Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niitä pieniä hetkiä ja asioita, mistä tulee hyvä mieli

Vierailija
08.10.2013 |

Kertokaas niitä asioita, mitkä tekee päivistä kevyempiä, ja saa hymyilemään loppupäivän? Jos tästä päivästä pitäisi kertoa yksi hyvän mielen juttu, niin mikä se olisi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen terve :) Selvisin säikähdyksellä syöpä epäilystä, koepalat olivat ok.

Vierailija
2/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Oi, hienoa! Varmasti säikäytti, ja tuommosen jälkeen osaa varmasti olla onnellinen terveydestään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pitkästä aikaa lihamakaronilaatikkoa munamaidolla ja hyvää tuli.

Vierailija
4/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin muffineita 2-v. kanssa. Oli yhtä hymyä, kun leipominen on niin kivaa! Ja taikinakulhon kaapiminen.

Vierailija
5/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiivinen aloitus! :)

- lemmikin hassut toilailut

- onnistumisen ilo jossakin työhön liittyvässä asiassa

- hyvä ruoka tai erikseen varta vasten hankittu herkku

- hyvän elokuvan katsominen

- puhtaat petivaatteet

- hyvän kirjan lukeminen

- uuden kosmetiikkatuotteen käyttöönotto

- arjen komiikka, esim. vitsailu kaverin kanssa

- uuden lookin hankkiminen esim. hiukset

- uudet vaatteet / kaunis meikki

- kynsien lakkaus

- jalkakylpy

- ulkoa kerätyt kukat/kasvit

- luonnosta nauttiminen, pitkä kävelylenkki

- hyvä asiakaspalvelukokemus

Vierailija
6/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon mies huikkasi perään, kun olin pudottanut hansikkaan. Sanoi ensin huomanneensa kauniin naisen ja sitten putoavan hanskan :)

Vierailija
7/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huonosti nukutun yön jälkeen kröhäinen ja tukkoinen vauva nukahtaa mun syliin keinutuoliin ja yletyn vielä koneelle ja mies tuo hyvää kahvia ja vanhempi lapsista keksejä ja voileipiä ja vauva nukkuu ja nukkuu...

Vierailija
8/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotias sanoi: "Äiti, minä tulin kotiin!"

Vierailija
9/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 17:54"]

Kun huonosti nukutun yön jälkeen kröhäinen ja tukkoinen vauva nukahtaa mun syliin keinutuoliin ja yletyn vielä koneelle ja mies tuo hyvää kahvia ja vanhempi lapsista keksejä ja voileipiä ja vauva nukkuu ja nukkuu...

[/quote]

Vielä paremmalta hyvä kahvi, voileipä ja keksit maistuvat hyvin nukutun yön jälkeen, kun ne saa jakaa puolison kanssa kahdestaan. :)

Vierailija
10/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huonosti nukutun yön jälkeen juoksen aamun vaihtaen vaippoja, vaihtaen kastuneita lakanoita, suihkuttaen vanhuksia ja siivoten ja tiskaten, tunnen itseni väsyneeksi, likaiseksi ja hikiseksi, ja sitten ruokalassa tuntematon mies katsoo kuin olisin maailman kaunein nainen. Tuntuu hyvältä :)

Vierailija
11/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis syksymaisema ja raikas ilma. Takkatulen lämpö. Kynttilät. Suklaanpala. Valmis käsityö tai uuden jännän käsityön aloittaminen. Hyvä telkkarisarja. Oman rakas. Äidin pääsy sairaalasta terveenä. Elämässä on suurimmaks osaks vaan hyviä asioita. :)

Vierailija
12/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysillat. Myöhäinen kävelylenkki, sauna, kynttilät, viini, hyvä musiikki, villasukat, puhtaat lakanat ja tieto ensi viikon lomasta :-)

Vierailija
13/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ihanat syksyn värit ja syksyisen metsän tuoksu ulkona.

- Hellät halaukset miehen kanssa, parhaimmillaan nakuna.

- Kauniit, mukavat vaatteet, joissa tunnen itseni omannäköisekseni.

- Tuntemattoman kanssa juttelemaan pysähtyminen / vieraan koiran rapsuttaminen / kun saa jonkun hymyilemään kadulla. Sellainen arjen ystävällisyys piristää aina täällä pääkaupunkiseudun nyrpeydessä.

Vierailija
14/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun illalla menee sänkyyn, jossa on ihanan raikkaat, juuri vaihdetut puhtaat vuodevaatteet. 

Vierailija
15/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 2 v tekee kakan pottaa eikä lattialle, ja sanoo itse: " Tuli kakki pottaan - olipa hieno homma!" 

Vierailija
16/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti POP Pilatesia :)

Vierailija
17/22 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän hyviä asioita:

- sisko soitti. Mietin oikein miten paljon tykkään sisaruksistani ja miten kivaa on, että hyvät välimme ovat kantaneet vuosikymmenet.

- mies on ollut tosi huomaavainen tänään ja ihana muutenkin. Mieltä lämmittää vieläkin kaikki mitä jutteli eilen illalla. Miten arvostaa ja rakastaa.... Tankkasi autooni bensaa. Ehdotti, että menisimme pizzalle. Veikin sitten juuri siihen paikkaan josta minä pidän, ei niinkään hän. Kohteli muutenkin kuin prinsessaa. Kiittelin paikan omistajaa hyvästä ruokalistasta ja uudistuneista FB-sivuista. Hän näytti ilahtuvan, hymyili mukavasti!

- tuntematon vanhempi rouva kävi kanssani juttusille uimahallissa. Juttelimme myös uidessa. Lopuksi hän kiitteli seurasta ja ehdotteli, että voisimme nähdä uudelleenkin hallilla. Hän voisi tuoda tullessaan minulle ylimääräisiä pitsiliinojaan, joita kaipaan askarteluihin.

- poika tuli kirjastoreissulta. Oli lainannut 700 sivun edestä ruotsinkielisiä kirjoja. Aikoo lukea ne niin, että ymmärtää joka sanan. Tarmoa täynnä, että saisi kohennettua numeroaan (lukiossa). Olen iloinen hänen persoonastaan: epäonnistumiset eivät nujerra, vaan saavat yrittämään entistä kovemmin!

- apteekissa minua palvellut tuttu farmaseutti ihasteli nättiä ulkonäköä :) :) Huomasi, että olin laittutunut vähän ja meikannut. Se oli kiva kohteliaisuus!

- Nyt illaksi aion laitella kynttilöitä palamaan. Askartelen jotakin tai teen käsitöitä. Siitä tulee hyvälle tuulelle aina. Voisin myös yllättää miehen jollakin, kun tulee illalla töistä.

Tiivistettynä: tutut ja tuntemattomat ihmiset ovat olleet minulle tänään tosi mukavia!

Vierailija
18/22 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, asutko Strömsössä? =) Ihanan kuuloista elämän liitoa sulla ollut päivä täynnänsä, tuli vilpittömästi hyvä mieli! Ei vain siitä, että olet saanut kohdata nuo kaikki, vaan että olet ne myös oikeasti rekisteröinyt, ja vieläpä jaksoit kirjoittaa tänne. Kiitos! Muillakin ihania juttuja, kiitos niistäkin ja kiitos ap että aloitit tällaisen ketjun! (Tulipas multa lipilipiä, menen takaisin angstaamaan...)

Vierailija
19/22 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen kahvihetki aamulla, ennen pitkää kiireistä päivää. Ja illalla rauhallinen teehetki.

Aina, kun saan kirjan loppuun, ja päätän että nyt en luekaan vähään aikaan mitään. Ja sitten avaan toisen kirjan, ihan vaan vähän vilkaisen, uteliaisuuttani. Ja luen ensimmäiset 100 sivua koska tarina tempaa mukaansa.

Aina kun joku työtoveri on tuonut keksejä/pullaa/kakkua jonkin merkkipäivän kunniaksi.

Eräs porukka suunnitteli yhteistä matkaa, ja ottivat minuun yhteyttä, koska ajattelivat että haluaisin lähteä.

Tomaattikeitto, suolakeksit ja valkohomejuusto.

Naapurin koira, joka oli löytänyt metsäkävelyllä ison kepin, ja kantoi sitä ylpeänä.

Isosta tobleronesta on vielä yksi pala jäljellä.

Vierailija
20/22 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei ole tapahtunut vielä mitään, kun aika vasta heräsin. Mutta eilen mua katsoi aika pitkään ja kahdesti joku nuorimies ja se hymyilyttää vieläkin. Mua ei koskaan katsota (en ainakaan huomaa) ja mulla ei ole mitään sosiaalistaelämää, niin oli ihan mahtavaa, kun joku minut huomasi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme