Parhaat mustapäiden puristelu vinkkinne?
Kommentit (7)
Sellaisen mustapääraudan ostin prismasta jokunen vuosi sitten. Sillä onnistuu tehokkaasti.
Ot vinkki, mä pääsin eroon suurimmasta osasta mustapäitä kun aloin käyttämään ihonhoitoon öljyä. Siis aamuin-illoin kunnon öljyt naamaan. Jotenkin se öljy pehmittää ne talitukkeet, eikä naama ole ollenkaan rasvasta kiiltelevä.
En olis ikinä uskonut että toimii, mä olen kanssa vuosikausia puristellut mustapäät pois. Tietysti niitä nyt on muutama siellä täällä, mut paljon vähemmän kuin ennen.
Muista höyryttää tai hautoa kasvot lämpimillä pyyhkeillä ennen puristelua.
Bio-oilia, tarjoustalosta ostin, maksoi n 10 e. Luontaiskaupoista löytyy erilaisia ihonhoitoon tarkoitettuja kuivaöljyjä, aion kokeilla seuraavaksi jotain toista (vaikkei nykyisessäkään mitään vikaa ole). Muutenkin mun iho on paljon tasaisempi ja hehkeämpi. Jopa mun mieheni ihasteli yks päivä, miten hyvältä mun iho näyttää. Ja huom, mulla on ollut aina kirjava/pintakuiva/finnejä/mustapäitä -- siis oikea ongelmaiho.
Ihan tavallinen nuppineula, paina siitä mustapään vierestä, niin se pursuu ylös.
Asperiinia 5 tablettia murskaksi paksuun perusrasvaan (esim. nivea), ja lusikallinen hunajaa, tämä seos naamioksi naamalle ja toistetaan pari kertaa viikossa. Finniongelma alkaa helpottaa.
Mulla on arganöljyä ja välillä käytän sheavoita ja mustapäät on hävinny melkein kaikki ja ihohuokoset pienentyneet paljon!
-2-
Koukulla tai hiuspinnillä. Sitten hellävarhainen puhdistus ja( alkoholitonta salisyylihappoa sisältävää kasvovettä) rasvaa ettei tule lisää.