Kuinka paljon jaksat syödä maksalaatikosta?
Sellainen Saarioisten maksalaatikko, paljonko syöt siitä kerralla?
Kommentit (17)
Yleensä puolet on hyvä määrä. Jos on ihan kauhea nälkä, syön sen kokonaan.
Kolmonen jatkaa.
Minäkin painan 53 kg, mutta en pysty syömään isoja annoksia. Välipaloja syön monta kertaa päivässä ja ne mukaan laskettuna ruokailuja tulee 6 päivässä. Tuon maksalaatikon (tai minkä tahansa lämpimän ruuan) kanssa syön salaattia.
Jos on todella nälkä eikä muuta lisukkeita saatavilla niin voin syödä ihan kokonaan, mutta jos on salaattia tms lisukkeita niin syö puolet tai 3/4.
Useinmiten laitan siihen raejuustoa ja vähn ketsuppia, herbamarea ja chiliä.
Mikä samanpainoisten ryntäys tähän keskusteluun on tullut :-D Mutta siis, itsekin olen 53-kiloinen, ja syön kyllä tuollainen maksalaatikkorasiallisen ihan kokonaan kerralla, jos syön.
Yleensä syön puolikkaan, joskus harvoin koko lootallisen.
Saa maksalaatikko tulla ja syödä minut ennen kuin pistän sellaista moskaa suuhuni. Haiseekin niin kammottavalle.
En syö maksalaatikkoa, mutta jos satun ostamaan samankokoisen makaronilaatikon, syön siitä max. kolmasosan. Olen 51-kiloinen :). Syön monta kertaa päivässä pieniä annoksia.
Minusta nuo kaupan laatikot ovat kauhean tuhtia tavaraa enkä ihan täysin maustakaan tykkää. Äidin tekemää makaronilaatikkoa söisin varmaan enemmän.
varmaan 3/4 olisi se hyvä määrä, mutta useinmiten menee koko loota. joskus syön ite reilun puolet ja koiralle loput :)
Okei, ihan normimäärän mä sitten syön. Syön myös noin puolet ja halusin vain vähän hahmottaa, että minkä verran syön muihin verrattuna. Meistä laihoista kun aina valitetaan, että syödään vähän (pieniä annoksia) vaikka itse luullaan muka syövämme paljon ja tarpeeksi.
Niin ja Saarioisten maksalaatikkohan on parasta!
ap.
Täälläkin 53 kiloinen nainen ja söin tänään puoli rasiaa. Iltapalaksi pakko ottaa vähän lisää. Sitä ennen en ollutkaan vuosiin syönyt.
Koko laatikkohan on normaali annos, eli kokonaan
Kokonaan jos siinä on rusinoita, en ollenkaan jos ei ole.
Syön 400 g valmislaatikosta kerralla vähän yli puolet. Mutta yleensä syön loput vielä samana iltana.
En tosin hirveän usein osta valmisruokaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Teen sillee että lämmitän puolet mutta ootellessa syön vähän kylmänä. Sitte jää vielä sellainn1/4 osa minkä käyn napsimassa myöhemmin. Ja jos väliä niii paino 58kg
Taitaa olla 10 vuotta siitä kun olen moista syönyt, mutta kyllähän semmoinen 400 g laatikko on kerta-annos minulle. Eli koko laatikon syön. Enkä ole edes valtavan iso ihminen, painan 53 kg. Mutta syön vain kahdesti päivässä ilman välipaloja, joten kerralla syöty määrä on isohko.