Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon jaksat syödä maksalaatikosta?

Vierailija
10.10.2013 |

Sellainen Saarioisten maksalaatikko, paljonko syöt siitä kerralla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla 10 vuotta siitä kun olen moista syönyt, mutta kyllähän semmoinen 400 g laatikko on kerta-annos minulle. Eli koko laatikon syön. Enkä ole edes valtavan iso ihminen, painan 53 kg. Mutta syön vain kahdesti päivässä ilman välipaloja, joten kerralla syöty määrä on isohko.

Vierailija
2/17 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä puolet on hyvä määrä. Jos on ihan kauhea nälkä, syön sen kokonaan.

Vierailija
4/17 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen jatkaa. 

Minäkin painan 53 kg, mutta en pysty syömään isoja annoksia. Välipaloja syön monta kertaa päivässä ja ne mukaan laskettuna ruokailuja tulee 6 päivässä. Tuon maksalaatikon (tai minkä tahansa lämpimän ruuan) kanssa syön salaattia.

Vierailija
5/17 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todella nälkä eikä muuta lisukkeita saatavilla niin voin syödä ihan kokonaan, mutta jos on salaattia tms lisukkeita niin syö puolet tai 3/4.

Useinmiten laitan siihen raejuustoa ja vähn ketsuppia, herbamarea ja chiliä.

Vierailija
6/17 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä samanpainoisten ryntäys tähän keskusteluun on tullut :-D Mutta siis, itsekin olen 53-kiloinen, ja syön kyllä tuollainen maksalaatikkorasiallisen ihan kokonaan kerralla, jos syön.

Vierailija
7/17 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syön puolikkaan, joskus harvoin koko lootallisen.

Vierailija
8/17 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa maksalaatikko tulla ja syödä minut ennen kuin pistän sellaista moskaa suuhuni. Haiseekin niin kammottavalle.

Vierailija
9/17 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö maksalaatikkoa, mutta jos satun ostamaan samankokoisen makaronilaatikon, syön siitä max. kolmasosan. Olen 51-kiloinen :). Syön monta kertaa päivässä pieniä annoksia.

Minusta nuo kaupan laatikot ovat kauhean tuhtia tavaraa enkä ihan täysin maustakaan tykkää. Äidin tekemää makaronilaatikkoa söisin varmaan enemmän.

Vierailija
10/17 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan 3/4 olisi se hyvä määrä, mutta useinmiten menee koko loota. joskus syön ite reilun puolet ja koiralle loput :)

Vierailija
11/17 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ihan normimäärän mä sitten syön. Syön myös noin puolet ja halusin vain vähän hahmottaa, että minkä verran syön muihin verrattuna. Meistä laihoista kun aina valitetaan, että syödään vähän (pieniä annoksia) vaikka itse luullaan muka syövämme paljon ja tarpeeksi.

Niin ja Saarioisten maksalaatikkohan on parasta!

ap.

Vierailija
12/17 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin 53 kiloinen nainen ja söin tänään puoli rasiaa. Iltapalaksi pakko ottaa vähän lisää. Sitä ennen en ollutkaan vuosiin syönyt. 

Vierailija
13/17 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi mutta jaksaisi enemmänkin.

Vierailija
14/17 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko laatikkohan on normaali annos, eli kokonaan

Vierailija
15/17 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaan jos siinä on rusinoita, en ollenkaan jos ei ole.

16/17 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön 400 g valmislaatikosta kerralla vähän yli puolet. Mutta yleensä syön loput vielä samana iltana.

En tosin hirveän usein osta valmisruokaa.

Vierailija
17/17 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sillee että lämmitän puolet mutta ootellessa syön vähän kylmänä. Sitte jää vielä sellainn1/4 osa minkä käyn napsimassa myöhemmin. Ja jos väliä niii paino 58kg 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan