itselleen. Aina saa kerätä sotkuja äijän jäljiltä. Nämä lausahdukset ovat kiertoilmauksia sille lohtua tuovalle ajatukselle, että ei se rakas reppana pärjää ilman minua.
Jos mies on 100% omavarainen eikä "tarvitse" naista pelastajakseen, hän ei ole kiinnostava.
Minä kyllä pidän siitä että mies on ujo seurassani. Se on seksikästä. Uhoaminen on turn off, samoin liika itsevarmuus, se on vain pelimiehen merkki. En syty sellaisista.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tulee haluttavampi kun kasvatat lisää itseluottamusta ja uskallat olla MIES. Silloin et käy vauva palstalla kyselemässä neuvoa miten tulla haluttavammaksi. Ole rohkeasti oma itsesi, käyttäydy kohteliaasti ja uskalla olla mies. Älä anna naisen pomottaa, eikä kävellä yli. Ihan sama mitä f e m a k o t täällä lässyttää, jokainen h e t e r o nainen kiinnostuu miehestä, ei epävarmasta pikku pojasta joka pyytelee anteeksi olemassa oloaan.
10 x 👍
Vierailija kirjoitti:
Onko ap liian täydellinen ja "helppohoitoinen" mies? Monilla naisilla on tarve pelastaa mies itseltään. Siksi linnakundeilla ja a-ongelmaisilla riittää naisia ja väkivaltarikolliset alkavat saada ihailijapostia naisilta heti, kun heidän kuvansa on julkaistu mediassa. Siksi Toni Niemisellä käy aina flaksi.
Monikaan ei tätä myönnä, mutta useimmille naisille on tärkeää, että he saavat olla huolissaan ukostaan aika ajoin ja kokea olevansa välttämättömiä tämän hyvinvoinnille. Missähän se meidän isäntä mahtaa huidella? Taas se on kavereidensa kanssa jossain. Eihän se osaa edes pyykkiä pestä tai laittaa ruokaa itselleen. Aina saa kerätä sotkuja äijän jäljiltä. Nämä lausahdukset ovat kiertoilmauksia sille lohtua tuovalle ajatukselle, että ei se rakas reppana pärjää ilman minua.
Jos mies on 100% omavarainen eikä "tarvitse" naista pelastajakseen, hän ei ole kiinnostava.
Tässä iässä +50v nuo ovat juuri piirteitä mitkä sytyttää ja allekirjoitan 20v itseni tuolle. Se oli nuoruutta. Sitä jotenki kuvitteli että niin asiat menee. En tiedä mitä nykypolvi miettii. Omat isovanhemmat olivat sodan käyneitä jotka kasvatti vanhempani joten lienee selvää että se turvan hakeminen on ollut meidän juttu.
Tulevalta puolisolta etsin itsenäistä otetta arjen haasteisiin.
Jos pyykkikori on täynnä, ilman ohjeitani mies tietää mitä tehdä. Ja omaa niin hyvää pelisilmää että tietää milloin pitää toimia ja milloin ei.
Joka pätee kaikkeen tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja Mitäköhän ne f e m k o t täällä vuosikausia lässyttäneet? Älä ole pikkupoika joka pyytelee anteeksi olemassaolooaan, ole mies eikä miesvauva, itsevarmuus on tärkeä, käyttäydy kohteliaasti... Tämä on niin tyypillistä miehille että kun viimeinkin näkevät valon, väittävät senkin olevan omaa keksintöään :D.
Vierailija kirjoitti:
Ominaistuoksu.
Sitä vaan ei ikävä kyllä voi muuttaa.
Totta, ominaistuoksuaan ei voi muuttaa. Mutta, jos se sekoittuu todella vanhaan hien ja lian sekoitukseen, niin ihmistä voi alkaa yökkäyttään.
Vierailija kirjoitti:
Tätä saa aina silloin tällöin kuulla. Nainen haluaa että mies on hänen avuton projektinsa jota saa hoivata.
Haluaako mies olla naisen leppana projekti? Tätä myyttiä miehet sitten levittävät keskuudessaan: anna niiden vähän hoivata. Eikö tämä saata olla myös manipulatiivistä avuttomaksi heittäytymistä jotta saisi jonkun empaattisen naisen huomion? Onko mies silloin haluttava naisen silmissä? Vai tuleeko kenties hoivaamisesta ja hellyydestä intiimiyden tunne, joka sekin on fiilis, ei puhdasta keksiä.
Vierailija kirjoitti:
n. 99,5% naisista ei kirjoittele väkivaltarikollisille vankilohihin, imho. Jos rakastaa toista, niin välittää kai myös tämän hyvinvoinnista. Naisen rakkaus on ehkä yksi niistä tavoiteltavanarvoisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjimmiltaan harlekiinitarinoiden ydin on miehen mahdollisimman vahva sitoutuminen naiseen. Hän voisi saada kenet tahansa mutta hän valitsee juuri sinut.
Tämä kommentti jos joku kertoo miksi me miehet luemme kaikkea mitä naiset sanovat kuin piru raamattua.
"Pohjimmiltaan harlekiinitarinoiden ydin on miehen mahdollisimman vahva sitoutuminen naiseen. Hän voisi saada kenet tahansa mutta hän valitsee juuri sinut."
Ydin on siis miehen mahdollisimman vahva sitoutuminen naiseen.
"Pohjimmiltaan harlekiinitarinoiden ydin on miehen mahdollisimman vahva sitoutuminen naiseen. Hän voisi saada kenet tahansa mutta hän valitsee juuri sinut."
Vai olisiko ydin sittenkin joku muu?
Voin heti kertoa yhden vinkin miten muuttua haluttavammaksi. Sinulla on ap varsinainen setämiesselittäjän tyyli kirjoittaa. Ei yhtään alentuva, eipä 🙄. Kaikki tietää sen tärkeilevän keski-ikäisen miehen jonka kanssa keskustellessa on paras vaan luovuttaa ja tyytyä nyökkäilemään kyllä kyllä.
...mitä nyt tuo kommentti ei ollut minun kirjoittamani.
Mutta ei kait se niin tarkkaa ole.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pidän siitä että mies on ujo seurassani. Se on seksikästä. Uhoaminen on turn off, samoin liika itsevarmuus, se on vain pelimiehen merkki. En syty sellaisista.
Ja mitenköhän sellainen tilanne sitten etenee, kun mies seurassasi ujostelee jatkuvasti, katselee seinille eikä meinaa saada sanaa suustaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenköhän sellainen tilanne sitten etenee, kun mies seurassasi ujostelee jatkuvasti, katselee seinille eikä meinaa saada sanaa suustaan?
Samalla tavalla kuin tilanteet joissa nainen ujostelee, leikkii vaikeasti tavoiteltavaa, tms?
Eiku...
-ap
Väärin.
Kun Clint vihdoin hymyilee se on tajunnan räjäyttäjä. Ja sitä vaan haluaa lisää.
Mies joka tuntee oman arvonsa, on sinut itsensä kanssa, tietää mitä haluaa, ei halveksi toista ihmistä eikä vähättele.
Ottaa sen minkä haluaa, on mies.
Määräpäinen, voimakas, itseenluottava ilman kysymyksia ja kuitenkin tiedostaa omat heikkoudet eikä nosta niitä jalustalle vaan on sinut niiden kanssa.
Oikeanlainen itsevarmuus saa pikkarit märäksi. Uhoajat ei, eikä ujot. Tietää mitä on tekemässä ja luottaa omaan tekemiseen.