Onko lihaksilla mitään väliä?
Jos olen yleisti ottaen monella tapaa epäseksikäs mies, niin onko lihaksilla mitään väliä siihen kiinnostuuko naiset? Ei nyt puhuta mistään mentula-lihaksista tai muustakaan ns. bodaroinnista, vaan ihan ilman hormoneja, kovalla työllä salilla hankittavista.
( Ja älkää edes alkako selittään mistään työnteolla hankituista lihaksista, aivan uskomatonta roskaa johon en jaksa edes kommentoida mitään. Olen toimistorotta nykyään, mutta olen tehnyt aiemmin raskaita töitä, ja tiedän että suurimmassa osassa duunariammatteja ei synny mitään hyviä lihaksia, varsinkaan tasapainoisesti ympäri kehoa. Pidän vähä-älyisenä jokaista kommentoijaa joka alottaa tuon roskan jauhamisen )
Kommentit (45)
Joo lihakset on kivat. Ne pitää luita yhdessä ja heiluttaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Joo lihakset on kivat. Ne pitää luita yhdessä ja heiluttaa niitä.
Ketjussa ei keskusteltu lihasten fysiologisesta tarkoituksesta vaan siitä saako niillä naisen.
Eii ninjat tarvitse lihaksia (mortal combaaaat!). Intuitiota, älyyä, ketteryyttä, potkuvoiimaa, lyöntivoimaaa, ihmisen kehon anatomian tuntemusta, elämänkatsomusta, kokemuuusta, rauhaa, budhalaisuutta, mielen tasapainoa, sietokyykyä, kestävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Eii ninjat tarvitse lihaksia (mortal combaaaat!). Intuitiota, älyyä, ketteryyttä, potkuvoiimaa, lyöntivoimaaa, ihmisen kehon anatomian tuntemusta, elämänkatsomusta, kokemuuusta, rauhaa, budhalaisuutta, mielen tasapainoa, sietokyykyä, kestävyyttä.
Saako niillä naisen vai ei?
Vastaus kysymykseen。 On. Naisella tulee olla lihaksia。