Trump: amerikkalaiset sotavainajat luusereita
https://www.theguardian.com/us-news/2020/sep/03/trump-american-war-dead…
Sellaista isänmaallisuutta herra presidentiltä. Samaahan hän sanoi McCainista, joka oli mennyt jäämään sotavangiksi. Häviäjät ovat häviäjiä.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FOX vahvistaa asian.
Siis Trump myönteinen uutisverkko.Minkään median tekemä huhujen olemassa olon "vahvistaminen" ei tee huhuista totta.
Uskokaa nyt jo etta nama eivat ole huhuja. Trumpin suusta tullutta soopaa. Nahdaan ja kuullaan joka paiva TV:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpin tuho oli tässä möläytyksessä.
Amerikkalaisille patriotismi on tärkeä asia.
Ja varsinkin republikaaneille.Valkoisessa talossa ollaan paniikissa.
Eihän Trump edes ole möläyttänyt mitään. Moraalittomat medialaiset vain levittävät nimettömien huhuja. Ja jotkut ovat niin typeriä, että pitävät ninettömien huhuja totuutena, kaipaamatta todisteita huhuille.
Ala syyta mediaa, ihan itse olen kuullut taman Trumpin suusta. Suomalaiset toimittajat vain kaantavat mita USAssa kirjoitetaan.
t. usalainen
Sinäkö olet sitten yksi niistä nimettömistä lähteistä, joita pitäisi uskoa ilman todisteita? 😂
Missa niin vaitin? Tule tanne (jos paaset) seuraamaan USAn mediaa ja suoria TV lahetyksia. Kylla se on Trump itse joka paivittain puhuu itsensa pussiin.
https://www.mediaite.com/trump/trumps-conspiracy-that-biden-is-controll…
Tiedan etta turhahan naita on tanne laittaa kun trumpistien kielitaito ei riita lukemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Trump edes ole möläyttänyt mitään. Moraalittomat medialaiset vain levittävät nimettömien huhuja. Ja jotkut ovat niin typeriä, että pitävät ninettömien huhuja totuutena, kaipaamatta todisteita huhuille.
Ala syyta mediaa, ihan itse olen kuullut taman Trumpin suusta. Suomalaiset toimittajat vain kaantavat mita USAssa kirjoitetaan.
t. usalainen
Sinäkö olet sitten yksi niistä nimettömistä lähteistä, joita pitäisi uskoa ilman todisteita? 😂
Missa niin vaitin? Tule tanne (jos paaset) seuraamaan USAn mediaa ja suoria TV lahetyksia. Kylla se on Trump itse joka paivittain puhuu itsensa pussiin.
Väitätkö, että avauksessa mainittu Trumpin väitetylle sanomiselle olisi jotain todisteitakin? Jos ei ole, niin se on pelkkä huhu. Uskotko todisteettomiin huhuihin? Onko mielestäsi älykästä uskoa todisteettomiin nimettömiin huhuihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. usalainen
Väitätkö, että avauksessa mainittu Trumpin väitetylle sanomiselle olisi jotain todisteitakin? Jos ei ole, niin se on pelkkä huhu. Uskotko todisteettomiin huhuihin? Onko mielestäsi älykästä uskoa todisteettomiin nimettömiin huhuihin?
https://www.thewrap.com/trump-falsely-claims-he-never-called-john-mccai…
Kuulin nimettömältä lähteeltä että juttua ylös peukuttaneet on venäjän agentteja. Pakko siihen on uskoa.
Vietnamin sodan aikaan oli miehille pakolliset kutsunnat niin kuin täälläkin. Tuskin sinne moni vapaaehtoisesti meni.
Ei reppana edes Vietnamiin mennyt. No oliskohan se sakemanni päässyt hengestään siellä, tyhmä kun on.