Cheek lomaili exänsä kanssa
Suursuosiosta nauttiva räppäri Cheek lomaili hiljattain Qatarissa ja Malediiveilla. Hän ihastutti fanejaan julkaisemalla lomakuvia ylellisistä matkakohteistaan. Matkaseuraansa yksityiselämästään vaitonainen tähti ei ole paljastanut.
Tuore 7 päivää -lehti kertoo, että Cheek vietti lomansa ex-tyttöystävänsä kanssa. Seiskan silminnäkijöiden mukaan räppärin lomaseuralainen on mallin töitäkin tehnyt brunetti, jonka kanssa Cheek seurusteli vuonna 2011. Lehti uskoo, että romanttinen loma kielii parin palanneen takaisin yhteen.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013101017589234_vi.shtml
Eli onko tämä ex nyt se paljon puhuttu Susanna?
Kommentit (165)
Mitä kadehtimista siinä on. Eikös se käynyt taannoisessa ketjussa selväksi, että Cheekin exäksi pääsee kuka vaan. Ei ole nöpönuuka, menee kaiken kokoiset ja näköiset.
Huomenna ensi-illassa Parempi mies biisin video. Kenties kuvasivat sitä tuolla luksuslomalla ja päätähtenä tämä misukka? Jännityksellä odotamme!
Mutta kylläpäs Jare nyt liehittelee, kun oikein muka biisinkin vääntänyt hälle ja lennättelee pitkin maapalloa. ;)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 08:32"]
Ja se seiskajuttu siitä miss helsinki muijasta oli täysin keksitty seiskan toimittajan puolesta! Kyllä se salee kävikin painaa sitä, mutta näytti olevan aivan hajalla siitä että jengi sai siitä tietää. Ei meinaan mikään varsinainen pokaali se Kelly :D
[/quote]
kyllähän siinä oli miss helsingilläkin tekemistä jutun kanssa, ei se pelkkä seiskan toimittajan juttu ollut.
Yleensä se on näissä ketjuissa vain ajan kysymys milloin meitä kommentoijia syytetään kateellisiksi persjalkaisiksi kanatukiksi. Tuo nainen tosin on oikeasti todella hyvännäköinen toisin kuin Kelly. Pituutta tosin taitaa olla enemmän kuin Cheekillä mutta kuka tykkää mistäkin :)
Joo, eiköhän sieltä pian joku ala huuhteleen kateellisiksi ja säälittäviksi av-mammoiksi. :)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 19:33"]
Mistä tiedätte vaikka olisivat vasta viimeaikoina lämmitelleet suhdetta. Ehkä yhteinen matka oli joku yhteenpalaamisjuttu. Jos se on joskus kesällä jotain miss helsinkiä käynyt painamassa niin mitä sitten? (tosin en voi ymmärtää miksi, koska mielestäni Kelly ei ole lainkaan viehättävä)
Ja olisikohan ollut tämä miss helsinki itse, kuka jutun Seiskalla vuosi. Onhan Martinakin luonut ihan menestyksekkään uran tulemalla julkisuuteen salarakkaana.
[/quote]
No tuo Seiskan kahvittelukuva on toukokuulta. Eiköhän ne lämmittelyt ole alkaneet jo silloin jos on ollut alkaakseen.
Tseekkihän kyllä sanoi elcrewssa, ettei tapaile ketään. Jos on Sussukin nyt vasta hullaantunut Tsiikkiksestä taas, kun on huomannut miten sitä hypetetään. Jäähallikeikkaa ja sellasta. Mukavastihan se katsos hivelisi itsetuntoa seukata tämän hetken ykkösartistin kanssa. ;)
[/quote]Näinpä. Aika laskelmoivia ovat :)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 00:48"]
Mitä, onko Tsiik 170-senttinen?
[/quote]
Etsintäkuulutettu: "paino tasan seitkytviis, pituus sataseitkytviis" ja siitä pois luistimet jalasta niin avot.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 00:02"]
http://www.fondi.fi/pages.php?/women/Susanna
[/quote]
Kuka muu muka biisissä Cheek niputtaa tytön kuitenkin aika tylysti häntä piirittävään tyttölaumaan "Tytöt ilmestyy mun luo, miks itse liikahtasin. Nuorii dokaaja kinkkui, muotiblogaajamirkkui, fondii, brandii, razzii, varattui tai sinkkui."
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 07:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 00:02"]
http://www.fondi.fi/pages.php?/women/Susanna
[/quote]
Kuka muu muka biisissä Cheek niputtaa tytön kuitenkin aika tylysti häntä piirittävään tyttölaumaan "Tytöt ilmestyy mun luo, miks itse liikahtasin. Nuorii dokaaja kinkkui, muotiblogaajamirkkui, fondii, brandii, razzii, varattui tai sinkkui."
[/quote]
Auts! Mä olen kuullut tuon kohdan aina, että blondii, mutta jos sanookin fondii, niin aika paha. =D
Aijai, bad boy, bad boy!
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 18:00"]
Onko Cheek joskus julkisesti myöntänyt seurustelleensa v. 2011?
[/quote]
Mä mietin tätä samaa. Mistä Seiska tiesi, että kyseessä on ex? Joku vinkannut rahankiilto silmissä?
Cheek on tänään keikalla Tampereella ja siirtyy huomenna Hämeenlinnaan. Tuskin hän siis ajaa illaksi kotiin vaan yöpyy Tampereella, joko hotellissa tai vaihtoehtoisesti jossain muualla. Enää tarvittais innokas vapaaehtoinen päivystämään illaksi tytön alaovelle, livahtaako suosikki-räppärimme jossain vaiheessa ex-tyttönsä hameen helmoihin. Showtime on klo 22-23 joten riittänee, että alaovella on puol kahdentoista aikoihin... :)
Seiskalle vaan vinkkiä menemään, niin eiköhän sieltä joku mene ovelle passiin ;)
Siis mikä teinipalsta tämä on?
Mutta palstan aiheeseen liittyen: Cheekhän kovasti hehkutti veljensä vauvaa. Ehkä haluaa sellaisen itsekin? Tiedä vaikka saisimme hänet tälle palstalle vauvakuumeilemaan.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 18:08"]
Mutta palstan aiheeseen liittyen: Cheekhän kovasti hehkutti veljensä vauvaa. Ehkä haluaa sellaisen itsekin? Tiedä vaikka saisimme hänet tälle palstalle vauvakuumeilemaan.
[/quote]
odota vaan seuraavaa plattaa.
"On pentuu, skidii, räkänokkaa,
mut oma pieni beibi,
sen viel joskus rukkaan
ja saan silittää sun poskinukkaa
Ääähhh"
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 21:42"]
Meinaan, lennätellä kahta eri naista lyhyen ajan sisällä.
[/quote]
...ja tarjota kyytejä vielä miss Helsingille Töölössä siinä sivussa :)
[/quote]
Pannaanko paremmaksi? Pannaan vaan.
http://www.punainenristi.fi/kesakumi
Jotenkin tää on vähän... kornia...?
Ja se seiskajuttu siitä miss helsinki muijasta oli täysin keksitty seiskan toimittajan puolesta! Kyllä se salee kävikin painaa sitä, mutta näytti olevan aivan hajalla siitä että jengi sai siitä tietää. Ei meinaan mikään varsinainen pokaali se Kelly :D