Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka tietää, mikä on roku?

Vierailija
10.10.2013 |

Jos tiedät, niin mistä olet kotoisin?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkari. Kotoisin länsirannikolta.

Vierailija
22/35 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä on roku

https://www.roku.com/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Lahdessa lapsena ja kuulin tuon sanan, mutta en ihan tarkkaan vieläkään tiedä, kuinka selvärajainen termi on. Onko jotain julkkis-rokua olemassa? Sliipparit? Cisse Häkkinen sopii mielikuvaan, mutta oli aito stadilainen.

Vierailija
24/35 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roku on sekä juoppo että rokkari. (Tre)

Vierailija
25/35 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen Tehosekoitin rokkari. Eli sanoisinko tavallaan Hurriganes ja Punk-tyylin sekoitus-kaveri. Näitä ei ole oikein ole ollut kymmeneen vuoteen.

Vierailija
26/35 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette kaikki väärässä.

minä olen 60-luvulla lahessa syntynyt ja kerron teille, mitä rokut ainakin siellä olivat. he kävelivät matalalantioisissa suorissa housuissa, missä oli polvesta levenevät järkyttävän leveät lahkeet ja reisissä taskut, missä pitivät käsiä kävellessään. usein olivat tarkkailuluokilla koulussa ja osa oli impannut itsensä kaljuksi tai muuten vaan pössöksi.

Vierailija
27/35 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jatkaa. taisivat vaikuttaa enemmänkin 70-luvulla. pissis ei tod ole roku!

28/35 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

As far as concerned,  there is a necessity where you've to provide the credit card or PayPal details and you can reset the device by navigating to the system. Under that, choose the Advanced settings to select factory reset. In case if you had plugged in the Roku for the very first time, you must see the setup page . To reset the device, enter the four digit code that you noticed just now. Choose the language  and also connect to the Wi-Fi network. For performing this operation, you can use the computer and also create a new account. For more visit <a href="https://www.my-rokcomlink.com/">roku.com/link</a> 

Vierailija
29/35 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohojalaanen juappoo vois olla roku.

Helsinkis ne sanoo, notta roku on semmoonen joka rokaa eli juapotteloo aamusta iltahan.

Renaturoitua riitä tai Lasoolia jossei muuta oo.

Vierailija
30/35 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyperäisenä lahtelaisena tiedän.

Vierailija
31/35 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkari. Olen trelainen vahvalla lahtelaisyhteydellä, teinivuodet ysärillä.

Vierailija
32/35 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymenlaaksossa rokut olivat 80-luvulla diinareita eli 50-lukuun tykästyneitä. Rockabillyja. Ja muuthan olivatkin sitten punkkareita. Lähinnä suomipunk. Edes englantilaisen punkin amerikkalaisesta puhumattakaan kuuntelu ei ollut välttämättä meriitti.

Vierailija
33/35 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 23:36"]

Tiedän, pkseudulta olen.

Ja se on mikä? 

Sitähän ei kysytty.

Vierailija
34/35 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roku on sellainen Lahesta kotoisin oleva liuhulettinen Hurriganes-fani, joka ajelee vanhalla Cadillacilla tms. Numero kymppi tiesi hyvin! Olen Treelta, mutta kuunnellut Tehareita ja muita 2000-luvun rokuja (alunperin roku on 70-luvulta). Ja heillä on usein myös pulisongit - ajattele Cisse Häkkistä

Cisse Häkkinen on kyllä oikea rokun prototyyppi. Kuin sarjakuvahahmo, joka sellainen olikin Nyrock-sarjiksessa.

Vierailija
35/35 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän. Oon Lahesta