Mies pöyristyy silmissä
Miten asiasta voisi hienovaraisesti vihjata ja auttaa toista?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 13:13"]
Onko sinulla ihan oikeasti lukihäiriö, vai missä mättää, ap?
[/quote]
Kyse oli miehestäni, lue viestni. Ei minulla lukihäiriötä ole todettu ja mitä se tähän liittyy??? AP
[/quote]
I rest my case.
[/quote]
Eikun "I breast my face."
Vai olenkomä ainoa vannoutunut Johanna "Jossu" Näätä -fäni täällä..?
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 16:03"]
Oletko sinä AP maahanmuuttaja, kun et osaa suomen kieltä?
[/quote]
Kirjoittaa todennäköisesti ennakoivalla tekstinsyötöllä. Kandeis kuitenkin tarkistaa edes sen otsikon oikeinkirjoitus ennen lähettämistä.
Pöyristymiseen auttaa pöyriminen, köyristymiseen köyriminen.
Ai että mua huvittaa toi i rest my face -tyyppi. :) On nyt oppinunna uuren ilimaisunkin! Se(?) oli jossain muuallakin justiinsa jo sulkemassa keissiään, ja aika jämpti on sitten näin!
Olen lukenut että Jani Toivola voi yhtäkkiä pöyristyä tai sitten järkyttyä. Olen myös kuullut että hän saattaa tyrmistyä ilman pienintäkään ennakkovaroitusta! En oikein ymmärrä sitä mutta niin olen lukenut. Teuvo Hakkarainen sai Janin pöyristymään ja samoin Mika Niikko ja james Hirvisaari kuulemma sai Toivolan tyrmistymään. En ole varma onko nuo jutut totta mutta näin olen kuullut ja jostain lukenut otsikon jossa jani tyrmistyy.
Mitä se haittaa, kunhan ei köyristymistä ja köyrimistä lopeta. Vai tarviiko jo nostotaljoja jos meinaatte olla lähetyssaarnaaja-asennossa ettet rusennu alle...?