Miks salkkareissa vietetään peruskoulun päättäjäisiä keskellä talvea?
Taas tällainen pieni epäloogisuus salkkareissa. Näyttää muuten hieman ysiluokkalaisia vanhemmalta toi sarjan nuoriso...
Kommentit (793)
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 12:57"]
Millä se Heiskanen repi kätensä irti ennen räjähdystä- hampaillako?
[/quote]
Sillä kirveellä, sehän näytettiin siinä yhdessä kohtaa jo, kuinka se kirves oli siinä ihan sen lähellä.
Ai kamalaa!! :DDD En ole katsonut salkkareita enää vuosiin, mutta tämä ketju on ihan huippu! Melkein voi taas alkaa kattomaan.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 12:39"]
Siihen siperia jutun epäkohtiin lisään: jos ne kerta oli menossa jonnekin hawajille, miten niillä on tarpeeksi lämpimiä vaatteita siperian kylmyyteen? Ja eikös siperiassa pitäisi lämpötila olla jotain −40 °C tienoilla, joten miten ne tarkenee siellä ulkona niin "vähissä" vaatteissa? Niillä vaatteila päräisi ehkä jossain −25 °C pakkasessa (minun mielestä)
[/quote]
No ainaki Peppi, Sergei, Isabella ja Sebastiam kaapattiin, että niillä oli ne talvivaatteet valmiiks.... :D
Vähäks monta kertaa amerikkalaisissa sarjoissa on vietetty joulua keskellä kesää. Ja siinä on moninkertaisesti bling-blingia suomalaiseen verrattuna!
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 02:40"]
Miksi Heiskanen hylkäsi uransa kirurgina ja lähti rikoksen poluille?
[/quote]
Onhan se Anttikin esiintynyt aiemmin poliisina salkkareissa ihan eri nimellä.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 13:16"]
Vähäks monta kertaa amerikkalaisissa sarjoissa on vietetty joulua keskellä kesää. Ja siinä on moninkertaisesti bling-blingia suomalaiseen verrattuna!
[/quote]
Tunteet ja tuoksut muuten kulkee ihan päivä kerrallaan, siellä siis vuosi vastaa vuotta meilläkin.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 22:33"]
Miksi Hawaijille matkalla oleva kone tippuu Siperiaan...?
[/quote]
Tuotahan se Ismokin sarjassa ihmetteli että miten ihmeessä pikkukoneella Hawajille asti. Ja joo just samaa ihmettelin, että miten päättäjäiset talvella:D
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:38"]
Miksi Seppo käski viestissään kertoa kohtalostaan lapsilleen Elinalle ja Karille sekä lapsenlapselleen Onnille, muttei Oonalle? Muutenkin sarjasta poistuneet sukulaiset pääsee unohtumaan. Isabellellekin on ikävä vain Oliveria muttei Miroa.. Huono sarja, jäin vaan nyt kesällä äitiyslomalla ollessa koukkuun.
[/quote]
Mä luulen kyllä että se Heiskanen on kirjoittanut sen "Sepon" viestin.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 13:29"]
[/quote]
Mietin kans samaa. Tosin luulisi Helenan tunnistavan miehensä käsialan.
Siperiaanhan ne oli tarkoitettukin, kun heiskanen ne sinne ohjas. Ihme on mökki kun ei niillä oo edes kylmä siellä, kellään ei nenukkakaan oo punasena. Vaan kevätaurinkohan se jo paistelee..
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 13:29"]
[/quote]
Mietin kans samaa. Tosin luulisi Helenan tunnistavan miehensä käsialan.
[/quote]
Ehhei vaan Heiskanen tulee riehumaan ja hui taas räjähtelee ja työnnetään ihmisiä häkkiin ja haudataan elävältä ja sitten liihottaa sankari Seppo ja pelastaa kaikki ja Heiskanenkin jää eloon, mutta se on tietysti epävarmaa...
mäkin ajattelin että ismo on mätkinyt sitä liisaa niin että se on huijannut kuolemansa.
miksi se lääkäri nainen ei sitten kärsinytkään siitä mitään että oli jotenkin hujannut itsensä sieltä usasta suomeen lääkäriksi?
ja epäilin että matleena joutuu johonkin niiden vanhempien (siis omiensa ) virittämään ansaan sen pojan kautta.
onko oona siis sepon lapsenlapsi eli karin lapsi? en muistanutkaan tollasta..
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 14:15"]
mäkin ajattelin että ismo on mätkinyt sitä liisaa niin että se on huijannut kuolemansa.
miksi se lääkäri nainen ei sitten kärsinytkään siitä mitään että oli jotenkin hujannut itsensä sieltä usasta suomeen lääkäriksi?
[/quote]
Just ja sitten Kallekin on valelääkäri jonka paperit eivät sieltä Etelä-Amerikasta ovat väärennettyjä. Huonoa mielikuvitusta kun kahdesti pitää toistaa sama.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 12:05"]
Miksi Oliverilla on aina suu ammollaan?
[/quote]
Ja miks Severi tiuskii aina? AINA!
sanokaa vielä se miksi vanhemmat suuttuvat kun salkkareissa tapahtuu jotain, siis eikö niiden lapset katso muuta kuin salkkareita ja eikö se ole vanhempien asia estää lapsia katsomasta ohjelmia? esim jos peppi teki abortin niin se olisi pitänyt olla näyttämättä yms.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 08:54"]
Vitsit te otattte kyllä liian vakavasti tän sarjan, ei mulla riitä energia huomioimaan mitään näistä virheistä. Salkkarit on mulle "aivot narikkaan"-sarja jolloin ei tarvi kiinnittää huomiota mihinkään edellä mainituista asioista. Ei sillä, näitä on kiva lukea :)
[/quote]
Ai vakavasti? Mun mielestä tää on just hyvää huumoria, kun bongaillaan älyttömästä sarjasta älyttömyyksiä. Aivan hervottoman hauskoja juttuja ja teräviä oivalluksia on tästäkin ketjusta löytynyt.
Millä se Heiskanen repi kätensä irti ennen räjähdystä- hampaillako?