Milloinkas ne verolaput alkaa putoilee postiluukusta??
Kommentit (11)
Minäkin vielä odottelen. Lähettelevät niitä pikku hiljaa, muutaman viikon sisällä menee kaikille.
Mulle tuli kuukausi sitten, ja palautettukin jo viikkoja sitten. Outoa, jos ne näin myöhässä ovat. Sehän pitää palauttaa 8.5.13 mennessä, jos on korjattavaa. Ovatkohan postinne menneet varmasti oikeaan osoitteeseen? ;)
Ei ole tullut mullekaan vielä.
t. verovirkailijan tytär
t. verovirkailijan tytär
t. verovirkailijan tytär
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 11:05"]
Mulle tuli kuukausi sitten, ja palautettukin jo viikkoja sitten. Outoa, jos ne näin myöhässä ovat. Sehän pitää palauttaa 8.5.13 mennessä, jos on korjattavaa. Ovatkohan postinne menneet varmasti oikeaan osoitteeseen? ;)
[/quote]
höpö höpö, niiden postitus alkoi vasta maaliskuun lopulla, joten palturia puhut.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 11:22"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 11:05"]
[/quote]
höpö höpö, niiden postitus alkoi vasta maaliskuun lopulla, joten palturia puhut.
[/quote]
Tässä taitavat nyt olla kirjoittajilta kiinteistöverot ja ansiotuloverot iloisesti sekaisin.
Eivät ole sekaisin. Saatoin muistaa väärin sen saapumisen, mutta varmasti se lappu tuli ennen pääsiäistä. Koska laitoin sen postiin 2.4.13. Ihan normaali veroehdotus 2012.
Mun piti palauttaa veroehdotus jo 1.4. mennessä, vaikka olen ihan tavallinen palkansaaja. Johtuu ehkä siitä, että mies on yrittäjä.
Joillekin on tullut jo pari vk sitten. Itse odottelen vielä omaani.