Kuinka muuttua miehenä haluttavammaksi?
No nyt vinkkejä kehiin!
Seuraavissa en tarvitse vinkkejä:
Olen jo rehellinen ja luotettava.
Olen jo hyvää keskusteluseuraa, osaan myös kuunnella ja tukea ystävää vaikeissa tilanteissa. Olen huumorintajuinen ja vaikken itse pidäkään itseäni hauskana, yllättävän moni on tästä eri mieltä.
Käyn suihkussa, pukeudun siististi ja kenties jopa tyylikkäästi.
Olen työelämässä ja työssäni vallan hyvä.
Olen normaalipainoinen ja melko hyväkuntoinen, joskaan en mikään atleetti. Harrastan terveellisestä ja säännöllistä liikuntaa, mutta en pakkomielteisesti.
Tiedän mitä haluan, en tavoittele puhtaasti seksiseuraa enkä metsästä nuorempia naisia...joskin minusta kiinnostuneista pari on ollut reippaasti nuorempia, siis iässä jossa perustetaan perheitä.
Kysymys on millä muuttua haluttavammaksi. Ei rationaalisesti paremmaksi kumppaniksi, tai ystäväksi. Vaan haluttavammaksi. Sellaiseksi mieheksi joka herättää romanttiset ja seksuaaliset halut, eikä vain silloin kun tarvittaisiin joku luotettava perhettä perustamaan tai ollaan alamaissa ja haetaan laastaria.
Kiitos!
Kommentit (297)
Lähestyn asiaa hieman eri kulmasta. Teen muutoksia elämääni ja itseeni koittaessani parantaa elämääni. Tämä oletettavasti lisää tyytyväisyyttä itseeni ja elämääni. Samalla olen tietyllä tavalla parempi ihminen. Ehkä tämä osaltaan lisää haluttavuuttani, vaikken tee muutoksia sen takia. Elämäntapamuutos johtaa hoikempaan minuun. Urheileminen johtaa parempaan peruskuntoon ja muuttuneeseen kehonmalliin. Uusi työ johtaa innostuneempaan ja energisempaan arkeen. Se etten aamulla herää kyllästyneenä ja kettuuntuneena johtaa iloisempaan luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pidän siitä että mies on ujo seurassani. Se on seksikästä. Uhoaminen on turn off, samoin liika itsevarmuus, se on vain pelimiehen merkki. En syty sellaisista.
Ja mitenköhän sellainen tilanne sitten etenee, kun mies seurassasi ujostelee jatkuvasti, katselee seinille eikä meinaa saada sanaa suustaan?
Jos aikuinen mies katselee seinille eikä meinaa saada sanaa suustaan, niin jotain on aika vakavasti vialla. Silloin on miehen itsensä aktivoiduttava ja lähdettävä aktiivisesti hakemaan apua. Vähintään on ruvettava systemaattisesti harjoittelemaan sosiaalista kanssakäymistä. Ja jos senkään jälkeen ei millään onnistu silmiin katsominen, niin kyse lienee neurologisesta ongelmasta ja asiaa on lähestyttävä sitä kautta.
Niin, eli se ujouskin on ihastuttavaa sen ekat 5 minuuttia kunnes se alkaa vituttamaan.
Eri kirjoittaja mutta jotain rajaa ujoudessakin. Miten tämmöinen mies pärjää työelämässä? Vai onko tehty se pahin virhe eli syrjäydytään asuntoon odottamaan ihmettä tapahtuvaksi ja naista pelastajaksi? Ei mitään toivoa että sosiaaliset taidot saisivat harjoitusta.
Voihan mies mennä lukkoon ainoastaan vetävien sinkkunaisten seurassa, ei se muuta elämää haittaa.
Minä en usko että tämä piirre haittaa vain ja ainoastaan deittailussa. Eiköhän ole laajemminkin kysymys siitä, että kun tällainen mies on pyrkimässä jonnekin tai haluamassa jotain sellaista mitä kaikki eivät saa (= kilpailutilanne), ja hänen oma motivaationsa onnistua on korkealla, niin silloin nuo lukot menevät päälle. Eli vaikka hän saisikin haaveilemansa naisen, niin seuraavan kerran ongelma tulisi kun hän kovasti haluaisi vaikka työpaikalla ylennyksen tiettyyn rooliin. Ja sitten tulisi ongelma kun he yhdessä naisen kanssa haluaisivat tietyn unelma-asunnon, josta kilpailee moni muukin. Jne.
Elämässä tulee monia sellaisia haasteita vastaan, joissa on hyväksi että uskoo iteensä ja omiin kykyihinsä, eikä jäädy ja luovuta heti alkuunsa. Useimmat naiset - minä ainakin - haluavat rinnalleen miehen, jonka kanssa tällaisista haasteista selviydytään yhdessä, sen sijaan että toinen vetää toista perässään. Olen itse kehittänyt itseluottamustani aktiivisesti, ja nykyään pystyn melko hyvin ottamaan vastaan mitä tahansa haasteita. Minulle olisi paha turn off, jos kumppanini olisi tuollainen haasteiden välttelijä ja nurkkaan piiloutuja, koska kahden rohkean ihmisen tiimillä pystyy pääsemään vielä paljon paremmin eteenpäin kuin yksinään. Sen sijaan jos tiimistä toinen on sellainen, joka arkailee ja epäilee, sen toisenkin energiaa menee toisen tukemiseen, ja lopputulos jää huonommaksi kuin jos olisin yksin tekemässä.
t. Kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutaan ujoudesta, niin tarkoitetaanko tällä...
Ujoutta joka haittaa jo normaalia sosiaalista kanssakäymistäkin?
Ujoutta joka on este ainoastaan romanttisissa tilanteissa, ja silloinkin vain jos olet mies?
En ole epänormaalin ujo enkä juro. Romanttisissa tilanteissa, kuten jo sanoin, en ole mikään saalistaja tai viejämies.
-ap
Itselläni se on ainoastaan romanttista ujoutta, tuntuu ettei vaan kertakaikkiaan tule mitään niissä tilanteissa kun on "vaarana" ajautua naisen kanssa läheisempiin tekemisiin. Johtunee siitä että nuorena kärsin trauman asian tiimoilta ja siitälähtien olen ollut melko kujalla näistä kuvioista. Tulee vaikea olo kiinnostavan ja/tai kiinnostuneen naisen seurassa kun en tiedä miten pitäisi toimia enkä tunne itseäni kelpaavaksi.
Suosittelen lämpimästi terapiaa. Huomaa, että olet hyvässä tilanteessa, kun tiedät mikä ongelmasi on. Jos sitä ei tiedä, on vaikeampi lähteä kehittämään itseään.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys.
Koskeeko se myös naisia että jos ei osaa lähestyä itsevarmasti ja määrätietoisin ottein, ottaa ohjia ja viedä tilannetta jämäkästi eteenpäin ilman lupien kyselyä, niin se on epänormaalia ja terapian paikka koska normaalit sosiaaliset taidot eivät ole hallussa?
Kyllä. Minulla oli tätä ongelmaa ja hoidin sen kuntoon terapiassa. Haluttavuuteni miesten silmissä muuten nousi samalla aivan selvästi. Itsevarmuus ja oma-aloitteisuus ovat viehättäviä piirteitä ihmisessä, sukupuolesta riippumatta.
t. 264 (nainen)
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo ja melko epäaloitteellinen nainen mutta kyllä minustakin kuoriutuu aina silloin tällöin melkoisen rohkea ja päättäväinen kun oikein kovasti haluan jotain. Siinä mennään läpi harmaan kiven ja yllätän itsenikin. Ehkä osalla teistä mieskirjoittelijiista kiikastaa oikeasti siitä. Ette sisimmässänne halua naista ja parisuhdetta syystä tai toisesta. Mieluimmin roikutte viikonloppuiltaisikin täällä puhumassa - tadaa - miehistä.
Tässä on pointtia.
Minun on pakko myöntää, että mieheen kohdistuva innostuksen lässähtää todella helposti, jos käy ilmi että mies ei uskalla/halua/pysty tekemään mitään sellaisen asian eteen, jota oikein kovasti haluaa. Tuo on itsesabotaasia, ja todella paha onnellisuuden este - suorastaan jopa systeeminen sellainen. Vaikka olisi täydellinen mies muuten, niin kiertäisin kaukaa jos hänellä on tuo ominaisuus.
Ap, jos olet vielä linjoilla niin mietipä vakavissasi, olisitko sinäkin tällainen. Jos olet, niin siihen voi oikeasti saada muutosta terapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kuulu top10% , niin haluttavuutta lisää saadaksesi on synnyttävä uudelleen. Naiset on siitä reiluja, että kaikki hyvät ominaisuudet on oltava geneettisiä ja ilman omia ansioita saatuja . Pituus, komeat kasvot ja sitten tietty maailman realistisin: ladonovi hartia ilman kuntosalia ja kapeat lanteet. Iso kulli jne.
Sinäkään et turhaan anna naisten kirjoittamien vastakkaista todistavien kommenttien pilata hyvää vakioulinaasi.
Naiset puhuvat/ kirjoittavat siten minkä ajattelevat vaikuttavan hyvältä ja antavan heistä hyvän kuvan. Elimellään tehdyt valinnat osoittavat kuitenkin toisin.
Näiden valintojen tuloksia pääset tarkastelemaan siellä usein mainitussa Prismassa. Ja kyllä kyllä, siellähän jokaisella naisen kanssa liikkuvalla miehellä on ne ladonovihartiat, laatikkoleuka ja komeat kasvot. Eikö niin?
Taidat katsoa liikaa Myytinmurtajia. Olet sisäistänyt hieman liian hyvin sen lauseen: "I reject your reality and substitute my own".
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo ja melko epäaloitteellinen nainen mutta kyllä minustakin kuoriutuu aina silloin tällöin melkoisen rohkea ja päättäväinen kun oikein kovasti haluan jotain. Siinä mennään läpi harmaan kiven ja yllätän itsenikin. Ehkä osalla teistä mieskirjoittelijiista kiikastaa oikeasti siitä. Ette sisimmässänne halua naista ja parisuhdetta syystä tai toisesta. Mieluimmin roikutte viikonloppuiltaisikin täällä puhumassa - tadaa - miehistä.
Tämä ei päde muhun.
Olen itse ujo mies ja kärsin myös sosfobiasta mutta käyn silti treffeillä niin usein kun vain pääsen koska motivaatio parisuhteen saamiseen on niin suuri. Harmi vaan että tulosta ei synny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei päde muhun.
Olen itse ujo mies ja kärsin myös sosfobiasta mutta käyn silti treffeillä niin usein kun vain pääsen koska motivaatio parisuhteen saamiseen on niin suuri. Harmi vaan että tulosta ei synny.
Eiköhän kuitenkin ole niin, että fobiasi näkyy siellä treffeillä elekielestäsi, sanavalinnoistasi jne. käytöksestä. Hienoa tosin, että fobiasta huolimatta käyt treffeillä. Olet siis ainakin rohkea ja valmis ottamaan haasteita vastaan. Veikkaan, että kun jatkat vain treffailua niin ajan myötä se fobiakin hellittää ja siinä vaiheessa alat olla jo varsin viehättävä naisten näkökulmasta. Jos "pelkkä" treffailu ei tuota tulosta, niin terapiaa rinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele hymyilemään jos olet juro, sivistä itseäsi harrastamalla jotain kulttuuria, älä pidä naista jonain palkintona jonka saat "tekemällä kaiken oikein", käy erilaisissa paikoissa missä on ihmisiä, älä pidä liikaa ehdottomia vaatimuksia, ole ystävällinen kaikille ympärilläsi. Nämä asiat tulee tehdä itsesi takia, ei toisten. VAROITUS: saattaa johtaa seuran saamiseen
Nuo ovat kaikki hallussa. Ja ovat myös sarjassa yleisesti positiiviset ominaisuudet. Yhäkin haen sitä haluttavuutta.
On enemmänkin syytä epäillä että hymyilen liikaa ja vaikutan siksi koiranpentumaiselta.
-ap
Ei, ei ole mahdollista hymyillä liikaa. Naiset pitävät hymyilevää miestä nimenomaan haluttavana.
Sen sijaan ei kannata yrittää hauskuuttaa tai pelleillä. Se on miesten harhaluulo, että naiset haluaisivat jonkun vitsailijan tai naurattajan. Eli älä yritä saada naista nauramaan, sen sijaan voit naureskella itse ihan vapaasti ja olla hyväntuulinen. Mutta älä yritä ns naurattaa naista olemalla hauska.
Liinnitä huomio ryhtiin. Ole suorassa, älä siis ota sellaista nöyristelevää asenteoa. Sitä tarkoittaa hyvä ryhti, mitä naiset korostavat.Lue 10 naisille myytävää ns romanttista Harlekiini-sarjan tms vastaavaa marketeissa myytävää kirjaa. Ne ovat typeriä ja huonosti kirjoitettuja, mutta myyvät maailmanlaajuisesti kuin häkä. Kun luet niitä useita, opit väkisinkin, millaiselta vaikuttaa naisten unelmamies naisten näkökulmasta.
Siinä tapauksessa joudun heittämään hanskat tiskiin.
Se unelmamieshän on aina pitkä, tumma, komea, vaikutusvaltaa omaava hieman vaarallinen (jännittävä/mystinen) mies joka tosiaankin ottaa ohjat käsiinsä ja vie naisen. Aivan kuten vastauksissa on kerrottu.
Ei minusta ole sellaiseksi.
En ole pitkä, tumma enkä erityisen komea. En halua haalia vaikutusvaltaa enkä ole kiinnostunut rikkauksista. Miksikään dominoivaksi saalistajaksi minusta ei ole, enkä edes halua naista joka heittäytyy saaliiksi ja alistuu valloittajalleen.
Kiitokset kuitenkin vastauksista! Asia vaikuttaisi olevan kuten arvelinkin. Minusta ei vain ole haluttavaksi mieheksi. Minun paikkani maailmassa on hyvä ystävä tai laastarimies, ja jälkimmäiseksi en ala. Ei voi mitään.
-ap
Siis kun menet Prisman ja katsot ympärillesi, niin sielläkö ei ole kumppanin kanssa muita kuin pitkiä, komeita ja tummia dominoivia saalistajia? Ap kuulostaa niin toivottomalta tasojankkaajalta että lukitsen vastauksekseni autismi ja joo, sille ei oikein voi mitään. Yritä löytää kumppani itsellesi autismin kirjolta.
Ennen kuin vastaat ja aloitat tuon ainaisen jankkaamisen autismista, kannattaisi ottaa huomioon konteksti.
"Lue 10 naisille myytävää ns romanttista Harlekiini-sarjan tms vastaavaa marketeissa myytävää kirjaa. Ne ovat typeriä ja huonosti kirjoitettuja, mutta myyvät maailmanlaajuisesti kuin häkä. Kun luet niitä useita, opit väkisinkin, millaiselta vaikuttaa naisten unelmamies naisten näkökulmasta."
Tuo viesti oli vastaus tähän. Harlekiini-kirjoissa nyt ei vain esiinny niitä Prismamiehiä.
-ap
Kieltämättä hyvä pointti, johon moni nainen ei vain osaa vastata yhtikäs mitään.
Siis onko Harlekiinejä edes olemassa enää? En tunne ketään joka lukisi niitä. Itse luin niitä pari ollessani about 15 v. Sitten tajusin miesten typeriä ne on kun aivoni kasvoivat aikuiseksi. En ole pitkään aikaan nähnyt kenenkään edes mainitsevan kyseistä "kirja"sarjaa. Luulin ettei niitä enää tehdä.
Kyllä tehdään. Itse luen niitä huumorin vuoksi. Ovat tahattomat koomillisia 😂
Olen alkanut vakuuttua, että niitä julkaistaan edelleen, koska niillä on kovasti kysyntää: ne ovat palstamiesten suosikkilukemista netin naisvihasivustojen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kuulu top10% , niin haluttavuutta lisää saadaksesi on synnyttävä uudelleen. Naiset on siitä reiluja, että kaikki hyvät ominaisuudet on oltava geneettisiä ja ilman omia ansioita saatuja . Pituus, komeat kasvot ja sitten tietty maailman realistisin: ladonovi hartia ilman kuntosalia ja kapeat lanteet. Iso kulli jne.
Sinäkään et turhaan anna naisten kirjoittamien vastakkaista todistavien kommenttien pilata hyvää vakioulinaasi.
Naiset puhuvat/ kirjoittavat siten minkä ajattelevat vaikuttavan hyvältä ja antavan heistä hyvän kuvan.
Ja sinä tiedät tämän, koska...? Jos kyseessä on todistettu fakta, sinä varmaan pystyt osoittamaan sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
219 lisää:
jos haluttavuus on se ongelmakohta, kannattaa miettiä toista kysymystä.
Ap ei maininnut että haluaisi irtosuhteita, mutta kannattaa miettiä niiden kautta.
Jos nainen haluaisi kertapanon tuntemattoman miehen kanssa nyt, millainen olisi unelmapano? Kyllähän se olisi ihan eri tyyppinen mies kuin prismaperheenisä tai kamupoika. Niitä ominaisuuksia ap:lta puuttuu sitten, jopa prismaperheenisiin verrattuna.
Miesten logiikka on kyllä mielenkiintoinen. Harva nainen haluaisi tietää olevansa se, joka huolitaan vain kertapanoksi mutta ei pidettäisi riittävän hyvänä parisuhteeseen. Sinulle ilmeisesti olisi hienompaa olla juuri päinvastainen; se, jonka kanssa pannaan kerran koska satut olemaan paikalla, olet riittävän puoleensavetävä ja hauska, mutta et niin tasokas että kanssasi haluaisi mitään sen enempää. Aika käsittämätöntä.
Väittäisin jopa, että normaali mies haluaisi olla se, jonka kanssa nainen haluaa seksiä tuhansia kertoja (=parisuhdemies) kuin se, jota nainen nusaisee kerran sinkkuna ollessaan mutta parisuhteeseen jatkaa paremman etsimistä.
Niin. Tässähän on kyse siitä että minä osaan miettiä asiaa naisen näkökulmasta, mutta sinä et osaa miettiä asiaa miehen näkökulmasta.
Minä ymmärrän ihan täysin miksi sinä naisena ajattelet noin. Miehet eivät ole kovinkaan kranttuja seksiseuran suhteen joten sellaiseksi "pääseminen" ei ole naiselle kummoinenkaan asia.
Miehillä se on eri juttu. Se osa miehistä joka saa halutessaan pelkkää seksiseuraa, on aika pieni. Naisilla on varaa valkata, ja aika usein ellei mies ole tosi sytyttävä niin naisella ei ole samaa pakkoa päästä panemaan jonkun kanssa kuin miehillä.
Toinen ero tulee siinä että jos nainen pelkää että miestä kiinnostaa lähinnä p.llu-tissit-perse, niin miehen pelko on että naista kiinnostaa lähinnä perheunelma johon tarvitaan miestä mutta mies itsessään ei olisi kovin kiinnostava ellei tälle olisi tarvetta. Ja tässä on perääkin, kumman moni varakas sinkkunainen jättää pariutumisen väliin kun on jo kämpät ja muut.
Niin kauan kun mietit kaikkea vain SUN näkökulmasta niin et voi ymmärtää miehiä. Naisilla tämä on joku sisäänrakennettu juttu, naisia ei ole ohjelmoitu miettimään asioita kuin heidän itsensä ja lasten näkökulmasta.
Olet vapaa ajattelemaan omalla tavallasi, mutta älä yritä kertoa, kuinka me naiset ajatteemme. Se osa miehistä, joka saa halutessaan pelkkää seksiseuraa on siellä, missä seksiseuraa haetaan. Tänäänkin, tällä hetkellä. Baareissa. Yksikään nainen ei voisi haluta palstamiestä seksiseuraksi tänäänkään, koska ei kohtaisi teitä missään.
Mutta saat pitää mielikuvasi, ei ole minulta pois. Minä tiedän itse parhaiten, millaisia yhden yön kumppanini ovat olleet.
Rautalangasta:
Suurin osa baareissa käyvistä naisista saisi helposti seksiseuraa.
Suurin osa baareissa käyvistä miehistä ei saisi helposti seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pidän siitä että mies on ujo seurassani. Se on seksikästä. Uhoaminen on turn off, samoin liika itsevarmuus, se on vain pelimiehen merkki. En syty sellaisista.
Ja mitenköhän sellainen tilanne sitten etenee, kun mies seurassasi ujostelee jatkuvasti, katselee seinille eikä meinaa saada sanaa suustaan?
Jos aikuinen mies katselee seinille eikä meinaa saada sanaa suustaan, niin jotain on aika vakavasti vialla. Silloin on miehen itsensä aktivoiduttava ja lähdettävä aktiivisesti hakemaan apua. Vähintään on ruvettava systemaattisesti harjoittelemaan sosiaalista kanssakäymistä. Ja jos senkään jälkeen ei millään onnistu silmiin katsominen, niin kyse lienee neurologisesta ongelmasta ja asiaa on lähestyttävä sitä kautta.
Niin, eli se ujouskin on ihastuttavaa sen ekat 5 minuuttia kunnes se alkaa vituttamaan.
Eri kirjoittaja mutta jotain rajaa ujoudessakin. Miten tämmöinen mies pärjää työelämässä? Vai onko tehty se pahin virhe eli syrjäydytään asuntoon odottamaan ihmettä tapahtuvaksi ja naista pelastajaksi? Ei mitään toivoa että sosiaaliset taidot saisivat harjoitusta.
Voihan mies mennä lukkoon ainoastaan vetävien sinkkunaisten seurassa, ei se muuta elämää haittaa.
Minä en usko että tämä piirre haittaa vain ja ainoastaan deittailussa. Eiköhän ole laajemminkin kysymys siitä, että kun tällainen mies on pyrkimässä jonnekin tai haluamassa jotain sellaista mitä kaikki eivät saa (= kilpailutilanne), ja hänen oma motivaationsa onnistua on korkealla, niin silloin nuo lukot menevät päälle. Eli vaikka hän saisikin haaveilemansa naisen, niin seuraavan kerran ongelma tulisi kun hän kovasti haluaisi vaikka työpaikalla ylennyksen tiettyyn rooliin. Ja sitten tulisi ongelma kun he yhdessä naisen kanssa haluaisivat tietyn unelma-asunnon, josta kilpailee moni muukin. Jne.
Elämässä tulee monia sellaisia haasteita vastaan, joissa on hyväksi että uskoo iteensä ja omiin kykyihinsä, eikä jäädy ja luovuta heti alkuunsa. Useimmat naiset - minä ainakin - haluavat rinnalleen miehen, jonka kanssa tällaisista haasteista selviydytään yhdessä, sen sijaan että toinen vetää toista perässään. Olen itse kehittänyt itseluottamustani aktiivisesti, ja nykyään pystyn melko hyvin ottamaan vastaan mitä tahansa haasteita. Minulle olisi paha turn off, jos kumppanini olisi tuollainen haasteiden välttelijä ja nurkkaan piiloutuja, koska kahden rohkean ihmisen tiimillä pystyy pääsemään vielä paljon paremmin eteenpäin kuin yksinään. Sen sijaan jos tiimistä toinen on sellainen, joka arkailee ja epäilee, sen toisenkin energiaa menee toisen tukemiseen, ja lopputulos jää huonommaksi kuin jos olisin yksin tekemässä.
t. Kokemusta on
Eikös tämä ollut 121212:n sääntö?
Jos nainen on rohkea, miehenkin pitää olla koska tiimi.
Jos nainen on pelkuri, miehen tulee olla rohkea.
Eli vaikka nainen olisi millainen, miehessä haetaan aiona niitä samoja ominaisuuksia. Vain perustelut vaihtuvat.
Lopeta kilttiys.
Selaa Jordan Petersonin materiaalei, salin kautta parturiin, proteiinii ja rasvaa tankkiin, Zalandosta uusii kledei tilaukseen.
Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen. Fiilaa olevasi röyhkeä, itsevarma, dominoiva. Fiilaa olevasi haluttava mies -- fiilaa olevasi Moderni Mies.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Kokemusta on
Eikös tämä ollut 121212:n sääntö?
Jos nainen on rohkea, miehenkin pitää olla koska tiimi.
Jos nainen on pelkuri, miehen tulee olla rohkea.Eli vaikka nainen olisi millainen, miehessä haetaan aiona niitä samoja ominaisuuksia. Vain perustelut vaihtuvat.
Nyt tajusit.
Rohkealle naiselle sopii rohkea mies koska juurikin samankaltaisuus ja vahva tiimi.
Jos naien on pelkuri mutta pyrkii muuttamaan itseöään, hänelle sopii rohkea mies, koska ohna hän itsekin aikeissa kehittyä rohkeaksi.
Jos nainen on pelkuri, hänelle sopii rohkea mies koska mies suojelee naista ja onhan nainen se heikompi astia, ja onhan se seksikästä olla vahvan miehen kainalossa turvassa, ja hänhän tuo suhteeseen sitä feminiinistä pehmeyttä.
Huomaa kuinka rohkea ja pelkuri sopivat yhteen. Mutta vain silloin kun pelkuri on nainen.
Toisesta ketjusta copy&pastella lista epähaluttavista piirteistä miehessä:
- lyhyys
- liiallinen hoikkuus
- kapeat hartiat
- sirot piirteet
- korkea/nariseva ääni
- lyhyet sormet
- ei kunnolla lihaksia
- käy salilla treenaamassa lihaksia
- matala status
- pieni palkka
- liian kotimies, ei sytytä. Pitää olla menoja, kavereita ja harrastuksia
- ei riittävän kotimies, avioliitosta ei tule mitään. Ei saa olla menoja, kavereita ja harrastuksia
- ei panosta uraan riittävästi, ei sytytä
- aina töissä, avioliitosta ei tule mitään
- ei halua metsästää naista
- seksuaalinen alistuvuus tai dominanssin puute
- luvan kyseleminen, ei uskalla ottaa naista riskillä
- liika hempeily, ei osaa olla raju
- ei riittävää seksualista intohimoa ja libidoa
- aina kinuamassa seksiä
- liian helposti saatavilla, tylsä
- ei helposti saatavilla, epäluotettava
- liiallinen tasaisuus, ei ikinä karjahda
- liiallinen tasa-arvoisuus, ei ole suojelija ja turvaaja, nainen haluaa tuntea olevansa turvattu
- sovinisti, ei usko 100% tasa-arvoon vaan pitää naisia heikompina turvattavina
- ei osaa miesten töitä, miehen kuuluu hoitaa ne
- ei tee puolta naisten töistä
- huono tyyli, ei ymmärrä naisten juttuja
- kiinnittää liikaa huomiota pukeutumiseen ja muihin naisten juttuihin
- liian naismainen kirjoitustyyli, esimerkiksi hymiöiden käyttäminen
- keskittyy liiaksi harrastuksiin, tai esimerkiksi itsensä kunnossa pitämiseen (vrt. resurssien hankkiminen)
- ei riittävän vihreät ja vasemmistolaiset arvot
- vihreät ja vasemmistolaiset arvot oikeasti, ei vain puheissa. Ei haluakaan lentomatkustaa ja tienata paljon rahaa esimerkiksi yritystoiminnalla ja sijoittamalla
ap, kuinka moni näistä osuu?
Jos alat nostaa kunnon painoja ja hankit näkyviä lihaksia, myös alavartaloon, niin se lisää haluttavuutta. Peruskuntoisuus ei lisää haluttavuutta.
Tuuheat hiukset ja hiusten pituus riippuen kasvojesi muodosta.
Tunnetko ketään stylistiä? Tai näin kliseisesti sanoen jotain "muotihomoa"? Suuri osa hyvännäköisistä homoista saisi paljon naisseuraa.
Myös se, että näytät hyvältä, kuulostat rennolta, hauskalta ja kohteliaalta, ja sulla on elämäsi täynnä toimintaa. Eli et ole koko ajan saatavilla.
Sit yksittäisen ihmisen hurmaaminen, siihen auttaa tietty tarkemmat tiedot että mistä ulkonäköseikoista hän pitää.
Mutta miehenä varmaan tiedät, että haluttavimpien ihmisten kanssa ei se parisuhde yleensä toimi. Paras seksi ja ulkonäkö ja fyysinen viehätysvoima ei voi olla parhaan kumppanin kanssa. Pätee miehiin sekä naisiin.
Ei käynyt selväksi mitä oikeastaan etsit, mut käsitin että seksiseuraa.
Ja hajusteiden käyttö! Muista että suuri osa naisista on herkkä hajusteille. Eivät välttämättä sano ääneen. Käyttäisin itse vain normideodoranttia.
Ja siis ei mikään bullmentula lihaksikkuus, vaan sellanen perussalijätkän fysiikka. Aika sellainen tiimalasivartalo paitsi ei liian isot pakarat.
Totuus on että ne naiskasvoiset/hiuksiset mut lihaksiltaan tiukat ja timmit miehet viedään heti jos voidaan. Arabimamut tästä paras esimerkki, kun heillä on vielä "silmämeikki" ja kontrasti parhain kun karvat/hiukset on tummat, eli meikatun näköinen. Mutta voi suomimieskin saada vientiä jos käyttää soveltaa samoja efektejä. Naiset on todella visuaalisia usein jos kyse on pelkästä seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä pulma. Olen kohta neljäkymppinen. Nuorena oli suhde ja nykykyinen suhde on kestänyt jo 6 vuotta josta löytyy pari lastakin.
Itse en ole millään tasolla haluttava. Osaan tehdä ja korjata taloista rekkoihin. Tienaan yrittäjänä lähes 200000 vuoteen jne.
Mutta eläissäni fn ole kokenut että minua haluttaisii seksuaalisesti. Yksikään nainen ei ole tehnyt aloitetta ei edes vihjaissut sillä mielellä.Eikö lasten neitseellinen sikiäminenkään soittanut mitään kelloja?
Onhan se ainakin periaatteessa mahdollista ettei mies juuri haluta naista seksuaalisesti. Ei estä lisääntymistä.
Tuskin tuo nyt yleistä on. Semmoista taitaa olla paljonkin että naisen halut ovat yhteydessä haluun saada lapsia. Kun lapset on saatu, ei mies enää sytytä. Eikä olisi sytyttänyt silloin kun ei ollut lapsia mielessä.
Tuon takia miehiä epäilyttää naiset jotka pyörii ihan eri tyyppisten miesten seurassa ja kiinnostuu luotettavista tavismiehistä vasta kun on aika perheellistyä.
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta copy&pastella lista epähaluttavista piirteistä miehessä:
- lyhyys
- liiallinen hoikkuus
- kapeat hartiat
- sirot piirteet
- korkea/nariseva ääni
- lyhyet sormet
- ei kunnolla lihaksia
- käy salilla treenaamassa lihaksia- matala status
- pieni palkka- liian kotimies, ei sytytä. Pitää olla menoja, kavereita ja harrastuksia
- ei riittävän kotimies, avioliitosta ei tule mitään. Ei saa olla menoja, kavereita ja harrastuksia- ei panosta uraan riittävästi, ei sytytä
- aina kinuamassa seksiä- liian helposti saatavilla, tylsä
- liiallinen tasa-arvoisuus, ei ole suojelija ja turvaaja, nainen haluaa tuntea olevansa turvattu
- ei tee puolta naisten töistä- huono tyyli, ei ymmärrä naisten juttuja
- keskittyy liiaksi harrastuksiin, tai esimerkiksi itsensä kunnossa pitämiseen (vrt. resurssien hankkiminen)
- vihreät ja vasemmistolaiset arvot oikeasti, ei vain puheissa. Ei haluakaan lentomatkustaa ja tienata paljon rahaa esimerkiksi yritystoiminnalla ja sijoittamallaap, kuinka moni näistä osuu?
Kieli poskella tehty lista, mutta on tuossa hyviäkin pointteja. Vastataan siis.
Lihavoituina ne kohdat jotka osuvat.
Kursivoituna ne kohdat jotka ehkä osuvat.
- lyhyys (174cm)
- liiallinen hoikkuus (todennäköisesti)
- kapeat hartiat
- sirot piirteet
- korkea/nariseva ääni
- lyhyet sormet
- ei kunnolla lihaksia
- käy salilla treenaamassa lihaksia
- matala status
- pieni palkka
- liian kotimies, ei sytytä. Pitää olla menoja, kavereita ja harrastuksia
- ei riittävän kotimies, avioliitosta ei tule mitään. Ei saa olla menoja, kavereita ja harrastuksia
- ei panosta uraan riittävästi, ei sytytä
- aina kinuamassa seksiä
- liian helposti saatavilla, tylsä (jos tarkoittaa sitä että olen luotettava, ei tarvitse jännätä saavunko treffeille)
- ei tee puolta naisten töistä
- huono tyyli, ei ymmärrä naisten juttuja
- vihreät ja vasemmistolaiset arvot oikeasti, ei vain puheissa. Ei haluakaan lentomatkustaa ja tienata paljon rahaa esimerkiksi yritystoiminnalla ja sijoittamalla
-ap
Eri mutta onko nyt rahoilla yritetty sellainen golddigger kaunotar hankkia? Kas kun ovat oikeasti frigidejä vaikka ulkomuoto lupaa muuta. Ihminen joka on niin tunnekylmä että perustaa parisuhteen rahalle on tunnekylmä myös muuten. Voi toki aluksi jaksaa teeskennellä muuta.