Testataanpa kauanko menee, ennen kuin tästä tulee riita:
Kirjoitan tähän nyt tällaisen aika poleemisen väitelauseen:
Porkkanat ovat oransseja.
Katsotaan, kauanko menee, ennen kuin ensimmäinen ihminen tulee a) kertomaan että olen väärässä b) että olen idiootti
Kommentit (118)
Missä iässä olette antaneet porkkanaa vauvallenne?
Tapahtuiko se ennen kuin käänsitte pään menosuuntaan?
Mä latasin eilen koronavilkun ja mun porkkanat on muuttuneet oransseista sinisiksi.
En kestä, anoppi tuo kurjia rupisia porkkanoita meille. Loukkaantuu jos emme ota vastaan niitä. Kasvattaminen oli kuulemma kova urakka hänelle ja meidän tulee arvostaa ja ihailla satoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ketään joka ompelisi porkkanalleni Munsalan kansallispuvun. Tekijän tulisi asu Vantaalla tai Helsingissä. Puvun koko olisi hyvä olla noin 15 senttiselle sopiva. Voin maksaa 2.30 . Olisiko Vantaalla tai Helsingissä ketään , joka voisi ommella.
Omg mä rakastan sua :D
Ap
Sori , mä oon kyllä naimisissa.
Paljonko varasitte porkkanalaatikkoa häihin?
Vierailija kirjoitti:
Missä iässä olette antaneet porkkanaa vauvallenne?
Tapahtuiko se ennen kuin käänsitte pään menosuuntaan?
Mä aloin antaan porkkanaa ihan neuvolan ohjeiden mukaan, eri suunnilleen samaan aikaan kun otin synnytyshatun pois päästä. (Siis omasta päästäni, lapsi piti omaansa kaksivuotiaaksi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wanha ketju
Zinc
Mutta porkkanahan on juuri, ja juuret on alunperin valkoisia ja keltaisia. Hollannissa sitten kehittivät oranssin porkkanan, kuten tulppaaneihinkin värejä. Ne kun niistä väreistä tykkää.
Ne ohuimmat juurethan on vielä kun ne on alle sentin paksuisia tosi maukkaita.
Mitä isommaksi porkkana kasvaa, niin puisemmaxi se tulee.
Ei ole vanha ketju ja mene muualle trollaamaan trolololololoooooooooo!
On se minulle, kun olen lukenut ketjun jo 10 wuotta sitten ..
Zinc
Tänään näin myös "livenä" asian, joka on käsitelty palstalla jo vuosia sitten ..
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä todella oo parempaa tekemistä kuin jauhaa jostain porkkanoista täällä! Menkää töihin! Ihme mammoja.
Porkkanoista jauhetaan porkkanajauhetta. Kyllä se työstä käy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä todella oo parempaa tekemistä kuin jauhaa jostain porkkanoista täällä! Menkää töihin! Ihme mammoja.
Mutta pitääkö jauhenporkkana pestä ennen kypsentämistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wanha ketju
Zinc
Mutta porkkanahan on juuri, ja juuret on alunperin valkoisia ja keltaisia. Hollannissa sitten kehittivät oranssin porkkanan, kuten tulppaaneihinkin värejä. Ne kun niistä väreistä tykkää.
Zinc
Tänään näin myös "livenä" asian, joka on käsitelty palstalla jo vuosia sitten ..
Porkkanan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pitääkö jauhenporkkana pestä ennen kypsentämistä?
Mä pesen Roundupilla. Siinä Roundup Biossa on vähän pehmeämpi maku, jos ei tykkää niin tulisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wanha ketju
Zinc
Zinc
Porkkanan?
Kaupassa näin senkin.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En riitele, mutta porkkanoita on kyllä eri värisiä. Porkkana toki yleisin väri.
Porkkana on porkkanan yleisin väri? Raudanlujaa logiikkaa
Anteeksi huolimattomuuteni, yleisin ruokakaupoissa myytävä porkkanalajike on väriltään oranssi, ainakin Suomessa.
Vähän turha pyydellä tässä vaiheessa anteeksi, jos on tyhmä kuin saapas.
Minkälaisia porkkanakoruja pidätte porkkanassanne?
En usko, että porkkanoita on olemassa, se on THL:n ja Apetitin salaliitto. Herätkää lampaat!
Vierailija kirjoitti:
En riitele, mutta porkkanoita on kyllä eri värisiä. Porkkana toki yleisin väri.
Kyllä- porkkanoita on liiloja,keltaisia,valkoisia ja oransseja. Alunperinhän porkkana oli valkoinen, mutta se ei kelvannut ylimystöölle, joten väriä muutattiin. Ah, mikä toraisuuden ilmapiiri, pahuksen porkkanat.
Vähän surullista, mutta tää on järkevintä mitä oon lukenut av:lta ainakaan puoleen vuoteen.
Mutta tiesittekös että on myös vihreitä perunoita.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että porkkanoita on olemassa, se on THL:n ja Apetitin salaliitto. Herätkää lampaat!
Lampaita kannattaa houkutella porkkanoilla
Mies syö kaikki porkkanat kaapista. Mitä teen?
Nyt faktat faktoina, suurin osa teistä ei erottaisi porkkanaa joulu kinkusta vaikka puusta veistettäisiin. Ja ette te kyllä osaa mitään puustakaan veistää, ei ole veisto-tunnilla käyty ja sen kyllä huomaa. Että parempi kyy kaivossa kuin kahdeksan porkkanassa ja muutenkin tää nyky-meno on aivan syvältä, kukaan ei enää arvosta yhtään mitään. Hävetkää! Tai ettehän te edes tajua hävetä. Yhtä hyvin voisitte keskustella siitä, onko rusinat tehty kierrätys muovista. Muistakaapa ottaa ilta lääkkeet, sekopäät! Ja koittakaa jo lopettaa sen "tieteelliseen" aivo pesuun uskominen ja hankkikaa oikeita faktoja esim. Valituistapaloista!