Onko lihaksilla mitään väliä?
Jos olen yleisti ottaen monella tapaa epäseksikäs mies, niin onko lihaksilla mitään väliä siihen kiinnostuuko naiset? Ei nyt puhuta mistään mentula-lihaksista tai muustakaan ns. bodaroinnista, vaan ihan ilman hormoneja, kovalla työllä salilla hankittavista.
( Ja älkää edes alkako selittään mistään työnteolla hankituista lihaksista, aivan uskomatonta roskaa johon en jaksa edes kommentoida mitään. Olen toimistorotta nykyään, mutta olen tehnyt aiemmin raskaita töitä, ja tiedän että suurimmassa osassa duunariammatteja ei synny mitään hyviä lihaksia, varsinkaan tasapainoisesti ympäri kehoa. Pidän vähä-älyisenä jokaista kommentoijaa joka alottaa tuon roskan jauhamisen )
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Noh. Kaipa niillä on, kun ei tämä naama peilistä itseä ainakaan miellytä, en ole rikaskaan. Kroppa on lihaksikas ja sitä eukot kehuneet sängyssä. Toki suht kookas kulli, mutteipa ne sitä ole nähneet ennen sänkyynmenoa. Tai sitten puhelahjat. Mistä noista ottaa selvää mies? Eipä toisaalta kiinnostaisi olla mikään pelkkä "kroppa". Mutta jos se on ainoa avuni, niin mennään näillä...
Eli oma kokemuksesi sanoo, että olet onnistuneesti saanut naisia pitämään itsestäsi melko puhtaasti lihasten avulla?
Tämä on minulle tärkeää, koska vaikka treenaan jonkun verran nytkin, niin kyllähän oikeasti selvästi lihaksikkaaseen on vielä matkaa, ja vaatisi treenaamista varmaan kolme kertaa viikossa. Yritän siis hahmotella homman hyötyä, ennen kuin sidon itseni tehtävään joka voi viedä vaikka kuinka paljon aikaa ja vaivaa...
ap
Jos mies on pitkä ja tummaihoinen ei hänen tarvitse olla lihaksikas<3
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on pitkä ja tummaihoinen ei hänen tarvitse olla lihaksikas<3
Eipä niin, mutta minä olen keskipituutta lyhyempi ja vaalea ja vaaleatukkainen.
ap
Olen kehoillut 10 vuoden ajan eikä ole ollut mitään vaikutusta (paitsi homomiehiin). Naisia kiinnostaa naama ja muut seikat, joihin ei voi itse vaikuttaa.
Miehet keskustelevat keskenään onko lihaksilla merkitystä siihen, että saako iskettyä naisen:)
Ei ole. Paitsi joillekin, hyvin harvoille
Sporttinen, jäntevä kroppa miehellä on paras suurimman osan naisista mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet keskustelevat keskenään onko lihaksilla merkitystä siihen, että saako iskettyä naisen:)
Niin, sporttinen, jäntevä kroppa miehellä on paras suurimman osan naisten mielestä - olettaen että se mies on komea, tummatukkainen 187 senttinen mies. Mutta minä en ole.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh. Kaipa niillä on, kun ei tämä naama peilistä itseä ainakaan miellytä, en ole rikaskaan. Kroppa on lihaksikas ja sitä eukot kehuneet sängyssä. Toki suht kookas kulli, mutteipa ne sitä ole nähneet ennen sänkyynmenoa. Tai sitten puhelahjat. Mistä noista ottaa selvää mies? Eipä toisaalta kiinnostaisi olla mikään pelkkä "kroppa". Mutta jos se on ainoa avuni, niin mennään näillä...
Eli oma kokemuksesi sanoo, että olet onnistuneesti saanut naisia pitämään itsestäsi melko puhtaasti lihasten avulla?
Tämä on minulle tärkeää, koska vaikka treenaan jonkun verran nytkin, niin kyllähän oikeasti selvästi lihaksikkaaseen on vielä matkaa, ja vaatisi treenaamista varmaan kolme kertaa viikossa. Yritän siis hahmotella homman hyötyä, ennen kuin sidon itseni tehtävään joka voi viedä vaikka kuinka paljon aikaa ja vaivaa...
ap
Joo kropan avulla. Ei bodarilihaksia mutta sopivasti. Tottakai puhelahjat ja muu sellainen vaikuttanut myös. Puhun ihan avioliitossa ja pitkissä suhteissa olleina, n 100 naisen kanssa seksiä elämän varrella harrastaneena miehenä.
Eniten se oma itsetunto ja rentous luultavasti kuitenkin vaikuttanut. Ehkä...
Naisia on niin moneen junaan. Isoa osaa ei kiinnosta lihakset, mutta sitten taas on niitä naisia, jotka ovat ihan hulluna niihin. Ja sitten on ollut sellaisia tapauksia, jotka eivät ole edes tajunneet, että mulla on oikeasti treenattu kroppa ennen kuin puku lähtee pois päältä. Osa sanoo vau, osaa ei kiinnosta oikeastaan laisinkaan. Jotkut taas ovat ihan hulluina. Hauska tällainen esimerkki viimeksi mainitusta oli mamma, joka ei ollut tykännyt aiemmin lihaksikkaista miehistä, mutta kummasti mielipide muuttui, kun otin paidan pois.
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen lause taas vesitti kaiken. Sporttinen jäntevä kroppa ei tule juoksemalla.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Naisia on niin moneen junaan. Isoa osaa ei kiinnosta lihakset, mutta sitten taas on niitä naisia, jotka ovat ihan hulluna niihin. Ja sitten on ollut sellaisia tapauksia, jotka eivät ole edes tajunneet, että mulla on oikeasti treenattu kroppa ennen kuin puku lähtee pois päältä. Osa sanoo vau, osaa ei kiinnosta oikeastaan laisinkaan. Jotkut taas ovat ihan hulluina. Hauska tällainen esimerkki viimeksi mainitusta oli mamma, joka ei ollut tykännyt aiemmin lihaksikkaista miehistä, mutta kummasti mielipide muuttui, kun otin paidan pois.
Tapahtuuko tuota ainoastaan silloin kun rasvaprosentit on alhaalla, vai aikalailla rasvaprosentista riippumatta?
ap
Vierailija kirjoitti:
Hauska :D
Ja minä ainakin tykkään lihaksista ☝️ Uskoisin, että useimpien naisten mielestä ne lisää miehen viehättävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kehoillut 10 vuoden ajan eikä ole ollut mitään vaikutusta (paitsi homomiehiin). Naisia kiinnostaa naama ja muut seikat, joihin ei voi itse vaikuttaa.
Siistiin olemukseen ja vuorovaikutustaitoihin voi vaikuttaa.
On niillä silleen väliä että raajojen liikuttaminen ja vaikka ihan seisominen ja kävely olisi aika mahdotonta ilman lihaksia. Olisi semmoinen vetelä ihosäkki täynnä luita
Lähes kaikkia tuntemiani seurustelevia miehiä yhdistää se, että ovat töissä. Muulla ei ole oikeastaan mitään merkitystä. Tasokas nainen haluaa paljon tienaavan miehen. Jos mies yrittää tutustua muuten kuin status ja raha edellä, niin naisia ei yksinkertaisesti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
"Isoa osaa ei kiinnosta lihakset."
Totuus: "Zero of the 160 women surveyed showed a statistical preference for weaker men."
https://www.google.com/amp/s/www.washingtonpost.com/news/speaking-of-sc…
Av palstan mammoista 1% pitää lihaksikkaista miehistä. Todellisuudessa ehkä joka neljäs.
Oli kroppa kuinka lihaksikas tahansa on turha kuvitella että naiset automaattisesti levittää lokarinsa sulle. Kyllä ne on ihan muut tekijät joilla nainen hurmataan. Kannattaa silti treenata, ihan oman hyvinvoinnin takia.
nosto