Testataanpa kauanko menee, ennen kuin tästä tulee riita:
Kirjoitan tähän nyt tällaisen aika poleemisen väitelauseen:
Porkkanat ovat oransseja.
Katsotaan, kauanko menee, ennen kuin ensimmäinen ihminen tulee a) kertomaan että olen väärässä b) että olen idiootti
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Joo ei. Nyt ei lähde. 0/5
Mä olin jo niin huolissani, että eikö kukaan kerro mulle että monta kautta 5 tää nyt oli. Huh!
Ap
Porkka noita vie porkat sauvoista
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen, voiko häissä tarjoilla porkkanalaatikkoa?
Hääporkkanalaatikkoa pitää varata 200 g per vieras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ketään joka ompelisi porkkanalleni Munsalan kansallispuvun. Tekijän tulisi asu Vantaalla tai Helsingissä. Puvun koko olisi hyvä olla noin 15 senttiselle sopiva. Voin maksaa 2.30 . Olisiko Vantaalla tai Helsingissä ketään , joka voisi ommella.
Omg mä rakastan sua :D
Ap
Sori , mä oon kyllä naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ketään joka ompelisi porkkanalleni Munsalan kansallispuvun. Tekijän tulisi asu Vantaalla tai Helsingissä. Puvun koko olisi hyvä olla noin 15 senttiselle sopiva. Voin maksaa 2.30 . Olisiko Vantaalla tai Helsingissä ketään , joka voisi ommella.
Ap
Ei se mitään, rakastan silleen platonisesti. Ystävänä.
Tästäpä muistui mielen lapsuudesta seuraavaa.
Meidän kasvimaalla kasvoi retiisejä ja naapurin kasvimaalla porkkanoita. Kaverini asui siis aidan tuolla puolella porkkanoineen. Eräänä päivänä revimme aidan alta heiniä ja vaihdoimme porkkanoita ja retiisejä keskenämme tämän aukon kautta, pyyhimme ne ruohoon ja söimme. Se oli hauskaa silloin.
Vierailija kirjoitti:
Tästäpä muistui mielen lapsuudesta seuraavaa.
Meidän kasvimaalla kasvoi retiisejä ja naapurin kasvimaalla porkkanoita. Kaverini asui siis aidan tuolla puolella porkkanoineen. Eräänä päivänä revimme aidan alta heiniä ja vaihdoimme porkkanoita ja retiisejä keskenämme tämän aukon kautta, pyyhimme ne ruohoon ja söimme. Se oli hauskaa silloin.
Porkkanat ovat oranssimpia aidan toisella puolen.
Vierailija kirjoitti:
Porkkana ei kuulu kalakeittoon.
Kyllä varmasti kuuluvat! Todella epäisänmaallista puhetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei se mitään, rakastan silleen platonisesti. Ystävänä.
Huh. Ensikerran kun syödään porkkanoita, voidaan ajatella lämmöllä toisiamme. Siis ihan platonisesti tietenkin.
Voi helvetti taas, mikä aloitus. Mitä ihmeen väliä muka on VÄRILLÄ?? Kaikki porkkanat on vaan porkkanoita, väristä riippumatta ja sopivia juuri sellaisenaan. Syödään porkkanoita ja annetaan toistenkin syödä!
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti taas, mikä aloitus. Mitä ihmeen väliä muka on VÄRILLÄ?? Kaikki porkkanat on vaan porkkanoita, väristä riippumatta ja sopivia juuri sellaisenaan. Syödään porkkanoita ja annetaan toistenkin syödä!
Just perus s-vakkipuhetta! Tottakai sillä nyt on väliä, minkä värisiä ne on! Keltaiset ja valkoiset porkkanat tulee tänne viemään elintilan meidän lantuilta. Sitten sitä itketään, kun ei oo enää lanttulaatikkoa joulupöydässä, on vaan jotain vegaanista porkkalaa ja falafelia.
Porkkanat ovat hyviä vain kunnolla läskisessä karjalanpaisissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just perus s-vakkipuhetta! Tottakai sillä nyt on väliä, minkä värisiä ne on! Keltaiset ja valkoiset porkkanat tulee tänne viemään elintilan meidän lantuilta. Sitten sitä itketään, kun ei oo enää lanttulaatikkoa joulupöydässä, on vaan jotain vegaanista porkkalaa ja falafelia.
Suomessa tuotetaan joka vuosi vähemmän ja vähemmän lanttuja. Ihmisistä on tullut mukavuudenhaluisia ja laiskoja. Monet kylvävät lanttua ensi kerran vasta yli kolmikymppisenä! Sitten ihmetellään, kun ei onnistu, tai saadaan korkeintaan 1-2 satoa. Näistä syistä Suomi TARVITSEE ulkomaista porkkanaa!
Kun syö paljon porkkanoita tulee trumpinväriseksi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tuotetaan joka vuosi vähemmän ja vähemmän lanttuja. Ihmisistä on tullut mukavuudenhaluisia ja laiskoja. Monet kylvävät lanttua ensi kerran vasta yli kolmikymppisenä! Sitten ihmetellään, kun ei onnistu, tai saadaan korkeintaan 1-2 satoa. Näistä syistä Suomi TARVITSEE ulkomaista porkkanaa!
Veikkaanpa, ettet puhuis noin, jos sulle olis käynyt samoin kuin mulle: Mun naapurin tätipuoli joutui melkein tuontiporkkanan murhaamaksi! Oli laittanut vahingossa kalakeittoon tuontiporkkanaa (vieläpä keltaista) ja meinasi tukehtua siihen. Jäi kuitenkin onneksi henkiin, mutta porkkana tietysti selvisi kuin koira veräjästä, ei saanut tuomiota ollenkaan. Eli aika perus.
Toivottavasti sitten kun nää kaikenväriset kummalliset tuontiporkkanat alkaa täällä ammuskella ihmisiä kadulla, niin tajuatte mistä olette vastuussa!
Vierailija kirjoitti:
Porkkana ei kuulu kalakeittoon.
Miksi valehtelet? Porkkana kuuluu kalakeittoon.
Eikö teillä todella oo parempaa tekemistä kuin jauhaa jostain porkkanoista täällä! Menkää töihin! Ihme mammoja.
Tästä tulikin mieleen, voiko häissä tarjoilla porkkanalaatikkoa?