Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi Sirpa rukkaa! Teemu ei tee kotitöitä.

Vierailija
09.10.2013 |

iltapäivälehti uutisoi, että Sirpaa harmittaa, kun Teemu ei tee kotitöitä. Kahvikin pitää kantaa olohuoneeseen, jos Teemu niin haluaa. Onpa Sirpalla kyllä rankkaa.

Ei tee minunkaan mieheni kotitöitä. En sitä edes edellyttäisi, jos voisin olla kotona ja miehen palkkapsussissa olisi muutama miljoona. Jos kovin rankkaa on, voisi Sirpakin harkita koyiavun palkkaamista.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan teistä yksikään katsonut Selänne-dokumenttia?? Siitä ilmeisesti nuo iltalehdetkin repii otsikkonsa, dokumentissa kävi ilmi ettei teemu tee kotitöitä, mutta Sirpa ei siitä valittanut tai ollut kiukkuinen millään lailla! Onnellisia tuntuivat olevan koko perhe.

Vierailija
22/24 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti lienee siinä, että mies suhtautuu kotiinsa kuin hotelliin, ei miljoonissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 20:16"]

Pointti lienee siinä, että mies suhtautuu kotiinsa kuin hotelliin, ei miljoonissa. 

[/quote]

Juu, ja pointti oli käsittääkseni siinä, että Teemu ei tee kotona _mitään_. Kukaan ei varmaan ole odottanut tai kuvitellut, että hän tekisi kotitöitä, mutta vaikka kuinka olisi miljonääri-jääkiekkoilija, niin mä en kyllä jaksaisi katsella sellaista miestä joka ei jaksaisi kahvia keittää itselleen. Tai tehdä vaikka ruokaa tai välipalaa, jos sellaista haluaa. 

Mutta kukin tavallaan, jos tuo sopii heille niin mikäs siinä. Itse kaipaan hieman tasa-arvoisempaa suhdetta, eikä se tarkoita siitä että kotityöt olisi jaettava 50-50, mutta se tarkoittaa sitä että minä en ole mieheni palvelija eikä mies minun.

Vierailija
24/24 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin, että täällä luetaan se juttu ihan pieleen. Olihan siinä raflaava otsikkokin. :D

Eihän se Sirpa mitään valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi