Klassikkogallup - mitä ostit ja paljollako Hullareilta?
Ja pliis, vakikärtyt vastaukset tyyliin "hullut käy siellä, kallista on ja huonoa" voi laittaa eri avaukseen.
Minä löysin tosi paljon kivoja vaatteita itselleni ja lapsille. Tyttärelle ostin monta paitaa, villatakin ja pääkallo-collegen, verkkarit ja jumpsuitin One Waystä, pojalle Cuben paitoja 4 kpl, kahdet farkut, kahdet hupparit ja kahdet college-housut isompien lasten osastolta. Itselleni villatakin, poolo-neuleen ja Marco Polon paidan sekä huivin ja alusvaatteita. Hajuvettä, puhdistusaineita, suihkugeeliä, valokynät, Maison bellen pesuaineita. Akateemisesta pokkarin, lapsille muistikirjoja ja Stabilon tusseja sekä manga-tusseja. Kännykkäsuojan. Herkusta kuhaa ja lihaa, juustoja, suklaata ja muuta herkkua.....
Mennä huvahti kuutisen sataa, mutta toisaalta eipä tarvitse tänä talvena ostella lapsille vaatteita enää... inhoan shoppailua, ja tuolta saa melko huokealla kivoja vaatteita kertaheitolla paljon.
Kommentit (31)
Ostin racoonin toppahaalarin. 89e
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 15:10"]
Akateemisesta pokkarin,
[/quote]
Mikä pokkari, ap?
Camilla Läckbergin Merenneito. Siellä oli pokkareita muistaakseni hintaan 3,90, mutta valitettavasti tuota lukuunottamatta minulla on jo niistä valtaosa tai olen muuten lukenut. Läckbergiä minulla on vain Jääprinsessa. Ei mikään lempparikirjailija, mutta ok.
ap
Lapselle 4.v vaatteita; talvitakki, fleece takin alle, pipo ja lapaset-setti, talvikengät, pari perus tarhapaitaa, kollarit ja vähän siistimmän paidan yhtiin juhliin. Itselleni poskipunan, ripsarin, ja kasvorasvan. Miehelle ja minulle pari kirjaa, itselleni töihin muutaman mapin ja muuta toimistosälää. Stockan herkusta lohta ja salaattia. Noin 500€ meni.
Toistaiseksi olen ostanut 4 Joutsen untuvatäkkiä, 2 isoa Joutsen untuvatyynyä, kahdet Ugg -nilkkurit, kirjoja lapsille, Clarinsin kasvovettä, Legoja, Benettonin ja Hilfigerin paitoja lapsille, suukkoja ja muita herkkuja, ruokaa. Noi nyt ainakin.
Keskityin lähinnä Herkkuun. Ostin kolmea eri juustoa, kalaa, lihaa, kasviksia, suklaata, jotain leivonnaisia, leipää ja ilmakuivattua kinkkua.
Lisäksi Lexingtonin pussilakanasetti. Tuparilahjaksi ystäväperheelle suht iso lyhty syysiltojen iloksi.
Ruokiin meni noin 130 €, pussilakanasetti 95€, lyhty 60€
0:lla eurolla
ei siellä ollut mitään kivaa, pelkkää krääsää ja roskaa
Finnkinon 10 leffalippua, voimassa 31.5.14 asti 78 €
2 x 3 lasten sähköhammasharjan vaihtopäätä yht. 21,80 €
Kaksi pientä legopalikkarasiaa yht. 7,80 €
Yksi iso legopalikkarasia 20,90 €
Ruokaa Herkusta vähän vajaa 40 €:
- tosi hyviä leikkeleitä ja luomulihahyytelöä
- luomulihapullia
- juustoa
- leipää
- 3x20 pss Nordquistin teepakkaus
+ muita perusjuttuja
yht. vajaat 170 €
En usko että jaksan enää mennä sinne uudelleen tungeksimaan. Keväällä sitten uudestaan. Nahkahanskat ostan jostain muualta, siellä oli huono hinta-laatusuhde näissä.
35 eurolla lihaa, bresaolaa, juustoja ja tietty spöökipullat illaksi
60 eurolla pesuaineita ja Lento-palovaroittimen.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 15:18"]
Ap:lle on nyt käynyt kuin himoshoppaajalle - arvioit kuluttamasi rahamäärän alakanttiin.
Ostin Steilmannin neuletakin, Oscar de la rentan deodorantin, Hilfigerin pitkähihaisen paidan pojalle = 91 euroa ja risat
[/quote]
En itse asiassa arvioi, kyllä noihin meni kuutisen sataa, hiukan yli.
ap