Miks salkkareissa vietetään peruskoulun päättäjäisiä keskellä talvea?
Taas tällainen pieni epäloogisuus salkkareissa. Näyttää muuten hieman ysiluokkalaisia vanhemmalta toi sarjan nuoriso...
Kommentit (793)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 10:46"]
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288611804370.html
No niin nyt sit Seppo jättää salkkarit!
[/quote]
Se on kyllä harmi
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 10:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 10:46"]
[/quote]
Se on kyllä harmi
[/quote]
Joo, itse katsoin tämän päivän jakson Tuubista jo perjantaina ja niin se Seppo lähti. Mutta mitähän sitten tapahtuu, kun Ulla Taalasmaa tulee sarjaan, meneeköhän se sinne Helenan luo asumaan :D?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 08:54"]
Vitsit te otattte kyllä liian vakavasti tän sarjan, ei mulla riitä energia huomioimaan mitään näistä virheistä. Salkkarit on mulle "aivot narikkaan"-sarja jolloin ei tarvi kiinnittää huomiota mihinkään edellä mainituista asioista. Ei sillä, näitä on kiva lukea :)
[/quote]
Ai vakavasti? Mun mielestä tää on just hyvää huumoria, kun bongaillaan älyttömästä sarjasta älyttömyyksiä. Aivan hervottoman hauskoja juttuja ja teräviä oivalluksia on tästäkin ketjusta löytynyt.
[/quote]
No niinhän mä just kirjoitin loppuun että näitä on kyllä kiva lukea :) Et tainnut lukea kirjoitustani loppuun kun oli kiire päästä sivaltamaan takaisin :)
-252-
Eikö jannella ole perhettä kun sekin loisii kaiket päivät talella? Miks iida sai jäädä asumaan sepolle ja helenalle, eikä sossuja kiinnostanut pätkääkään?
Huvittavaa oli, että kun Seppo ja Helena tulivat kotiin, niillä oli edelleen ne samat Siperian vaatteet päällä :D
NOUUUUU! SEPIIIIIIII <3 Ei eiieieieieieie ieiei ei ieieiei ieieieieieiei :`(
Miten muuten sen Aaron kävi, sehän karkasi silloin maijan perästä kun Severi ja Paula vapautettiin? Mulla jäi joitakin jaksoja katsomatta..saatiinko se kiinni vai kuinka :)?
Ei sitä kai saatu kii? se kai vaan jäi siihen :O
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 12:04"]
Ei sitä kai saatu kii? se kai vaan jäi siihen :O
[/quote]
Okei, sitten se ehkä ilmaantuu vielä..ehkä se on jahtaamassa Paulaa siellä ulkomailla (mitä se Paula muuten siellä ulkomailla tekee??) :)
Minkä vuoksi Ismon piti valita niin tökerö tupee, vaikka luuulisi että niitä saa nykyään luonnollisemmankin näköisiä ja jopa sellaisia, jotka eivät lähde tuulen mukana..?
Miten niillä teineillä on ollut rahaa oleilla yksin kotona, kun Sepi ja Hellu oli siperiassa? Ja oli rahaa ostaa kaljaakin ym.Ja miten se Roni kuvio,kuinka sillä on varaa asua Heidin kämpässä ja maksaa sille vuokraa?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 08:54"]
Vitsit te otattte kyllä liian vakavasti tän sarjan, ei mulla riitä energia huomioimaan mitään näistä virheistä. Salkkarit on mulle "aivot narikkaan"-sarja jolloin ei tarvi kiinnittää huomiota mihinkään edellä mainituista asioista. Ei sillä, näitä on kiva lukea :)
[/quote]
Ai vakavasti? Mun mielestä tää on just hyvää huumoria, kun bongaillaan älyttömästä sarjasta älyttömyyksiä. Aivan hervottoman hauskoja juttuja ja teräviä oivalluksia on tästäkin ketjusta löytynyt.
[/quote]
No niinhän mä just kirjoitin loppuun että näitä on kyllä kiva lukea :) Et tainnut lukea kirjoitustani loppuun kun oli kiire päästä sivaltamaan takaisin :)
-252-
[/quote]
Luin luin, mutta tartuin tuohon kun sanoit että otetaan sarja liian vakavasti. Kun mun mielestä just tässä ketjussa ei oteta liian vakavasti, vaan löydetään hauskoja yksityiskohtia. Ei ollut tarkoitus mitenkään "sivaltaa" enkä tarkoittanut pahalla tuota viestiä, kunhan vaan ilmaisin mielipiteeni.
Iida ja Janne oli tämänpäiväsessä jaksossa kuin ridge ja brooke. :D muistelivat menneitä vähän väliä. :D salkkareista tuli kaunarit.
Miten Helenalla ja Isabellalla on pokkaa haukkua Heidiä, vaikka se on harjoittelija ja hoiti koko puljun yksin.
Aika vähän se Sergei hengailee pepin ja vauvansa kanssa päivisin.
Oliver/O.j on kyllä surkein näyttelijä salkkareissa mitä koskaan on ollut.
Joo niimpä, Heidille haluttiin vähän draamaa.
Musta huonoin näyttelijä on Mia Ehnroth (miten kirjoitetaan), ei taida mahtaa olla edes näyttelijön koulutuksen omaava..
Pepillä aina ihanat uudet vaatteet, varsinkin takit.
mutta mistä rahat?
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 22:30"]
Joo niimpä, Heidille haluttiin vähän draamaa.
Musta huonoin näyttelijä on Mia Ehnroth (miten kirjoitetaan), ei taida mahtaa olla edes näyttelijön koulutuksen omaava..
[/quote]
Aika harvalla siellä on näyttelijän koulutusta. Niilläkin, joilla on, ei siitä koulutuksesta ole paljon hyötyä tainnut olla (esim. Kalle).