pahimmat ja noloimmat kännisekoilut
kertokaa teidän omia kokemuksia..
Itsellä aivan kamala olo koko ajan miettiessäni viime viikonloppua ja sitä humalan määrää.. Tarkoituksenani ei todellakaan ollut juoda paljoa, vaan ihan rauhassa lähteä parin ystävän kanssa ulos ja olla mitään kännejä vetämättä. No sitten alkoi tuntumaan että on sen verran hyvä meno ja fiilis että voisi sitä yrittää vielä vähän nostattaa sillä alkoholilla että pääsee ihan täysin mukaan fiilikseen. Kuitenkin tuntui että alkoholi ja shotit ei nousseet yhtään päähän joten niitä tulikin kiskottua aika paljon ja tiuhaan tahtiin.
Jossain vaiheessa ne sitten nousivat ihan kertaheitolla kaikki ja muistikuvat sen jälkeen onkin aika heikot. Sen tiedän että ikinä en ole niin humalassa ja huonossa kunnossa ollut. Hävettää aivan sairaasti, olen oksentanut taksissa ja ystäväni luona oikein kunnolla ja äänekkäästi yökkinyt ja yrittänyt saada sitä oksennusta tulemaan. Mahdollisesti myös nolannut itseni ja ystäväni hänen ystäviensä edessä jotka tavannut ensi kertaa, mutta joista en muista kyllä yhtään mitään kuin yhden sekunnin pätkän. Lisäksi ollut kamalassa kaatokännissä ja en ole pysynyt pystyssä vaan kaatuillut vähän väliä. Muuta en tiedä ja muista ja en kuulemma haluakkaan tietää..
Nukuin yöni siis ystäväni luona. Aamulla heräsin meikit pahemmin levinneenä kuin koskaan näyttäen pandalta, myöhemmin huomasin että myös housut ja hiukset saaneet hieman osumaa oksentaessa..
Mutta ihan kamala olo koko ajan miettiessäni asiaa ja miten olen voinut siihen kuntoon hankkiutua. Ensimmäinen kerta tälläistä örvellystä koskaan ja en kyllä todellakaan ikinä enää halua sitä kokea. Krapulasta pahemmin en kärsi, mutta morkkis sitäkin tuhatkertaisempi. Kaduttaa, hävettää, stressaa kun edes ajattelee asiaa. Nolannut itseni ihan täysin ja varmaan mainekin mennyt joidenkin silmissä ainakin. Inhottaa että niin päässyt käymään, koska se sekoilija minä kännissä on ollut aivan täysin päinvastainen mitä oikeasti olen. Mutta ei tästä voi ketään muuta kuin itseäni syyttää, en vain tarpeeksi hyvin tiennyt rajojani.
Haluaisin kuulla teiän kokemuksia mikä teille on aiheuttanut suurta häpeää tai paskaa fiilistä myöhemmin.
PS, niin olen siis ihan naimaton ja ei lapsia yms jos joku miettii että joku äitikö sekoilemassa ollut..
Kommentit (308)
Seuraavanlainen reissu tuli tehtyä n. 19-vuotiaana talvella, ulkona oli kylmä ja paljon lunta. Tapahtumapaikkana kaupunki, jossa en tuolloin asunut.
Kauheasti alkoholia kaverin kanssa ja jo siinä vaiheessa, kun olimme matkalla baariin joskus iltakymmeneltä, kaatuilin pitkin toria. Baariin päästyämme halusimme jostain syystä vaihtaa toiseen baariin ja jättää takit ensimmäisen narikkaan. Emme päässeet tähän toiseen paikkaan sisään humalatilani takia, joten vaihto takaisin ensimmäiseen paikaan. No, enpä päässyt sinnekään, mutta sain sentään takkini narikasta ja jätin kaverin yksin jatkamaan. Lähdin enoni luo yöksi, taksi ei ottanut minua kyytiin, sillä olin niin huonokuntoinen, siispä lähdin matkaan bussilla. Osasin jopa jäädä pois oikealla pysäkillä, havahtuminen siinä vaiheessa, kun pari ohikulkenutta miestä yrittää auttaa minua ylös ja soittivat äidilleni (halusivat tietää, minne olen menossa ja auttaa perille, mistä heille kiitos!). Oikean talon kohdalla vakuuttelin pärjääväni ja vedin kunnon lipat oven eteen kivetykselle. Selviydyin sisälle.
Seuraavana aamuna herään siihen, että enoni kissa tuijottaa minua suunnilleen sentin päässä kasvoistani. Kauhea paniikki päällä, kun meni hetki hahmottaa, missä olen. Peilistä katsoi vastaan kiva naama, meikit ihan sotkussa ja ohimolla kauheat kolhut kivetykselle kaatumisesta. Päällä ollut villakangastakki oli yltä päältä kuivuneessa oksennuksessa.
Viina ei todellakaan sovi kaikille, oli äiti tosi ylpeä tyttärestään!
No, en enää juo niin paljoa, mutta alaikäisenä tuli sekoiltua. Silloinhan piti aina löytää joku uusi mies ja joka ikinen kännäyskerta nuoleskelin kaikkien mahdollisten kanssa. En usein edes tiennyt minkä näköistä miestä sillä hetkellä pussailin ja aamulla sitten järkytyin että taas joku aivan kauhea. Ja nämä kauheathan sitten halusi aina nähdä uudelleen ja olivat jotenkin varmoja että olivat minun "ainoita". Onneksi en kuitenkaan sänkyyn asti päätynyt kuin pari kertaa.
Ja tietenkin kännissä tulee huonoja ideoita, esimerkiksi portsarille flirttailu että pääsisi baariin. Alaikäisenä olin myös aika hiljainen, eli esim koulussa en puhunut tuntemattomille. Mutta auta armias kun joku tuttu tuli vastaan, pakkohan sille oli päästä puhumaan.
Tuolloin minulla oli aikamoinen lortto-maine. Nykyään onneksi ei.
Häpeällisin kännimuistoni:
Olin viettämässä baarissa iltaa kaveriporukkani kanssa. Join itseni todella vahvaan humalaan, ja lähdimme kahden kaverini (miespuolisen) kanssa kävellen toisen kämpille yöksi, koska hän asui tosi lähellä. Hänen luokseen olimme jo aiemminkin menneet lukemattomia kertoja yöksi baari-illan jälkeen nukkumaan. Muistan oksentaneeni ensin eteiseen, ja sitten siirtyneeni nukkumaan kaverini sänkyyn, ja sammuneeni siihen. Aamulla heräsin alavartalo täysin paljaana kahden alastoman kaverini välistä. Selvisi, että he olivat molemmat panneet minua, kun olin ollut sammunut. Kaiken huipuksi olin paskantanut alleni sänkyyn ja jättänyt takkini ja KENKÄNI (oli marraskuu) baariin. Kaiken huipuksi toinen näistä "kavereistani" yritti aamulla vielä suudella minua, kuin oltaisiin vietetty joku lemmekäs yö kahdestaan. Olivat kyllä entisiä kavereita sen jälkeen, en vieläkään voi uskoa, että vuosien kaveruuden jälkeen joku tekee noin. Pidin molempia luotettavina ihmisinä. Pahoittelivat tekoaan kovasti ja laittoivat sen oman humalatilansa piikkiin, mutta katkaisin silti kaikki välit.
mies halusi esitellä minun ex-vaimolleen. tapasimme yökerhossa, jossa olimme sitten tämän naisen kanssa pitäneet kunnon lesbo/friikkishown (minä olen 170cm, tämä nainen 150cm). olimme kähmineet ja jossain vaiheessa kaatuneet sylikkäin tanssilattialle, nainen imi rintakehäni täyteen fritsuja. mies nauroi katketakseen pöydässä..
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:56"]
Häpeällisin kännimuistoni:
Olin viettämässä baarissa iltaa kaveriporukkani kanssa. Join itseni todella vahvaan humalaan, ja lähdimme kahden kaverini (miespuolisen) kanssa kävellen toisen kämpille yöksi, koska hän asui tosi lähellä. Hänen luokseen olimme jo aiemminkin menneet lukemattomia kertoja yöksi baari-illan jälkeen nukkumaan. Muistan oksentaneeni ensin eteiseen, ja sitten siirtyneeni nukkumaan kaverini sänkyyn, ja sammuneeni siihen. Aamulla heräsin alavartalo täysin paljaana kahden alastoman kaverini välistä. Selvisi, että he olivat molemmat panneet minua, kun olin ollut sammunut. Kaiken huipuksi olin paskantanut alleni sänkyyn ja jättänyt takkini ja KENKÄNI (oli marraskuu) baariin. Kaiken huipuksi toinen näistä "kavereistani" yritti aamulla vielä suudella minua, kuin oltaisiin vietetty joku lemmekäs yö kahdestaan. Olivat kyllä entisiä kavereita sen jälkeen, en vieläkään voi uskoa, että vuosien kaveruuden jälkeen joku tekee noin. Pidin molempia luotettavina ihmisinä. Pahoittelivat tekoaan kovasti ja laittoivat sen oman humalatilansa piikkiin, mutta katkaisin silti kaikki välit.
[/quote]
HUH HUH! Tää on paha. Miten pääsit ilman kenkiä kotiin? Lainasitko (miesten?) kenkiä kotimatkalle? Haitko myöhemmin baarista omat kengät?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:03"]
mies halusi esitellä minun ex-vaimolleen. tapasimme yökerhossa, jossa olimme sitten tämän naisen kanssa pitäneet kunnon lesbo/friikkishown (minä olen 170cm, tämä nainen 150cm). olimme kähmineet ja jossain vaiheessa kaatuneet sylikkäin tanssilattialle, nainen imi rintakehäni täyteen fritsuja. mies nauroi katketakseen pöydässä..
[/quote]
OMG
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 21:57"]
Onneksi lopetin humalajuomisen neljä vuotta sitten. Kannattaisi teidän tehdä sama.
[/quote]
Täällä sitä annetaan alapeukkua viestille. Onko kännisekoileminen siistiä?
[/quote]
Mietin itsekin, miksi näille alapeukutetaan? :D Olen itse 21 vuotias, ja olen yhden kerran ollut kaatokännissä 15 vuotiaana. Opin siltä kerralta, ja nykyään juon vain rentoutuakseni. Minulle tulee selkeä stop- tunne, ja osaan lopettaa juomisen ennenkuin lähtee käsistä. Hassua, ettei kaikilla ole näin.
minulla on huono viinapää, näkyisin osaan onneksi lopettaa ajoissa enkä enää edes pysty sammumaan, liekö jokin itsesuojelu-mekanismi kytkeytyy päälle..
mutta nuorempana (n. 17-25-vuotiaana), voi herranjestas!
jos pohjia alettiin ottaa kuudelta, tämä tyttä kuorsasi sohvalla kahdeksalta. tuntemattomille tuli selitettyä kaikkea mummini peräpukamista ufoihin & vessanpytylle sammuminen oli oikea bravuurinumeroni. monikohan on nähnyt meikäläisen paljaan perseen?! :O
Luulen, että aloitan nyt vasta oikean humalajuomisen. Nuo tapahtuneet jutut ovat sen verran mukavia ja kivoja...
Saatiin ilmotus sairaalasta, että syöpää sairastavan sukulaisemme kunto on romahtanut ja hyvästit kannattaa tulla sanomaan pian. Päätettiin että lähdetään koko perheen voimin tähän toiseen kaupunkiin häntä hyvästelemään seuraavana aamuna. Edeltävänä iltana menin käymään ystäväni tupareissa ja tarkoitus ei ollut juoda mitään, kun olin niin suruissani. Join sitten kuitenkin, ja kunnon perseet vedinkin. Porukat hakivat mut suoraan joiltain jatkoilta, ja itkin ja oksensin ja sammuin pää omassa oksennuspussissa autoon. Aivan tuhannen kännissä heitin hyvästit rakkaalle sukulaiselle.
Puin lakanan päälleni toogaksi, vyöksi kelpasi kännykän laturi. Pukeuduttuani ilmoitin kavereilleni olevani Jeesus. Menin myös takapihalle ilmoittamaan kaikille naapureille olevani Jeesus.
Joskus alaikäisenä istuskeltiin iltaa ja juotiin parin kaverin kanssa boolia toisen kotona, ja kaverit päättivät juottaa minut känniin koska en kuulemma tehnyt ikinä mitään hullua humalassa tai juonut muutenkaan liikaa, vaan kontrolli pysyi tylsästi päällä.
No, ei kai siinä, ajattelin että kai sen voi kerran kokea, kaverit juottivat makeaa ja vahvaa boolia aika nopealla syötöllä minulle siinä lattialla istuskellessamme, jonka jälkeen päätimme lähteä saunomaan. Siinä lattialta noustessani tapahtui jokin naps, enkä muista kuin hämäriä muutaman sekunnin pätkiä illasta: tissien koon vertailua saunassa, alasti juoksemista pihalla asuinalueella talvella, lasin rikkomista ja sen piilottamista kerrassaan ovelasti huonekasviin, kaverin isän hämmentyneen ilmeen keittiössä (taisin olla vieläkin alasti), ja ilmeisesti minulla oli ollut jotain omaa kivaakin suihkun kanssa, reippaasti siinä kavereiden edessä. Aamulla löysin puhelimesta jotain "I lovö u" -viestejä, joita olin vissiin lähetellyt suunnilleen kaikille osoitekirjassa, mukaanlukien äidilleni ja joillekin randomsäädöille.
Vieläkin hävettää vaikka tästä on jo yli kymmenen vuotta. Olen sittemmin pysytellyt vanhassa tylsässä linjassa alkoholin suhteen.
"Ihanaa", että muutkin mokaa:D.
Pahimpiaen tähän laita,mutta yksi asia joka mua vituttaa,on se kun mulla lähtee ainakännissä muisti.Muistan ihmiset jotenkute mutten yhtään mitä kenenkin kanssa olen jutellut.
Juuri olin baarissa ja kauan taas juttelin muutaman tyypin kanssa mutta muisti ei jaksa sinne asti että mitä me puhuttiin. Muisti menee melkein joka kerta, sevituttaa. Olisi kiva kuulla mitä olen jauhanut.
Shotit on kyllä saatanasta, ne kihahtaa nuppiin salaa ja tekee kenestä tahansa normaalistakin ääliön.
Pakkoa sanoa: KIITOS teille, jotka olette tähän keskusteluun avautuneet! Tekee oikeasti hyvää tällaiselle morkkistelijalle lukea, ettei ole ainoa kännissä hölmöilevä. Tosin, en mä kai mitenkään pahasti edes hölmöile, mutta humalassa vaan noi kielenkannat löystyy jonkin verran...
Tulee siis selitettyä ihan älyttömiä ja kiusallisia juttuja välillä. Eipä paljoa ujostuta, kun on tukeva humala päällä. Ja vaikka juttelen ihan normaalistikin, niin nykyisin tulee siitäkin morkkista ja seuraavana päivänä lyön päätä seinään, kun "piti sitten senkin kanssa taas mennä juttelemaan...". Enpä siis enää suuremmin nauti juomisesta.
Ketjun aiheeseen liittyen voisin mainita, että mm. viimeksi kävin pissalla alikulkusillan alla. Muutenkin olen pariin kertaan harrastanut tätä semijulkista kuseskelua aamulla kotiin kävellessä, tosin ihmisiä ei ole ollut liikkeellä, siitä olen tarkasti pitänyt huolta. Silti aika uusi ilmiö tämäkin päähänpisto, kun en edes puskapissailua harrasta.
Joskus ajoin kännissä pyörällä, ojaan tietenkin. Mutta ei nolottanut, kun ei kukaan edes nähnyt.
En juo ikinä itseäni humalaan. Ikinä. Nämä ovat parasta päihdevalistusta. t. av-teini 15v.
Joo...onhan niitä. Eräs mieleenpainuvimmista muistoista on sekstailu oman miehen kanssa samassa huoneeSsa kuin lesbokaverit (he sekstailivat möys). Pikkuhousuni katosivat samalla reissulla, oltiin heillä yötä. Onneksi valot oli pois-mutta se kilpahuohotus...voivoi, nolottaa vieläkin vaikka aikaa on yli kymmenen vuotta... Kadottiin aamulla aika vilkkaasti.
Olen myös mennyt vessaan kännissä kotiin tultuani laittamatta valoja päälle, laskenut housut ja pissannut. Noustuani ylös en enää löytänyt ovea. Konttasin ympäri vessaa housut nilkoissa ja huusin apua.
Kerran taksitolpalla kaaduin niin että raapaisin itseäni nenään ja veri lensi.
Olen sekoillut hyvälle ystävälle kännissä jotain käsittämätöntä ja suuttunut. Luoja tietää miksi.
Olen nyt puolisen vuotta juonut vähemmän kun juon ja muuta kuukausi selvänä, olen raskaana. En siis mikään suurkuluttaja ole. Silloin kun on menty niin oon useimmiten ottanut naapurienkin edestä. Terkkuja vaan tutuille :)
- Olen kännissä saunonut naapurin miehen kanssa ja grillannut sen jälkeen naapurin ukkojen kanssa pihalla. Aamulla heräsin sieltä yleisestä saunatuvasta. Myöhemmin huomasin, että mulla oli jonkun naapurinmiehen kalsarit jalassa. Omat (läskiä kokoonkuristavat) jättialkkarit löytyi myöhemmin samaisesta saunatuvasta.
- Olen nuorena keskellä yleistä uimarantaa ottanut kaikki vaatteet pois päältä ja mennyt alasti uimaan.
- Olen baarissa alkanut puhumaan kehitysvammaisen miehen kanssa ja jonka kanssa lähdettiin yökerhoon. Ei kuitenkaan tehty mitään, jätin sen sinne.
On muitakin, mutta ei ehdi kirjoittaa.