Työnantaja, mikä on syysi maksaa liian vähän palkkaa?
Kommentit (33)
Idiootit tekee vähällä rahalla töitä kun orjat, ite nauran räkäsesti kun ajelen Ferrarilla pankkiin.
Perustuu ihmisten tietämättömyyteen.
Jos tietoisesti maksaa liian vähän, se on väärin.
Jos työntekijät on tekevinään töitä niin minä olen maksavinani palkkaa.
Silkan pahuuden tähden. Nauran ilkeästi ajatellessani miten riistän sorrettuja työläisiä.
Koska tavallinen kuluttaja ei halua maksaa penniäkään liikaa.
Kumma yhtälö kun samat ihmiset vinkuu että palkkaa pitäis witusti saada, mutta kaupan tiskillä ei olla valmiita maksamaan lopputuotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Idiootit tekee vähällä rahalla töitä kun orjat, ite nauran räkäsesti kun ajelen Ferrarilla pankkiin.
Sellainen voimafantasia työttömällä tänään 😬
Tämän takia kaikki työpaikan irtotavara lähtee taskualennuksella mukaani.
Toinen tekee toiselle työtä, ja siitä maksetaan tekijälle. Selvä se!
Työntekijän mielestä kaikki on liian vähän.
Se, että työntekijä hengaa Vauva-palstalla työaikana?
Sijoittajille pitää saada osinkoja.
Muistisairaiden hoitokodeista esim. on helppo nostaa tiliä, kun itse muistisairaat ei tiedä/muista mistä kaikesta niitä laskutetaan. Ei niillä ole aavistustakaan, milloin viimeksi on siivottu, käyty saunassa, ulkoiltu jne, mutta laskuttaa silti voi.
Vierailija kirjoitti:
Jos työntekijät on tekevinään töitä niin minä olen maksavinani palkkaa.
Sama. Tämän lisäksi minulla on vain palkanlaskija, ei palkan nostajaa.
Meillä työntekijä vikisi, että palkka on liian pieni. Näytin sille tessistä mikä on tämän alan palkka kaikkien vaativuuslisien ja henkilökohtaisten lisien kanssa. Eli mitä saa esimiesasemassa oleva henkilö, jolle maksetaan korkeimman palkkaluokan mukaan.
Sitten asetettiin tämän valittajan palkka hänen pätevyyksiensä ja osaamisen tasolle, jolloin hänen palkkansa tippui pari euroa aiemmasta. Kehotin häntä tekemään enemmän työtunteja, jos haluaa enemmän rahaa.
Ei ole enää kitissyt palkastaan, mutta edelleen pitää ylimääräisiä vapaapäiviä ja kärsii kroonisesta rahapulasta.
Hyvästä työntekijästä kannattaa maksaa.
Itse saan korkeinta palkkaa firmassa, jossa olen työskennellyt 3v. Vanhemmat ukot ovat olleet yli 10 vuotta. Pomo itse otti puheeksi että voi nostaa palkkaa. Syy oli ahkera työnteko ja kyky ottaa vastuuta omista töistä. Eipä sillä että tälläkään palkalla rikastuis mutta toimeen tulee kyllä.
Miksi sinä käyt mielummin Lidlissä kuin K-kaupassa?