Esko Eerikäinen tatuoi otsaansa edesmenneen tätinsä nimen
https://www.seiska.fi/kotimaa/oho-esko-eerikainen-tatuoi-kasvonsa-taust…
Mitä hemmettiä nyt taas!? 😂
Kommentit (65)
Esko se on aina niin tyylitajuinen.
- Parin päivän uutisoinnit Jannen kuolemasta nosti asioita ja tunteita esiin, mun rakas täti joka oli kun isosisko minulle muutama vuotta vanhempi iältään murhattiin kun oli naimisissa miehen kanssa joka oli narsisti ja omistushaluinen, Esko kirjoittai.
No nyt. Juuri kun päästiin keulimaan aikuisten pisa-tuloksilla.
Vierailija kirjoitti:
- Parin päivän uutisoinnit Jannen kuolemasta nosti asioita ja tunteita esiin, mun rakas täti joka oli kun isosisko minulle muutama vuotta vanhempi iältään murhattiin kun oli naimisissa miehen kanssa joka oli narsisti ja omistushaluinen, Esko kirjoittai.
No nyt. Juuri kun päästiin keulimaan aikuisten pisa-tuloksilla.
Osaa kyllä ton nyyhkytarinoilla ratsastamisen
Haluaisi löytää naisen mutta koko ajan tolloilee jotain siihen malliin että onnea yritykseen 😅 Naamatatuointi, mitähän seuraavaksi?
Ja ikää tuolla on ? Kenenköhän nimi tulee seuraavaksi.
Miksei laittanut vaikka paikkaan missä ei ihan esillä ?
Esko on niin nolo. On kyllä rupsahtanein 50 vuotias mitä tiedän. Näyttää vähintään 70 vuotiaalta.
Naamatatskat. Voiko mitään typerämpää tehdä itselleen?
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.
Esko oli vuosia sitten samalla aamupalalla kylpylässä. Pieni, 5v poikani oli ihmeissään, kun joutui lippiksen ottamaan päästä, mutta Esko söi lippis päässä ja tuijotti puhelintaan. Nykyään teiniksi kasvanut poikani tajuaa vieläkin, ettei hattu päässä syödä eikä puhelin ole syödessä kädessä. Ehkä Eskon vanhemmat eivät opettaneet käytöstapoja.
Mulla on itsellä useampi tatuointi ja lisää tulee, mutta kasvotatuoinnit on mulle ehdoton ei. Ei kiinnosta miehet joilla kasvoissa tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisi löytää naisen mutta koko ajan tolloilee jotain siihen malliin että onnea yritykseen 😅 Naamatatuointi, mitähän seuraavaksi?
Ethän sinä Vanhapiika ole itse kelvannut edes pultsareille .jote pidä läski turpasi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Naamatatskat. Voiko mitään typerämpää tehdä itselleen?
Vittuako läski ämmylli sulle kuuluu, vai kuuluuko 🐽🐽🐽🐽
Vierailija kirjoitti:
Miksei laittanut vaikka paikkaan missä ei ihan esillä ?
Edelleen ei kuulu sulle vittuakaan.
Nimi on aika kansainvälinen. Suomessa muilla lukisi otsassa Paula tai Terhi.
Esko, en olisi uskonut että tulet vauvapalstalle ölisemään.
Esittää ihan normaalia mutta tämä tatuointihomma osoittaa että on ihan out of space. Eli coocie niin kuin Michael Jakcson
Voi hyvää päivää :') Luulin provoksi mutta eipä ollutkaan!