Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko viallinen ? :(

Vierailija
09.10.2013 |

Kaikissa kyseilyissä on aina että on löysä, jos ei tunne puristusta sormessa, jos sen emättimeen laittaa. Vaikka olisi synnyttänyt, niin pitäisi olla niin tiukka että tuntee selvän puristuksen.

Olen stessannut tätä asiaa pari vuotta, ja nyt kirjoitan siitä :(
Eli olen 20v synnyttämätön nainen, ja musta tuntuu että olen todella löysä. Kun laitan sormen emättimeen, niin en todellakaan tunne puristusta kuin ihan emättimen suulla, mutta siellä kauempana on todella tilavaa ja ns. leveää että tuntuu että mahtuisi monta sormea rivissä sinne :(
Harjoitan jokapäivä lantionpohjalihaksia, mutta tämä ei muutu. Se on aina yhtä löysä.

Tämän takia en halua edes poikaystävää.

Onko kellään muulla samaa ongelmaa? Miksi mulla on tällainen :/ ? Ei provo.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalilta tuo kuulostaa. Ettet vain etsimällä etsi vikoja itsestäsi? Lantiopohjalihaksilla voit vaikuttaa yhdynnän aikana, hyvä jos ne ovat kunnossa. 

Vierailija
2/4 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös parikymppinen enkä ole synnyttänyt.

Mulla on löysä alapää, ja se on fakta. Lihasten harjoittamisella ei ole ainakaan vielä ollut mitään vaikutusta, ja runsas kostuminen ei todellakaan auta asiaa... Yhdynnässä mies ei tunne juuri mitään, ja vähän olen traumatisoitunut asiasta, kyseessä kun oli niin herrasmies, että juoruili tästä useammallekin henkilölle :)

En mä tiedä mitä tekisin asialle tai miten voisin tämän hyväksyä, en todellakaan voi kuvitellakaan, että harrastaisin seksiä uuden ihmisen kanssa. Eipä sillä, että oven takana jonoa olisikaan.

Ei varmaan auttanut, mutta halusin vain sanoa, että sama ongelma täälläkin :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi tehdään kahdella sormella.

Vierailija
4/4 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaa stressaamista. Kun oikea mies osuu kohdalle, joka rakastaa sinussa muutakin kuin alapäätäsi, on seksi nautinnollista ja tyydyttävää molemmin puolin.