Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lihaksilla mitään väliä?

Vierailija
04.09.2020 |

Jos olen yleisti ottaen monella tapaa epäseksikäs mies, niin onko lihaksilla mitään väliä siihen kiinnostuuko naiset? Ei nyt puhuta mistään mentula-lihaksista tai muustakaan ns. bodaroinnista, vaan ihan ilman hormoneja, kovalla työllä salilla hankittavista.

( Ja älkää edes alkako selittään mistään työnteolla hankituista lihaksista, aivan uskomatonta roskaa johon en jaksa edes kommentoida mitään. Olen toimistorotta nykyään, mutta olen tehnyt aiemmin raskaita töitä, ja tiedän että suurimmassa osassa duunariammatteja ei synny mitään hyviä lihaksia, varsinkaan tasapainoisesti ympäri kehoa. Pidän vähä-älyisenä jokaista kommentoijaa joka alottaa tuon roskan jauhamisen )

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh. Kaipa niillä on, kun ei tämä naama peilistä itseä ainakaan miellytä, en ole rikaskaan. Kroppa on lihaksikas ja sitä eukot kehuneet sängyssä. Toki suht kookas kulli, mutteipa ne sitä ole nähneet ennen sänkyynmenoa. Tai sitten puhelahjat. Mistä noista ottaa selvää mies? Eipä toisaalta kiinnostaisi olla mikään pelkkä "kroppa". Mutta jos se on ainoa avuni, niin mennään näillä...

Hauska :D

Ja minä ainakin tykkään lihaksista ☝️ Uskoisin, että useimpien naisten mielestä ne lisää miehen viehättävyyttä.

Heh. Kiitoksia illan piristys :) 😘

Vierailija
22/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikkia tuntemiani seurustelevia miehiä yhdistää se, että ovat töissä. Muulla ei ole oikeastaan mitään merkitystä. Tasokas nainen haluaa paljon tienaavan miehen. Jos mies yrittää tutustua muuten kuin status ja raha edellä, niin naisia ei yksinkertaisesti kiinnosta. 

Olen töissä, mutta keskipalkkainen eikä tittelini ole mikään manageri eikä luultavasti tulekaan olemaan, koska alalla päällikönpaikat menevät usein joillekin bisnesketkuille osaajien sijaan. En voi laskea statuksen ja rahan varaan; jos jonkun naisen löydän, niin sen täytyy hyväksyä että eletään ihan taviselämää, eikä mitään instagram pintaliitoa. Itse en sitä instagram-elämää haluaisikaan, mutta tiedostan kyllä että moni nainen haluaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että lihaksilla on vaikutusta naisten mielenkiinnon syttymiseen. Vai meinaatko alasti kuljeksia? Monet pelkää ja karsastaa liian suuria lihaksia. Sopusuhtaisuus on tärkeämpää kuin lihasten koko. Mikäli saat itseluottamusta lihasten kasvattamisesta niin ehkä sitten kyseisestä toiminnasta on hyötyä.

Vierailija
24/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on niin moneen junaan. Isoa osaa ei kiinnosta lihakset, mutta sitten taas on niitä naisia, jotka ovat ihan hulluna niihin. Ja sitten on ollut sellaisia tapauksia, jotka eivät ole edes tajunneet, että mulla on oikeasti treenattu kroppa ennen kuin puku lähtee pois päältä. Osa sanoo vau, osaa ei kiinnosta oikeastaan laisinkaan. Jotkut taas ovat ihan hulluina. Hauska tällainen esimerkki viimeksi mainitusta oli mamma, joka ei ollut tykännyt aiemmin lihaksikkaista miehistä, mutta kummasti mielipide muuttui, kun otin paidan pois.

Tapahtuuko tuota ainoastaan silloin kun rasvaprosentit on alhaalla, vai aikalailla rasvaprosentista riippumatta?

ap

Oon ympäri vuoden aika lailla samassa kunnossa eli rasvat järkevän matalalla, mutta ei todellakaan missään kisakunnossa.

Vierailija
25/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikkia tuntemiani seurustelevia miehiä yhdistää se, että ovat töissä. Muulla ei ole oikeastaan mitään merkitystä. Tasokas nainen haluaa paljon tienaavan miehen. Jos mies yrittää tutustua muuten kuin status ja raha edellä, niin naisia ei yksinkertaisesti kiinnosta. 

Olen töissä, mutta keskipalkkainen eikä tittelini ole mikään manageri eikä luultavasti tulekaan olemaan, koska alalla päällikönpaikat menevät usein joillekin bisnesketkuille osaajien sijaan. En voi laskea statuksen ja rahan varaan; jos jonkun naisen löydän, niin sen täytyy hyväksyä että eletään ihan taviselämää, eikä mitään instagram pintaliitoa. Itse en sitä instagram-elämää haluaisikaan, mutta tiedostan kyllä että moni nainen haluaa.

ap

Tässähän tulikin selväksi mitä kohderyhmää halutaanmiellyttää. Ei tavallisia naisia vaan prcettään instaan kuvaavia feikkibabeja.

Vierailija
26/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tässähän tulikin selväksi mitä kohderyhmää halutaanmiellyttää. Ei tavallisia naisia vaan prcettään instaan kuvaavia feikkibabeja.

Erinomainen lukutaito sinulla

ap

Vierailija
27/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia jos ovat nuoria tai haluavat pariutua. Pelkässä seksissä niillä miehen tuloilla on harvemmin merkitystä, vaan muut asiat ratkaisevat. Siinä ei tasoilla ole silloin mitään merkitystä kun panettaa molempia.

Pahoittelen jos ammuin alas tasoteoriasi naimisen suhteen.

Vierailija
28/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ihan itse kerrot olevasi huolissasi ettet kelpaa instaelämää eläville babeille. Suurin osa naisia ei kuvaa instaan prcettään tai tissejään vaan kutimiaan sukkia ja leipomiaan kakkuja.

Vierailija
29/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ihan itse kerrot olevasi huolissasi ettet kelpaa instaelämää eläville babeille. Suurin osa naisia ei kuvaa instaan prcettään tai tissejään vaan kutimiaan sukkia ja leipomiaan kakkuja.

Mitään varmaa tietoa minulla ei ole, mutta uskoisin että ne kakunleipojat kiihottuvat aika samoista miehistä kuin instabeibetkin. Naisilla noin yleisesti ottaen tuntuu olevan vähemmän vaihtelua ihannemiehissä kuin miehillä ihannenaisissa.

ap

Vierailija
30/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av palstan mammoista 1% pitää lihaksikkaista miehistä. Todellisuudessa ehkä joka neljäs.

Oli kroppa kuinka lihaksikas tahansa on turha kuvitella että naiset automaattisesti levittää lokarinsa sulle. Kyllä ne on ihan muut tekijät joilla nainen hurmataan. Kannattaa silti treenata, ihan oman hyvinvoinnin takia.

Ahhah niin totta tuo 1% :DD Todellisuudessa varmaan puolet tykkää.

Vierailija
31/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on niin moneen junaan. Isoa osaa ei kiinnosta lihakset, mutta sitten taas on niitä naisia, jotka ovat ihan hulluna niihin. Ja sitten on ollut sellaisia tapauksia, jotka eivät ole edes tajunneet, että mulla on oikeasti treenattu kroppa ennen kuin puku lähtee pois päältä. Osa sanoo vau, osaa ei kiinnosta oikeastaan laisinkaan. Jotkut taas ovat ihan hulluina. Hauska tällainen esimerkki viimeksi mainitusta oli mamma, joka ei ollut tykännyt aiemmin lihaksikkaista miehistä, mutta kummasti mielipide muuttui, kun otin paidan pois.

"Isoa osaa ei kiinnosta lihakset."

Totuus: "Zero of the 160 women surveyed showed a statistical preference for weaker men."

https://www.google.com/amp/s/www.washingtonpost.com/news/speaking-of-sc…

Niin? Kuitenkin 100% baarissa lähestyvistä naisista lähestyy ensin hintelää ystävääni, vaikka jokainen näkee minun olevan fyysisesti vahvempi. 

6

Vierailija
32/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kysyisit onko naisten tisseillä mitään väliä?

Valtaosalle ei. Osa taas pitää sitä ehkä ainoana kriteerinä, että on sopivat pienet ja terhakat tai isot ja pehmeät. Suurin osa ihmisistä arvostaa enemmän järkevyyttä ja älykkyyttä, sosiaalisia taitoja sekä sivistyneisyyttä. Ainakin yhtä iltaa pidemmissä suhteissa.

Vierailija
33/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus: "Zero of the 160 women surveyed showed a statistical preference for weaker men."

Niin? Kuitenkin 100% baarissa lähestyvistä naisista lähestyy ensin hintelää ystävääni, vaikka jokainen näkee minun olevan fyysisesti vahvempi. 

6

Onko hintelä ystäväsi komea kasvoista?

Vierailija
34/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6

Onko hintelä ystäväsi komea kasvoista?

On selvästi keskitasoa komeampi

Vierailija
35/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen lihasten olevan tehostin. Eli jos naama yms. riittää naiselle, niin lihakset nostavat pisteitä vielä lisää. Jos taas nainen ei muuten pidä miehestä, lihakset eivät yksinään riitä nostamaan halutun kategoriaan. 

Muuten kyllä suurin osa naisista pitää lihaksikkuutta plussana; tällaisia miehiä halutaan lyhyisiin suhteisiin, koska ajatellaan, ettei miestä voi sitouttaa. Jos nainen siis onnistuu sitouttamaan lihaksikkaan miehen, nainen ajattelee saaneensa oikein kunnon saaliin näin teoriassa. 

Vierailija
36/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset miehellä on hyvännäköiset, mutta hieman pyöreänä naisena on pelottavaa jos sellainen mies lähestyy. Laittaa ihmettelemään, mitä minussa näkee kun oma kroppa on tavallinen ja toisella kuin alusvaatemallin. Ehkä myös pelkoa, että mies olisi kovin arvosteleva vartaloani kohtaan. Vaikka eihän se tietenkään vartalosta ole kiinni, kuka on ilkeä ja kuka ei.

Vierailija
37/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lihaksista pitävän naisen, panosta siihen.

Jos haluat muunlaisen naisen... no, voisit vaikka panostaa siihen, että koitata etsiä sellaisen, jonka kanssa henkinen puoli sopii yksiin.

Vierailija
38/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropalla ei saa pidettyä ketään. Ei ketään. Jos sisältö on mätää.

Vierailija
39/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieedätkö miten hitler treenasi tervehdystä joka päivä. Se pitii kuminauhoillla kättä suorassa jännityksessä jotta jaksoi sitten tilanteen tullessa pysyä siinä tervehdys asennossa.

Vierailija
40/45 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstapoihin, positiiviseen asenteeseen ja kärsivällisyyteen kannattaa ehdottomasti panostaa enemmän kuin salitreeniin. Aggressiivisen aloituksen perusteella.