Mielipide nimestä Almi Melia?
Olisiko hyvä nimi lapselle?
Limiaa olemme myös ajatelleet.
Kommentit (23)
Ei, luit väärin. Almi Melia tai Limia.
Mistä te tällaiset olette keksineet?
minusta aika mitäänsanomattomat ja särmättömät. Löysä nimi. Ei ruma eikä kaunis, ei jää mieleen.
Alma Media tuli mullekin mieleen.
Ei ihmisen nimet.
Tän täytyy olla provo. Jos olet tosissasi, miksi vääntää jotain noin hassun kuuloista, kun olemassa olevias nimissäkin on saman tyyppisiä (esim. Alma Melina, Salme Melina)
Tietty tämä on provo. Kukaan nyt lapsensa nimeksensä antaisi myöskään mitään Alma Melinaa... :D
Ehkä mieluimmin Sani Mao Sakeyhtio.
Maria Langin dekkareiden yksi keskushahmo oli dekkarikirjailija Almi Graan, joka on kääntänyt vuorokauden päälaelleen. Valvoo ja kirjoittaa yöt ja nukkuu päivät ja joka on valtavan huononäköinen. Ilman paksulinssisiä silmälasejaan täysin sokko.
Tällainen ajatus tuli Almista. Toisaalta Almi sukunimenä: Alfons Almi. Ja Melia lienee lievä muunnos Obaman tyttären nimesta Malia.
Ja vielä Limia. Ette voi olla tosissanne. Lapsiparkaa kiusataan varmasti Limia - lima, eikä suinkaan Perun pääkaupunki, vaan mm. nenästä tuleva erite.
mun tuli armi media mieleen. ja kukaan ei sitä toista nimeä käytä. en ainakaan tiedä kerhossa kun yhden tytön toisen nimen kun nimistä oikein tuli juttua. niin sitä on ihan turha kysellä mitä mieltä.
IT-Ella voisi ehkä olla myös aika hyvä. Tai Myy-Ella.
Tai miksei Alli-Kaisa?
Silloin kun odotimme kuopusta, nauroimme itsemme ihan tärviölle Kustaa Vilkunan nimikirjan kanssa. Siellä oli mm. sellaiset nimet kuin Anus ja Aukko. Ihan eri nimi tuli sitten kaunokaiselle tietty. :-)
Onko tuo joku uusi spelttijauhomerkki?
Vai se uusi vauvanruokapurkkisarja?
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 15:21"]
Tai miksei Alli-Kaisa?
[/quote]
Kalli-Aisa olisi parempi :D
Minun suosikkeja edelleen Irma-Petteri tai Jorma-Elina, tai Nicopetter-Jimi-Taikaviitta.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 15:25"]
Minun suosikkeja edelleen Irma-Petteri tai Jorma-Elina, tai Nicopetter-Jimi-Taikaviitta.
[/quote]
Jorma-Elina on ihan huippu!
Muistan vieläkin kun äitini meinasi tukehtua häpeään kun 70-luvulla nimesin nukkeni Jukka-Kyllikiksi. Silloin oli aika ahdasmielistä menoa. Onneksi on menty tässä asiassa eteenpäin.
Ja minä olen kumminkin heteroavioliitossa elävä, alakautta synnyttänyt äiti, enkä mikään transvestiitti (vaikka ei sellaisissakaan mitään vikaa ole). =)
Sori vaan, mutta ensimmäinen mielleyhtymä todellakin Alma Media...