Testataanpa kauanko menee, ennen kuin tästä tulee riita:
Kirjoitan tähän nyt tällaisen aika poleemisen väitelauseen:
Porkkanat ovat oransseja.
Katsotaan, kauanko menee, ennen kuin ensimmäinen ihminen tulee a) kertomaan että olen väärässä b) että olen idiootti
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
c) Olet väärässä ja idiootti.
:)
Mikä teidän mielestä on ärsyttävin murresana? Mun mielestä se on "kittari". Mun lapsi käytti tota sanaa vielä mennessään eppuluokalle, oli vissiin linkissä koulumatkalla oppinut kavereilta, mutta onneksi nyt toppuluokalle mennessä on karsiutunut sanavarastosta.
Porkkana
Naapuri söi kaikki porkkanani ja on nyt ihan oranssi.
Vierailija kirjoitti:
Donald?
Milloin tehdään AV.n yhteinen porkkanaretki Porvooseen? Jokainen ottaa omat porkkanat mukaan.
Taas kesällä meidän mökille tuli yllätysvieraita eivätkä tuoneet yhtään omia porkkanoitaan mukanaan.
Minullapa on kellarissa upeita multa porkkanoita.
Vierailija kirjoitti:
Joo kiva tulla sit tänne päteen. Vähän veikkaan, etteivät oo kovin upeita tai eivät ainakaan multaporkkanoita. Tai varmaan sulla ei edes ole mitään porkkanoita. Vai Porvoossako sijaitsevat?
Se vaan heijastaa oranssia valoa. Jos menet tarpeeksi lujaa porkkanaa kohti, se näyttää eriväriseltä.
Olet kyllä oikeassa. Tavallaan.
Mun penkistä tulee myös valkoisia, keltaisia ja liloja porkkanoita:)
Vierailija kirjoitti:
Se vaan heijastaa oranssia valoa. Jos menet tarpeeksi lujaa porkkanaa kohti, se näyttää eriväriseltä.
Koska asuntoni pisin kiihdytysrata on eteinen, teippasin porkkanan ulko-oveen silmän korkeudelle ja olen nyt ensin kävellyt reippaasti ja sitten juossut lopulta sitä kohti niin lujaa kuin pääsen. Porkkana näyttää edelleen oranssilta koko ajan. Kuinka kovaa sitä tarkalleen ottaen pitäisi lähestyä, jotta se vaihtaisi väriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kiva tulla sit tänne päteen. Vähän veikkaan, etteivät oo kovin upeita tai eivät ainakaan multaporkkanoita. Tai varmaan sulla ei edes ole mitään porkkanoita. Vai Porvoossako sijaitsevat?
Ei sillä ole edes mitään kellaria.
Miks mun kommenttia oli alapeukutettu??? Täällä on kaikki jotain vihervassari-porkkananpuputtajia!
Vierailija kirjoitti:
Porkkana on hyvää! ROUSKIS.
Joo, on varmaan, jos ei ruoasta mitään ymmärrä. Juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Donald?
Kirjoittaja on siis ilmeisesti Teppo Tulppu.
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole edes mitään kellaria.
PORVOO
Mikä teidän mielestä on ärsyttävin murresana? Mun mielestä se on "kittari". Mun lapsi käytti tota sanaa vielä mennessään eppuluokalle, oli vissiin linkissä koulumatkalla oppinut kavereilta, mutta onneksi nyt toppuluokalle mennessä on karsiutunut sanavarastosta.